نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سعید آذری
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان گفت: اکنون فدراسیون فوتبال کاملاً به هم ریخته است و در این نابسامانی اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بیشترین سهم را دارند.

سعید آذری در مورد شرایط حاکم بر فدراسیون فوتبال، دیدگاه انتقادی دارد. خلاصه ای از صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*شرایط فدراسیون فوتبال واقعاً نگران‌کننده است البته این وضعیت قابل پیش‌بینی بود وقتی انتخابات فدراسیون فوتبال حدود یک سال و نیم پیش برگزار شد و عزیزی خادم به ریاست این فدراسیون رسید شاید می‌توانستیم این شرایط را پیش‌بینی کنیم. اکنون فدراسیون فوتبال کاملاً به هم ریخته است و در این نابسامانی اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بیشترین سهم را دارند. آنها مطالعه نشده این تصمیم را گرفتند که تصمیمی احساسی و غیرکارشناسی بود. انتخاب رئیس فدراسیون براساس واقعیت‌ها صورت نگرفت و اکنون شاهدیم بعداز یک سال و نیم چه به هم ریختگی بی‌سابقه‌ای در فدراسیون فوتبال به وجود آمده است.

*اگر بخواهیم به عملکرد اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از عزل عزیزی خادم نمره بدهیم و عملکرد آنها را  ارزیابی کنیم از ۲۰ به آنها باید ۲ بدهیم. آن از نحوه برگزاری بازی تیم ملی در مشهد تا سایر اتفاقات که اکنون شاهدیم.

برخی از اعضای هیأت مدیره هر کدام اظهارنظر خاص خودشان را انجام می‌دهند و به دنبال مسائل انفرادی هستند. میرشاد ماجدی می گوید من در بدترین شرایط فدراسیون فوتبال را تحویل گرفتم آیا اعضای هیأت رئیسه نمی دانستند وقتی عزیزی خادم را کنار بگذارند چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ ضمن اینکه هر کدام از این اعضا هم برای اینکه رئیس شوند با یکدیگر دعوا می‌کردند. همه این چالش‌ها در آستانه جام جهانی رقم می‌خورد.

*۳۰ آبان ماه امسال اولین بازی تیم ملی در جام جهانی قطر برگزار می‌شود. این در حالی است که یک نسل طلایی فوتبال داریم. نسلی که در تیم‌ها و لیگ‌های مهم اروپایی از آلمان تا پرتغال بازی می‌کنند. نسلی که می‌تواند به فوتبال ملی ما کمک کند. اما با این شرایطی که فدراسیون فوتبال دارد ممکن است فرصت‌سوزی کنیم  و یک نسل طلایی فوتبال قربانی این فرصت‌سوزی ما شود بازیکنان تیم ملی می‌توانند با درخشش در جام جهانی به باشگاه‌های بزرگ‌تر و بهتری بروند نباید این فرصت را از  آنها بگیریم.

حمله تند سعید آذری به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال؛ مقصر این وضعیت شما هستید

*۱۰ خرداد قرار است در مجمع عمومی در مورد رئیس معزول فوتبال تصمیم‌گیری شود حالا اگر عزیزی خادم دوباره رأی اعتماد از مجمع فدراسیون بیاورد و به فدراسیون برگردد این اعضای هیأت رئیسه چگونه می‌خواهند با یکدیگر کار کنند. آیا واقعاً شرایط همکاری دوباره آنها فراهم است؟

*حالا که عزیزی خادم را عزل موقت کردید چرا این همه زمان تا ۱۰ خرداد را از دست دادید. می‌توانستید براساس مستندات موجود مجمع عمومی فوق‌العاده تشکیل بدهید و قضیه را هر چه سریع‌تر بررسی کنید و فیصله بدهید. اما اکنون تا ۱۰ خرداد باز هم زمان را از دست می‌دهیم.

*یکبار هم که شده مجمع فدراسیون به جوانانی تحصیلکرده و از فوتبالیست های سابق  اعتماد کند و سکان هدایت فدراسیون فوتبال را به دست این جوانان بسپارد نه اینکه فقط با خوردن چلوکباب و جلسات دور همی رئیس فدراسیون را انتخاب کنیم و بخواهیم که در فدراسیون دار و دسته داشته باشیم.

*یکی دیگر از مشکلات فوتبال ما در این فصل بیانیه نویسی بود. متأسفانه مد شده که باشگاه‌ها بیانیه نویسی می‌کنند در حالی که این عمل باید به ندرت انجام شود و باشگاه‌ها برای رفع ابهامات بیانیه‌هایی را منتشر کنند نه برای مسائلی که چون روز روشن است بیانیه بدهند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرگرم بیانیه نویسی شدند و نتیجه‌اش هم حذف از جام حذفی شد تا دو باشگاه سخت‌کوش نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به فینال جام حذفی برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    وقتی خود فوتبالیها به فوتبالیها اعتماد نمیکنن چه توقعی هست؟! رای کاپیتان تیم ملی فراموش شد؟! وقتی کریمی رای نیاورد هوادارای قدیمی و اصیل تاج خیلی ناراحت شدن که یه فوتبالی نتونست رییس فدراسیون بشه ولی چند بچه هوادار بالا پایین می پریدن و خوشحال بودن کریمی رای نیاورده و نگاه نمی‌کردن کی رأی آورده! حاضرن باشگاهشون نابود بشه یا در گرفتن یه مجوز حرفه ای بمونه ولی از تیم رقیب امثال کریمی یا برعکس منصوریان رییس فدراسیون نشن .‌‌هوادار بیسواد و بدون دانش فوتبال و فقط تعصب الکی
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    تافسادهست یکی مثل آذری روبه هیچ عنوان نمیذارندرئیس فدراسیون شه همشونااسفالت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی