نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست/ مهم‌ترین عامل موفقیت‌مان نکونام است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر فولاد چنین شرایطی را اکنون در آسیا دارد و قهرمانی‌هایی که به دست آورده است، مهم‌ترین عاملش نکونام است.

آرش رضاوند در خصوص پیروزی شب گذشته برابر الغرافه گفت: اول از هرچیز صعود تیم بزرگ فولاد را به ملت ایران مخصوصا مردم شریف خوزستان تبریک می‌گویم. مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشتیم، رطوب و گرمای هوای عربستان و البته فاصله نزدیک مسابقات بازیکنان را واقعا اذیت می‌کرد و هرچه بیشتر می‌گذشت بازیکنان بیشتری مصدوم یا از نظر قوای جسمانی تضعیف می‌شدند اما خدارا شکر با همه این سختی‌ها توانستیم از این مرحله صعود کنیم. کادرفنی، بازیکنان و مجموعه تیم یک‌ماه کنار هم مانند خانواده سختی‌های زیادی کشیدند اما در آخر مزد زحماتمان را گرفتیم و این ‌موفقیت گوارای وجود همه مردم ایران و هواداران فولاد.

وی همچنین در خصوص حضور در تیم فولاد و همکاری با جواد نکونام گفت: شاگردی آقای نکونام باعث افتخار است، ایشان مربی خیلی بزرگی هستند و در دوران فوتبالش هم تورنمنت‌های زیادی بوده است. کاپیتان تیم ملی ایران بوده و بازی‌های بزرگ زیادی انجام داده است که تجربیاتش به ما بسیار کمک کرده و در ادامه مسیر خواهد کرد. اگر فولاد چنین شرایطی را اکنون در آسیا دارد و قهرمانی‌هایی که به دست آورده، مهم‌ترین عاملش آقا جواد است که البته در کنار تلاش تمام مجموعه این موفقیت‌ها به دست آمده است. از حضور در کنار ایشان خوشحالم چون به روند فوتبالم کمک کرده و امیدوارم در کنار همدیگر کارهای بزرگ‌تری را انجام بدهیم. از زحماتش ممنون هستم و امیدوارم که به آنچه در عرصه مربی‌گری لیاقت دارد، برسد.

وی در خصوص محرومیتش از بازی بعدی نیز گفت: بازی‌ها نزدیک به هم است و فشار از نظر روحی و جسمی به بازیکنان می‌آید. در بازی قبل فکر می‌کنم یک لحظه تصمیم اشتباه گرفتم که باعث شد کارت زرد بگیرم. خدا را شکر تیم ما صعود کرده و البته فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و قطعا با حضور بازیکنانی که داریم تیم در بازی آخر بهترین عملکرد را خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی