پافشاری عجیب سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها روی ادعایش در خصوص یک بازیکن/ پیش‌بینی‌هایی که غلط از آب درآمد!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص صادق محرمی ادعایی مطرح کرده بود که درست از آب درنیامد.

به‌طور کلی مورد صادق محرمی از شگفتی‌های فوتبال ایران به‌شمار می‌آید. این بازیکن ازجمله مهره‌های محبوب و مورد علاقه دراگان اسکوچیچ است که در بیشتر مسابقات تیم ملی هم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. نسبت به این اعتماد، همیشه انتقاداتی متوجه سرمربی تیم ملی بوده است. خیلی‌ها عقیده دارند او برای پست دفاع راست می‌تواند روی گزینه‌های بهتری متمرکز شود، اما مسئله صادق فقط همین اختلاف سلیقه‌ها نیست. شرایط باشگاهی نه‌چندان مساعد این بازیکن، مشکلات او را بیشتر هم کرده است. محرمی در خیلی از مسابقات دیناموزاگرب نیمکت‌نشین یا حتی سکونشین است. همین باعث شده منتقدان بپرسند چرا بازیکنی که در تیم خودش مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، باید فیکس تیم ملی باشد.

حالا اما یک چهره آشنا هم وارد این ماجرا شده؛  برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس که خودش هم اعتقاد زیادی به محرمی داشت. سرمربی فعلی تیم ملی عمان دیروز در این زمینه به یک رسانه در کرواسی گفته: «محرمی بازیکن دائمی تیم ملی است که دراگان اسکوچیچ به جام‌جهانی برد و تیم‌شان نیز شانس بالایی برای عبور از گروه دارد. محرمی نه‌تنها در تیم ملی حضور دارد، بلکه در آن بازیکنی بسیار مهم است اما من تعجب می‌کنم که دینامو به او احترام نمی‌گذارد. البته هر یک از مربیان دیدگاه خود را دارند. او فوق‌العاده قدرتمند است، به‌خصوص برای سبکی که دینامو بازی می‌کند.»

همانطور که برانکو گفت، هر مربی ممکن است دیدگاه‌های خاص خودش را داشته باشد. در نتیجه اختلاف سلیقه در این مورد جای تعجب ندارد. با این حال به‌نظر می‌رسد انتقاد اخیر ایوانکوویچ از دیناموزاگرب یک دلیل دیگر هم داشته باشد. او خودش محرمی را به دیناموزاگرب پیشنهاد کرد و البته بعد از نهایی شدن انتقال صادق هم گفت: «قیمت این بازیکن به‌زودی به ۱۰میلیون یورو می‌رسد.» پیش‌بینی برانکو اما هرگز محقق نشد. نه‌تنها محرمی از دیناموزاگرب به لیگ‌های معتبر اروپایی ترانسفر نشد، بلکه حتی در این تیم هم به جایگاه ثابت و محکمی دست نیافت. از نظر قیمت هم لااقل از نظر سایت سخاوتمند ترانسفرمارکت، ارزش او هرگز از یک‌ونیم میلیون یورو بالاتر نرفته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف ایرانی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    همه چیز تیم ملی شده پارتی بازی بیشتر بازیکنای اسکوچیچ نیمکت نشین و سکونشین هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی