هر بلایی خواستند سر پرسپولیس درآوردند/ هر کسی جای یحیی بود پرسپولیس الان در وسط جدول حضور داشت/ ما گزینه‌ای بهتر از این مربی نداریم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است. نتایجی که گرفته کاملا قابل دفاع است و همین حالا هم تیم ما مدعی جدی قهرمانی است.

پرسپولیس شرایط سختی را در این فصل تجربه می‌کند. بعد از کنار رفتن از جام حذفی حالا پرسپولیسی‌ها کور سوی امیدی به قهرمانی در لیگ دارد. قهرمانی که با توجه به اختلاف ۶ امتیازی با صدر جدول، اگر حاصل شود اتفاقی عجیب خواهد بود و بیشتر شبیه به معجزه است. با این وجود پرسپولیسی‌ها لذت چنین قهرمانی‌هایی را قبلا تجربه کردند. مثل قهرمانی در لیگ هفتم که با وجود کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس و البته گلزنی در دقیقه ۹۶ دیدار پایانی مقابل سپاهان به دست آمد. از همین رو به سراغ گلزن آن دیدار خاص برای پرسپولیسی‌ها رفتیم و در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس با سپهر حیدری گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

اوضاع پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی و البته دیدارهای پیش رو در لیگ برتر را چطور می‌بینی؟

من فکر می‌کنم بعد از کنار رفتن از جام حذفی روحیه تیم افت کرد و پرسپولیس واقعا نیاز به یک استراحت و ریکاوری داشت. اتفاقی که در این تعطیلات رخ داد و به نظرم خیلی به نفع پرسپولیس خواهد شد و به تیم در ادامه راه کمک خواهد کرد. به نظرم و تا جاییکه من می‌دانم شرایط تیم نسبت به یکی دو هفته گذشته کاملا فرق کرده و این تعطیلات بهترین فرصت بود که هم بچه‌ها و هم کادرفنی انرژی‌های منفی را از خودشان دور کنند و تمام انرژی و تمرکزشان را روی ۶ فینال پیش رو بگذارند.

چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستی ؟

من قبلا هم گفتم الان هم می‌گویم. واقعا از نظر من قهرمانی دست پرسپولیس است و اگر ما خودمان بتوانیم بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم، شک نکنید که قهرمان می‌شویم. من مطمئنم که استقلال دوباره امتیاز از دست می‌دهد و ما فقط باید بتوانیم حداکثر امتیازات را از این ۶ بازی باقی مانده بگیریم. با توجه به بازی‌های باقی مانده من می‌گویم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون استقلال بازی‌های سخت تری دارد و امتیازات زیادی را از دست می‌دهد.

خیلی‌ها شرایط پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل را با لیگ هفتم مقایسه می‌کنند. خودت در آن فصل بازیکن پرسپولیس بودی و گل قهرمانی را هم زدی . از شرایط تیم در آن فصل برای ما بگو.

آن فصل هر کاری می‌کردند، ما قهرمان می‌شدیم. به ناحق ۶ امتیاز از ما کم کردند. بارها به تیم‌های رقیب ما کمک کردند ولی تیمی‌که جام را بالای سر برد، پرسپولیس بود. یادم می‌آید در هفت هفته مانده تا پایان لیگ، سپاهان ۷ امتیاز پیش بود و تقریبا شرایط ما مثل امسال بود. هر بازی که ما می‌بردیم، فشار ممضاعفی به سپاهان می‌آمد و باعث می‌شد که آن‌ها هم امتیاز از دست بدهند و همه چیز به روز آخر بکشد. الان هم همینطور است و هر دیداری که پرسپولیس می‌برد، به استقلال فشار و استرس مضاعف وارد می‌شود. خیلی از مسائل در این فصل شبیه به لیگ هفتم است ولی در آن زمان ما فعل خواستن را صرف کردیم، الان هم بچه‌ها باید همین اتفاق را رقم بزنند و من مطمئنم که با بالاترین حد انگیزه در این ۶ بازی بازی خواهند کرد.من با خیلی از بچه‌ها در ارتباطم و به آن‌ها گفتم اصلا به نتایج بقیه تیم‌ها اصلا کاری نداشته باشند و فقط برای گرفتن ۳ امتیاز بازی‌ها بجنگند. هرچه اختلاف امتیاز ما با استقلال کمتر شود، فشار روی آن تیم بیشتر خواهد شد.

هر بلایی خواستند سر پرسپولیس در آوردند/ هر کسی جای یحیی بود پرسپولیس الان در وسط جدول حضور داشت/ ما گزینه ای بهتر از این مربی نداریم

یادم می‌آید بعد از شکست سنگین مقابل استقلال اهواز خیلی‌ها از قهرمانی پرسپولیس نا امید شدند. اینطور نبود؟

ببینید آن تیم تحت هر شرایطی باید قهرمان می‌شد. تقدیر آن تیم فقط جام گرفتن بود. ما در آن دیدار باختیم چون چمن ورزشگاه بسیار بلند بود. با این حال بعد از آن شکست یکدل تر و متحد تر شدیم. چیزی که الان پرسپولیس به آن خیلی نیاز دارد. بچه‌ها بدانند که اتحاد و با هم بودن واقعا معجزه می‌کند.

در چند وقت اخیر صحبت از تغییر کادرفنی هم به میان آمد، نظرت در این رابطه چیست؟

قطعا مخالف هستم. یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است. نتایجی که گرفته کاملا قابل دفاع است و همین حالا هم تیم ما مدعی جدی قهرمانی است. هر کسی جای یحیی بود، این تیم در میانه‌های جدول حضور داشت. هر کاری خواستند با این تیم کردند و پرسپولیس از ابتدای فصل با انواع و اقسام مشکلات مواجه بود. یحیی خیلی صبور و با متانت بود که تازه کمی‌به شرایط معترض شد. قهرمانی‌های پرسپولیس با این کادر و رسیدن به فینال آسیا را فراموش نکنید. مدیریت باید همین حالا بجنبد و اول ستاره‌ها را حفظ کند و سپس نفرات مدنظر کادرفنی را جذب کند که مشکلات این فصل تکرار نشود. هرچه بگذرد و به انتهای فصل برسیم، کار تمدید سخت خواهد شد چون بازیکنان پرسپولیس قطعا پیشنهادات زیادی خواهند داشت.

بعد از اتفاقاتی که در این فصل درون دروازه پرسپولیس رخ داد، صحبت از بازگشت بیرانوند است. در این خصوص چه نظری داری؟

ببینید هم لک و هم گوهری گلرهای خوبی هستند ولی خب فشار کار در پرسپولیس آنقدر بالاست که ممکن است هر بازیکنی دچار اشتباه شود. در مورد بیرانوند هم باید بگویم که در کیفیت فنی بسیار بالای علیرضا شکی نیست و او جزو بهترین گلرهای تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع پرسپولیس باشد و قطعا ما هم به عنوان یک پیشکسوت از آن حمایت خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی پروین DE ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    یعنی ما تو پرسپولیس کسی دیگه رو نداریم باهاش مصاحبه کنید؟ یا این بچه آپشن خاصی داره؟ نکنه .....
  • {••••••} IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    آره بابا واقعا" هر بلائي كه بود سر اين تيم آوردند!! گل با دستشان را قبول كردند، به داور فحش دادند، وام !! 10 ميلياردي دادند، مثل ساكت الهامي مربي تيم را سه ماه !!!!! محروم كردند، پنالتي بهشون دادند، از صندوق كشاورزان وام دادند، از همراه اول سي ميليارد دادند، فقط يك بازيكن 20 ميلياردي برايشان خريدند، سه بازيكن خارجي با وجود بسته بودن پنجره برايشان ثبت كردند، طلب پديده هم كه مشمول مرور زمان شده، با اسنپ جام دادند ....
  • نریمان FR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    شخصی که بوتاکس می کند .شخصی که بوتاکس را دوست دارد .شحصی که با یک بوتاکسی دیگر سر تمرین جوانان می رود تا به آنها روحیه بدهد .شخص بوتاکسی و همراهش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی