دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
۲ |
۵
ژاوی بدتر از کومان/ آمار ضعیف مهندس بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمار نشان می‌‍دهد که ژاوی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به رونالد کومان داشته و بارسا همچنان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

اواخر ماه اکتبر سال گذشته، بارسلونا تصمیم گرفت رونالد کومان سرمربی سابق خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کند و ژاوی ارناندس را جانشین او کند.

ژاوی در آغاز کارش خیلی خوب ظاهر شد و پس از تقویت تیم در زمستان، عملکرد تیمش بهتر شد و نتایج مطلوبی نیز کسب کرد. پیروزی ۴-۰ مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، هواداران بارسا را هیجان‌زده کرد و آن‎ها فکر می‌کردند که تیم شان به روزهای اوج خودش برگشته است.

روزهای خوش بارسا اما زیاد دوام نکرد و این تیم در یک ماه گذشته سه شکست پشت سرهم را در ورزشگاه نیوکمپ مقابل اینتراخت فرانکفورت، کادیس و رایو وایکانو تجربه کرد و شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا و رقابت برای کسب جام لالیگا را از دست داد.

حالا آمار نشان می‌دهد بارسای ژاوی هنوز شرایط خوبی ندارد و حتی عملکرد سرمربی اسپانیایی بدتر از رونالد کومان در این تیم بوده است. با توجه به آماری که توسط سایت‌های معتبر اسپانیایی منتشر شده است، رونالد کومان در ۳۲ بازی اولش در بارسلونا ۲۱ برد، ۵ تساوی و ۶ شکست داشت در حالی که ژاوی از ۳۲ بازی اولش ۱۷ برد، ۸ تساوی و ۷ شکست داشته است.

ژاوی در حالی به این آمار دست یافته که در زمستان ستاره‌هایی چون دنی آلوس، فران تورس، آداما ترائوره و اوبامیانگ، را به خدمت گرفت و ترکیبش تیمش نیز نسبت به ترکیب تیم کومان تقویت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پسر پرسپوليسي IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    اول از همه اینکه کومان از اول فصل روی نیمکت نشست و دوم اینکه فوق ستاره‌ای به نام مسی رو داشت
    • آندرس ❤️ IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      کومان آندرس را از اول فصل داشت و ازش درست استفاده نکرد ژاوی آندرس را نداشت از اول فصل هم نبود و با یه بدبختی تیم از هفتم به دوم برد حالا تازه می گین عملکرد کومان بهتره؟! جای تعجبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی