نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل صدرنشین لیگ است و تیم فرهاد مجیدی شانس اول قهرمانی لیگ بیست و یکم است.

استقلالی‌ها در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل با ۵۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر حضور دارند و آنها برای قهرمانی در بدترین حالت ممکن به ۱۲ امتیاز نیاز دارند. این در حالی است که پرسپولیس باید هر ۶ بازی باقی مانده‌اش تا پایان فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد.

سرخ پوشان پایتخت در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول حضور دارند و در صورتی که تا پایان فصل تمام دیدارهای خود را ببرند ۶۸ امتیازی می‌شوند و آبی پوشان اگر در ۴ بازی پیروز شده و ۱۲ امتیاز بگیرند ۶۸ امتیازی می‌شوند. در این صورت با توجه برتری ۸ گله آنها در گل شماری و یا حتی در نظر گرفتن بازی مستقیم، این آبی پوشان هستند که در پایان فصل قهرمانی را جشن می‌گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کشا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    خبر ورزشی از خود کیسه کشا بیشتر عجله داره ایشالا دادگاه کاس اون دو امتیاز معیشتی رو کم میکنه تا قهرمان تو زمین مشخص شه.فک کنم خبر ورزشی یادش رفته فاصله واقعی کیسه و پرسپولیس 4 امتیازه نه 6 امتیاززززززز.کیسه از شیش تا بازیش سه تاش با فولاد و سپاهان و مس رفسنجان تو زمین حریفه.یه بازی سختم با آلومینیوم تو تهران داره.موند دو تا بازی با پدیده و نفت مسجد تو تهران که اونام واسه بقا میجنگن.خبر ورزشی پیدا کنه پرتقال فروش رووووووووووو.
    • مجتبی هاشمی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      استقلال همین حالا هم قهرمان ،آخه تیم لنگیا با این وضعیت خط دفاعشون فکر نکنم نا آخر فصل بتونن امتیازی بگیرن.استقلال هم فقط برای رکورد ۷۰ امتیازی که فرهاد قولش رو به سردار داده بود بازی میکنه.این لنگیا هم چه خوش خیالن که فکر میکنن تیم فرهاد گل میخوره
  • لنگ پاره پوره IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    تا کور شود هر لنگی که نتواند دید امسال آسمان قهرمان آبی آبیه
  • لنگ IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    ما هم خیلی عجله داریم
  • حسن کیانی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    ای کاش استقلال به آسیا می رفت تا عیار این مربی تبانی کار و زدوبند باز استقلال فرهاد مجیدی مثل نویدکیا مشخص میشد تا می فهمید لیگ قهرمانان آسیا لیگ ایران و داوران ایران نیست که سر بزنگاه پنالتی و الطاف نامحدود داوری شامل حال شان شود
    • محمد تاجی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      سال گذشته عیار تیم در لیگ قهرمانان مشخص شد، استقلال صدرنشین گروه مرگ. پرسپولیس عروس الهلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی