کمک‌های فدراسیون به پرسپولیس تبدیل به عادت شده است/ چه اشکالی دارد آجرلو رییس فدراسیون شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: اگر فرهاد مجیدی می‌خواهد حاصل تلاش این چند سال پیش را در استقلال ببیند باید همه توانش را برای شش بازی باقیمانده صرف کند.

بهمن طهماسبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در آستانه مصاف مقابل سپاهان، شایعه کاندیداتوری آجرلو برای ریاست فدراسیون فوتبال و کمک ده میلیاردی فدراسیون به پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره اولین بازی استقلال در لیگ چه صحبتی دارید؟

بازی با سپاهان سخت است. قطعاً همیشه بازی با این تیم برای استقلال و پرسپولیس سخت بوده. البته سپاهان نقاط ضعف زیادی دارد، به ویژه در خط دفاع. گرچه خط حمله خیلی خوبی دارد اما مدافعان این تیم اشتباهات فاحشی دارند که در این چند روز گذشته آنها را در بازی‌های آسیایی هم بارها دیده ایم. فکر می‌کنم این مشکل قطعاً به سپاهان لطمه خواهد زد.

غیبت سیلوا در خط دفاعی استقلال چقدر برای این تیم آسیب زننده خواهد بود؟

همیشه غیبت بازیکنان اصلی به تیم لطمه می‌زند. ضمن اینکه استقلال سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را هم در اختیار ندارد. قطعاً این موضوع مشکلاتی را به وجود خواهد آورد، ولی وقتی تیمی‌مثل استقلال که ساختار دفاعی درستی دارد هر بازیکنی در سازمان دفاعی اش به میدان برود می‌تواند تا ۹۰ درصد کارهای نفرات دیگر را اجرا کند. بنابراین با انگیزه و حساسیتی که این بازی برای استقلالی‌ها دارد فکر می‌کنم مشکلی از این بابت پیش نیاید ‌کنید.

فکر می‌کنید استقلال توانسته از اتفاقات بازی نساجی دور شود؟

آن مسابقه در یک جام دیگر بود و این رقابت‌ها یک جام دیگر است. استقلالی‌ها دیگر نباید خودشان را درگیر آن مسابقات کنند. اگر می‌خواهند فرصت قهرمانی را از دست ندهند باید روی رقابت‌های باقی مانده در لیگ زوم شوند.

وظیفه مجیدی چیست؟

مجیدی بیشتر از هر کسی مسئول است. او تا اینجا توانسته تیم را با رکوردهای درخشان و نتایج عالی به این نتیجه برساند و اگر می‌خواهد زحمات چند سال گذشته اش به این شکل و به این زیبایی به پایان برسد باید همه هم و غمش را برای این ۶ مسابقه صرف کند تا یک فصل خاطره انگیز برای خودش، بازیکنانش و هواداران رقم بخورد.

گفته می‌شود شاید آجرلو برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کند. این موضوع در برهه پایانی فصل، ضربه ای به استقلال نمی‌زند؟

هر مدیر یا هر کسی برای خودش اهدافی دارد. شاید آجرلو هم دوست داشته باشد بعد از استقلال، رئیس فدراسیون شود که این اشکالی ندارد. ولی باید مادامی‌که در باشگاه استقلال مشغول به کار است تمام توانش را صرف استقلال کند و همانطور که تا الان توانسته ثبات و آرامش را برای استقلال به وجود بیاورد. خیلی‌ها در باشگاه استقلال مدیر شده‌اند و خیلی زود یا بعد از چند سال رفته اند. نمی‌توان توقع داشت آقای آجرلو تا ابد در اینجا بماند. ولی امیدوارم تا زمانی که هست با قدرت در خدمت استقلال باشد.

درباره وام قرض‌الحسنه فدراسیون به مبلغ ۱۰ میلیارد به پرسپولیس حرفی ندارید؟

عجیب است که از این کمک‌ها به استقلال نمی‌شود! نمی‌دانیم چرا فقط به یک تیم چنین کمک‌هایی صورت می‌گیرد؟ به هر حال ما به این مسائل عادت کرده ایم و دیگر سِر شده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Hamid IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    ظاهرا همتون ناکامی ده ساله رو بخاطر گلات قهرمانی پرسپولیس میدونید پنج سال اول چرا قهرمان نشدید!؟اونجا که خیلی هوای شما رو داشتن !؟دهه شصت هم تیم تون با اون همه بازیکن و غیره پنج سال قهرمانی ندیدید چه کسی از پرسپولیس حمایت می‌کرد !؟فرار رو به جلو خوب بلدید ،حمایت های وزارت و در فینال واقعی اسیا دیدیم که چطور پرسپولیس رسید به ژاپن و بعد از فینال باعث شد همه تون پرچم ژاپن و بالا ببرید !! حمایت های وزارت و دیدیم که مرتب پنجره پرسپولیس بسته است و پنجره بسته تیم تون معلوم نیست و حتی بازیکن هم می‌گیرید حمایت های دولت رو دیدیم که چندین مدیرعامل عوض شد پروفسور برانکو فراریش دادن تا تیم تون بتونه سری تو سرها دربیاره برانکو بود حالاها حالاها زیر پرسپولیس بودید استراماچونی دو بازی برد آورد کاپلو شد الان تو الغرافه نشون داد چه مربی است 🤷‍♂️ دیپورتی های فراوان تیم تونه چه کسی پولش رو داده !؟ درآمدی که نداشتید اینجور که دارید حرف میزنید !!!پس از کجا پول دادید !؟ همه جا حتی در یه خانواده شاگرد زرنگ اولویت داره تا شاگرد تنبل به خودش بیاد اینجا همه چی برعکسه شاگرد تنبل طلبکار هم هست !!!
  • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    منظورت سهمیه پنالتی ها و فایل صوتی دستوری امتیازی برای کیسه شده موافقم
  • بهزاد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    دیگه اگر آجرلو رئیس فدراسیون بشه نور علی نوره و همه چیز به هم میاد و فاتحه خوانده است!
  • عادل IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    این وام قرض‌الحسنه همان قرض‌الپس نده هست حالا تازه خوبه این رسانه ایی شده خدا لعنتشون کند ظالمان وزارت ورزش در۵سال گذشته‌ ببین چقدر از بیت المال وحق جوانان ایران زمین والبته کل ورزش در حلق این باشگاه لعنتی وحرام خوار انداختن خدا از حلقومشون بیرو بکشد که در این مملکت اسلامی اینقدر ظلم وتبعیض وحق خوری برای همینه که این کشور پیشرفت نمی‌کند چون برادری وبرابری وجود ندارد متاسفم ،متاسفم ومتاسفم
  • به نام ایرانم IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    کمک داوران در طول تاریخ به شما چطور؟!!!!
  • ع‌ IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    شما‌در حدی‌نیستی‌که‌برای پرسپولیس‌حرف‌بزنی
  • ایرج IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    آقای سر شده استقلال 30میلیارد از بابت تبلیغات محیطی به فدراسیون بدهی دارد در حالیکه پرسپولیس کامل پرداخت کرده است پس استقلال 30میلیارد و با احتساب کمک 10 میلیادردی پرسپولیس 10 میلیارد به فدراسیون بدهکار میباشد افتاد
  • مصطفی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    عادت نه ،تبدیل به وظیفه شده
  • جواد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    فقط من ماندم به داورها برای قهرمانی ۵ ساله پرسپولیس برابر تیم‌های دیگر دادند چقدر بوده که خود را ۵ سال فروختن
  • mahdi IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    درود بر طهماسبی، درود بر استقلال. طهماسبی مهاجم محبوب مرحوم پورحیدری بود
  • غضنفر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    این بنده خدا کی هست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی