نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پشت پرده لیست خرید یحیی گل‌محمدی/ درویش از کدام لیست صحبت کرد؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای جلوگیری از اتفاقاتی که در فصل جاری رخ داد، برنامه‌هایی را در نظر دارد.

رضا درویش هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد یحیی گل محمدی لیست خرید فصل آینده را به او داده است. اظهار نظری که تعجب و حتی گلایه سرمربی سرخپوشان را در پی داشت چرا که هنوز ۶ هفته دیگر لیگ سال جاری باقی مانده و معلوم نیست چرا مدیرعامل این باشگاه چنین موضوعی را گفته است. ماجرا اما چیست و درویش از کدام لیست صحبت کرده است؟

یحیی گل‌محمدی با توجه به تجربه فصل پیش و از دست دادن ستاره‌هایی که غیبت آنها در بازی‌های این فصل قرمزپوشان مشهود است، چندی پیش از درویش درخواست می‌کند تا با بازیکنانی که قراردادهایشان رو به پایان است مذاکره کرده و مسیر تمدید قرارداد این نفرات فراهم شود.

در واقع منظور گل محمدی بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و رامین رضاییان بود. نفراتی که باشگاه به فکر تمدید با آنها است اما این بازیکنان فعلاً به صورت رسمی برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره ننشسته‌ و هر کدام به نوعی قول این را به باشگاه داده‌اند که بعد از پایان فصل در پرسپولیس می‌مانند. البته که باشگاه هم برای تمدید قرارداد با این نفرات نیازمند پول است و این روزها تامین پول برای باشگاه پرسپولیس کار راحتی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باافتخار شهروندپرسپولیسی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    بله تامین پول فقط برای یه تیم خاص شدنی هست بااین مدیرعامل پرسپولیس نمی تونه سال دیگه هم تیم ایده ال هوادارهاروببنده بیچاره یحیی هوادارانبایدپشت یحیی روخالی کنه آقای برانکواگرتونست بهترین تیم تاریخ باشگاه وحتی ایران وبالاترازاون آسیاروبسازه مدیرهای لایقی مثل آقای طاهری وگرشاسبی پشتش بودن چرابعدازاین۲عزیزتصمیم به رفتن گرفت چون ازهمون موقع دولت ووزارت ورزشش اسب روزین کرده بودن تاجلوی جولان پرسپولیس روبگیرن واین روبرانکوفهمیدوبعدازاون آقای کالدرون داشت باهمون دست فرمان پروفسورجلومی رفت ولی اون هم دست حضرات روخونده بودبعدش نوبت به یحیی رسیدکه دیگه همه د یدن که این دولت انقلابی گلادیاتوروارواردعمل شدودست به هرکاری زدتااین قطارشتاب گرفته روازریل خارج کنه بابستن پنجره های نقل وانتقالاتی وبلاتکلیفی مدیریتی واجازه ندادن تمدیدبه بازی کن های ملی پوش وحتی کاربه جایی رسیدکه ازتیم رقیب باهدای امتیازهای معیشتی وپنالتی های تقدیمی توی سینی وهزازرویک ترفنددیگه به مقابله وجنگ باپرسپولیس ویحیی برخواستن داوری دربی هم که دیگه اظهرومن الشمس بودکه داورغش کردبودتوبغل رقیب پس یحیی روحمایت کنید
  • شایان IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    تو مطالبی مختلف نوشتم که خواهشا با رامین تمدید کنید مثل اونجایی که زده بود فقط با مهدی میلاد و احسان میخواین تمدید کنید ولی حالا که میبینم به این نتیجه رسیدید که رامین یک ستارس و به دنبال تمدید با اون هستید خوشحالم به نوعی به نظرم فقط با همین چهار نفر باید تمدید بشه بقیه اضافین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی