مسی بهترین بازیکن تمام تاریخ نیست/ او هرگز به مارادونا نمی‌رسد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو مارادونا جونیور، پسر دیگو مارادونا، معتقد است که لیونل مسی بازیکن خوبی است اما به سطح پدرش نمی‌رسد.

لیونل مسی سال‌هاست که یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده و عملکرد او در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین باعث شده که این بازیکن بارها و بارها با مارادونای فقید مقایسه شود.

هرچند مسی موفق نشده مانند مارادونا، تیم ملی کشورش را به قهرمانی در جام جهانی برساند اما تابستان سال گذشته توانست به حسرت طولانی مدت این تیم در فتح کوپا آمه‌ریکا پایان داده و جام قهرمانی را برای آرژانتین به ارمغان بیاورد و همین موضوع اهمیت بسیاری برای مردم آرژانتین داشت.

آنها حالا امیدوار هستند که بتوانند در جام جهانی قطر که احتمالا آخرین حضور مسی در این رقابت‌هاست، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پسر دیگو مارادونا در گفتگو با رادیو دل پلاتا اظهار داشت: «من احترام زیادی برای مسی قائل هستم. فکر می‌کنم او بهترین بازیکن دوران خودش است اما بهترین بازیکن تمام تاریخ نیست. فکر می‌کنم که هیچکس هرگز نمی‌تواند به پدر من برسد.»

با این حال او یکی از حامیان مسی است و با تمجید از عملکرد این بازیکن گفت:« وقتی که مسی توانست با تیم ملی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود، بسیار برای او خوشحال شدم. بسیاری از افراد پس از این قهرمانی یاد گرفتند که باید دهان‌شان را ببندند. ما تیم قدرتمندی هستیم چون مسی را داریم و سال‌ها نمی‌دانستیم چطور باید از او لذت ببریم.»

دیگو مارادونای جونیور بار دیگر به تفاوت سطح پدرش و مسی اشاره کرده و اضافه کرد: «پدر من از همه بالاتر و بهتر است. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آدم‌هاست اما پدر من آدم عادی نبود که فوتبال بازی کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    منم میگم مارادوناعالی بود خیلیم دوسش دارم ولی مارادونابیشتردر تیم ملی درخشیدوعنوان داربود باشگاهی هم خوب بودولی همون زمان ناپولی تیم سطح اول اروپایی نبود
    • کاظم IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      اوج کار مارادونا این بود که یه تیم گمنام رو قهرمان می‌کرد. والا در تیم بارسلونا هم بود و اتفاقا اونجام خوش می‌درخشید.
  • مسی سلطان فوتبال IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    الکی داره میگه داره از پدرش دفاع می‌کنه.
  • ممممم IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    همیشه آمارهای یک انسان در موردش حرف میزنه نه صحبت آدم های تعصبی احمق!مسی بهترین تاریخ به این دلایل ؛تنها بازیکن تاریخ که تمام تورنمتهای ملی بهترین بازیکن شده است ،به این ها رکورد باشگاهی رو هم اضافه کنین !ودرآخر تنها یک بازیکن در تاریخ فوتبال هست که پاس شماره هشت رو میده اما بیشترین پاس در دنیا و بیشترین آمار گل از لحاظ درصد رو داده !برای بهترین تاریخ به دو نکته دقت کنید آنالیزورها و بازیهای دفاعی و حرکت انفرادی بازیکنها!بهترین بودن فقط لایق یک نفر هست و اون یک نفر مسی فقط هست !وقتی یک بازیکن گل نزنه ،همه ازش انتقاد میکنن اما گل بزنه انتقاد نمیشه اما مسی بیشترین پاس گل رو میده اما ازش انتقاد میشه این دلیل من برای بهترین تاریخ بودن مسی و تبلیغاتی بودن رقیبش رونالدوس که به لطف هوادار و مربی ایجنتش زندس
  • محمدحسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    سلام مقایسه گذشته و حال درست نیست . به چند دلیل . اون موقع آنالیز و اینجور چیزا ها نبوده یا خیلی کم بوده و به همین خاطر بازیکن هایی مثل مارادونا و خصوصا پله که در زمان قبل تری بوده بدون مشکل خاصی بازی می‌کردم بدون نیاز به اینکه بخوان تاکتیک بازیشون رو عوض کنن ولی شما الان برای دفع کاشته های مسی چندتا روش مختلف به وجود آوردن ‌؟ الان تاکتیک های خاص برا مهار کردن بازیکن های مختلف وجود داره ‌‌‌. اما از یک طرف اماده سازی و تغذیه و بازیکن ها در گذشته قابل مقایسه با الان نیست و الان بازیکن ها میتونن با تمرین و تغذیه کامل و مناسب به بالاترین سطحشون برسن ولی در گذشته چه بازیکن های خوب و حرفه ای و چه بازیکن های ضعیف فرقی زیادی در این قضیه با هم نداشتن . درضمن الان تعداد گل ها و پاس گل ها و قهرمانی ها و توپ طلا و کفش طلای مسی از مارادونا بیشتر هست و داخل جام جهانی از آلمان بهتر بودن و با بد شانسی قهرمان نشدن . و همچنین داخل اون دوتا مسابقه کوپا آمریکا با شیلی داخل فینال . پس حتی میشه بنظرم گفت مسی بهترین بازیکن تاریخ هست (رونالدو سه سال بیشتر بازی کرده و پنالتی زیاد زده برای همین زیاد گل زده)
  • hossein IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    قبول ندارم مسی خیلی بهتره از همه لحاظ
  • سحر IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    مارادونا هرگز تکرار شدنی نیست او اسطوره ی تمام تاریخ فوتبال جهان باقی خواهد ماند. روحش شاد
  • حمید IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    به قول خود مسی .مقایسه من با مارادونا .ظلم به مارادوناست.
  • رضا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    دیگو مارادونا خدای فوتبال است از ازل تا ابد .....ال دیگو دیگر تکرار نخواهد شد. هیچکس لایق حتی مقایسه با دیگوی بزرگ نیست
  • فرهاد کوه کن IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    مقایسه فنی این دو نفر خیلی سخته.هردو در زمان خودشون ستاره بودن.ولی یادمون باشه قهرمانی جام جهانی در فوتبال معادل طلای المپیک در سایر رشته هاست. پس مارادونا طلای المپیک داره ولی مسی فعلا نداره.گرفتن انتقام از سه شغالها(انگل ستان)که جزایر آرژانتین رو اشغال کردن هم دیگر افتخار مارادوناست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی