احسان حدادی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: سفر به آمریکا جزو برنامه‌هایم بوده و با رئیس فدراسیون دوومیدانی هم هماهنگ شده است.

احسان حدادی در مورد شرایطش در اردوی کیش اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات‌مان به خوبی پیش می‌رود و کارهای درمانی کمرم را هم انجام می‌دهیم در حال حاضر به شرایطی رسیده‌ام که می‌توانم راحت‌تر پرتاب‌ها را انجام بدهم و فشار تمرینات را تحمل کنم.

وی افزود: اولین مسابقه‌ام قهرمانی کشور در خرم‌آباد است و پیش‌بینی‌ام این است که حدود ۶۲ متر رکورد داشته باشم. فعلاً پرتاب بلند نداشتم، چون تمرینات‌مان سنگین است، اما از هفته‌ آینده پرتاب‌های بلند هم انجام می‌دهیم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد ماجرای سفرش به آمریکا و اینکه یکی از مسئولان فدراسیون اعلام کرده که این سفر در برنامه فدراسیون نبوده است، گفت: بله، قرار است برای انجام سه مسابقه به آمریکا بروم و رئیس و دبیر فدراسیون از زمستان سال گذشته در جریان برنامه‌هایم بوده‌اند من برنامه‌ها را به آنها داده‌ام و صحبتی با فردین‌پور و کسی دیگر انجام نداده‌ام. من تمام برنامه‌هایم را با رئیس فدراسیون هماهنگ می‌کنم.

حدادی در مورد برنامه‌هایش در آمریکا گفت: این حضور فقط برای مسابقه است نه اردو، بعد از دو هفته به ایران باز می‌گردم. البته یک مقدار مشکل تکنیکی دارم که احتمالاً حدود ۱۰ جلسه هم با مک‌ویلکینز انجام دادم تا این اشکالات برطرف شود چون خودم به تنهایی نمی‌توانم آنها را برطرف کنم.

وی در مورد ادامه برنامه‌هایش  تا بازی‌های آسیایی عنوان کرد: قرار است در لیگ شرکت کنم و حضورم در کشورهای اسلامی هم هنوز مشخص نیست. رقابت‌های قهرمانی جهان را هم در پیش داریم که ابتدا باید ورودی این مسابقات را کسب کنم. اما فکر نمی‌کنم به آن رقابت‌ها برسم چون هدفم امسال بازی‌های آسیایی است. 

قهرمان پرتاب دیسک ایران در مورد اینکه احتمال دارد به خاطر کرونا بازی‌های آسیایی یک سال عقب بیفتد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد چون با رقابت‌های دیگر تداخل پیدا می‌کند و بعید می‌دانم تغییری در برنامه‌ها به وجود بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی