۰
یونس دلفی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن ایرانی تیم فوتبال گوریسای کرواسی اعلام کرد فعلاً تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

یونس دلفی درباره وضعیت خود در لیگ کرواسی و اینکه چرا کمتر به بازی گرفته می‌شود، گفت: من در یک مقطع شرایط خوبی داشتم و بازی هم می‌کردم، ولی اخیراً فرصت کمی برای بازی پیدا کرده‌ام. امسال چند بار هم سرمربی تیم تغییر کرد و این کار را برای من سخت‌تر کرد، از طرفی وقتی تیم نتیجه می‌گیرد طبیعی است که مربی هم خیلی سخت به ترکیب تیم برنده دست می‌زند. با این حال زمان زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده است و امیدوارم اتفاقات خوبی در فصل بعد برای من رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیتش برای فصل بعد به کجا خواهد رسید، تصریح کرد: من با باشگاه شارلروا قرارداد دارم و بعد از پایان فصل باید به بلژیک برگردم، البته تمام هدفم این است که یک چالش جدید را تجربه کرده و در فضای جدیدی قرار بگیرم. دوست دارم در یک تیم جدید بازی کنم، ولی از طرفی رضایت باشگاه شارلروا هم مهم است. باید ببینم در پایان فصل چه پیشنهادهایی به من می‌رسد تا بهترین تصمیم را بگیرم.

دلفی راجع به اینکه آیا تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد، خاطر نشان کرد: خیر، تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم و دوست دارم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم. من در این دو سه سال تجربیات زیادی به دست آوردم و حالا می‌خواهم در فصل آینده شرایط بهتری را برای خودم رقم بزنم. سالی که به شارلروا آمدم با این تیم قرارداد بلندمدت امضا کردم که شاید این کار چندان درست نبود، ولی به هر حال حضور در فوتبال اروپا باعث شد تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم. می‌دانم که فصل آینده باید شرایط متفاوتی را رقم بزنم و در انتخاب تیمم بهترین تصمیم را بگیرم.

بازیکن ایرانی گوریسا همچنین یادآور شد: دوست دارم به تیم ملی ایران هم دعوت شوم، ولی برای رسیدن به این هدف باید در رده باشگاهی خودم را نشان دهم. تیم ملی بازیکنان باکیفیتی دارد و رقابت کردن هم سخت است، ولی من برای دعوت به تیم ملی ناامید نیستم.

دلفی در مورد گروه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ هم اظهار داشت: تیم ملی در گروه جالبی قرار گرفته و هم‌گروهی با انگلیس برای فوتبالدوستان ایرانی هیجان‌انگیز است. ما تیم خوبی داریم و با اینکه کار آسانی در جام جهانی نخواهیم داشت، ولی فکر می‌کنم ایران می‌تواند در این جام بدرخشد و نتایج خوبی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی