یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
۶ |
۳
عیسی آل کثیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تا هزینه عمل جراحی او را پبردازد.

یحیی گل محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم قطعی خود درباره عیسی آل کثیر را گرفت تا به او مجوز حضور در بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس را ندهد.

مهاجم سرخپوشان پایتخت که در دیدار رفت مقابل شهر خودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شد از عمل جراحی سر باز زد تا تمرینات خود را در ماه‌های اولیه به صورت انفرادی و سپس همراه با تیم پیگیری کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مقدمات جراحی این مهاجم در قطر فراهم شده اما بزرگترین مانع برای آل کثیر به هزینه سنگین این عمل در کشور قطر مربوط می‌شود که هزینه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون تومان روی دستش می‌گذارد. 

گویا آل کثیر از باشگاه درخواست کرده این مبلغ را در اختیار او قرار دهد و باشگاه هم قرار است طی روزهای آینده، نظر نهایی خود را درباره درخواست آل کثیر برای دریافت این مبلغ اعلام کند تا مهاجم گلزن پرسپولیس از بلاتکلیفی خارج شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    تازگی ها مد شده. بریم زودی خارج برگردیم!!!!!!!!!!ریالی نباید به این بازیکن پول داده شود . پزشکان ایرانی در این زمینه عالی هستند . با 1دهم ان پول می تواند در ایران جراحی کند!!!!! در ضمن در 5 ماه کجا بود این بشر!!!!! دو سال علنا پرسپولیس را بدون مهاجم کرد .این اماتور!!!!!!!!!!!!. باشگاه پرسپولیس را اینقدر بی در پیکر در عمرا ندیده بودم. یک مدیری اوردند هر روز صبح فضای مجازی اه ناله می کند . و از میراث گذشتگان می نالد می رود. قدی برای باشگاه نگذاشته... خاصت این فرد چی هست.. نمی توانی مشرف!!!!!!!!!!
    • کیسه کشان IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      بازیکن تهت باشگاه وتوبازی پرسپولیس مصدوم شده بایدخرجش داده بشه،کجابودی وقتی پرسپولیس تواسیا باگلهای عیسی صعودکردباگل کیسه روحقیرکردبازی که عقب بودوبازیکن حریف لباسش دراورد چنددقیقه بعدعین همون گل روعیسی زدولباسش دراوردجواب عربهاروداد انصاف داشته باشین بازیکن وقتی سالم هست وازش استفاده میکنن به به وچه چه ولی وقتی مصدوم شداینجوری جوابش رومیدی
  • !! IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    400بدند انقدرپول مفت دادن به اینواون اینم روش
  • محمودکوچکی IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    پول عیسی رابدیدپاشوعمل کنه ۰فرداروزبه دعایه خانواده نیازداریدکه بازقهرمان اسیامیشید
    • کیسه کشان IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      اون شمایین که عروس اسیایین وازالسدتوازادی سه تامیخورین پرسپولیس اولین واخرین فینالیست دودوره اسیایست ودیگه تیمی نمیبینم ک بره فینال اسیا بین غولهای اسیا
  • گمنام IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    لنگیها برید فدارسیون بهتون بده اصلا نگران نباشید این پولی نیست که فدارسیون نگرانش باشه سه سوته ۴۰۰میزنه به حسابتون مهاجم پفکی شما بره قطر عمل کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی