عدد ۶ برای پرسپولیس خوش یمن است/ ۶ هفته به پایان لیگ مانده و ششمین قهرمانی را به دست می‌آوریم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: عدد ۶ برای خود من و همه پرسپولیسی‌ها عدد خوش یمنی است. ۶ هفته به پایان لیگ مانده و می‌توانیم ششمین قهرمانی متوالی خود را کسب کنیم

به نظر می‌رسد استقلال تهران با ایجاد فاصله ۶ امتیازی با پرسپولیس از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم برخوردار باشد.

محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس اما نظر دیگری داشته و به ما می‌گوید: عدد ۶ برای ما پرسپولیسی‌ها خوش یمن و امیدوارکننده است. جدیدترین صحبت‌های محسن بنگر با خبرورزشی را بخوانید تا متوجه ماجرا شوید!

 در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ ۶ امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارید. قبول داری که شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است؟

 استقلال تیم خوبی است و این تیم هم حالا صدرنشین لیگ برتر است اما ۶ هفته مانده به پایان لیگ و رقابت برای کسب ششمین قهرمانی پی درپی پرسپولیس یک احساس خوشآیند درونی به من می‌دهد.

 می‌توانی این احساس را بهتر و بیشتر توصیف کنی؟

 عدد ۶ برای خود من و همه پرسپولیسی‌ها عدد خوش یمنی است. ۶ هفته به پایان لیگ مانده و می‌توانیم ششمین قهرمانی متوالی خود را کسب کنیم. ما در لیگ هفتم هم در دقیقه ۹۶ با گل سپهر حیدری و هفته آخر قهرمان شدیم. حالا یک حسی به من می‌گوید احتمال تکرار آن اتفاق با موفقیت در ۶ بازی باقی مانده وجود دارد.

 اما ۶ امتیاز هم با صدر جدول فاصله دارید؟

 اگر پرسپولیس همه بازی‌های خود را ببرد آن گاه نه تنها این ۶ امتیاز جبران شده بلکه قهرمانی هم به این تیم خواهد رسید.

 آیا این اتفاق می‌افتد یا اینکه بهتر است بپرسیم برای این پرسپولیس بردن هر ۶ بازی باقی مانده ممکن است؟

 چرا که نه؟ پرسپولیس با همین تیم و مربیان دو سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده و با یک مقدار تمرکز و کم کردن اشتباهات این مهم دست یافتنی است.

 اما خیلی‌ها معتقدند در دو فصل گذشته پرسپولیس خط دفاع و گلر مطمئنی داشت و در این فصل ...

 قبول دارم اشتباهاتی در این فصل شاهد بودیم که اوج آن بازی حذفی مقابل آلومینیوم بود. شاید بچه‌ها آلومینیوم را دست کم گرفته بودند اما شروع خوبی داشتند. در پایان نیمه اول نیز دو بریک جلو افتادند ولی در نیمه دوم اشتباهات فردی و یک شوت استثنایی از مهاجم حریف کار را سخت تر کرد. همیشه البته همین بوده و تیم‌های مختلف برای شگفتی سازی برابر پرسپولیس صف آرایی می‌کنند. بارها پیش آمده که تیم‌های بزرگ در حذفی به تیم‌های کم نام و نشان تر می‌بازند و شما این شگفتی‌ها را در لیگ‌های معتبر اروپایی هم مشاهده می‌کنید. آن بازی تمام شد و حالا باید به فکر پیکان بود.

 بازی با پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- نکته قابل تأمل این دیدار شناخت خوب یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی از یکدیگر است. سرمربیان دو تیم به دلیل سال‌ها همکاری به خوبی با تفکرات یکدیگر آشنا هستند و این می‌تواند هم خوب باشد و هم سخت! امیدوارم در این دیدار شناخت یحیی گل محمدی بیشتر باشد و برتری را بدست بیاورد چرا که پیروزی در این دیدار بسیار حائز اهمیت است.

 اغلب پرسپولیسی‌ها از بازی پیکان به عنوان مهم ترین بازی باقی مانده این تیم یاد می‌کنند. چرا؟

 لیگ مدتی تعطیل بوده و تیم‌ها در شرایط بازی و مسابقه قرار ندارند. خیلی سخت است که مربیان تیم خود را در این شرایط جمع و جور کنند و شروع خوب می‌تواند اعتماد به نفس بچه‌ها را برای ۵ بازی بعدی هم بالا ببرد. به همین خاطر بازی با پیکان می‌تواند مهم ترین بازی باشد.

 پیش بینی شما از این دیدار چیست؟

خیلی بازی سختی است. واقعا بچه‌ها باید بدانند دست کم گرفتن پیکان خیلی می‌تواند خطرناک باشد. بازی اخیر پیکان و استقلال تهران می‌تواند نشان دهنده قدرت این تیم جوان باشد. با تمام این تفاسیر من مطمئن هستم بچه‌های با تجربه پرسپولیس به خوبی به ارزش این بازی واقف بوده و سرنوشت این مسابقه را به سود خود رقم خواهند زد. من فکر می‌کنم در نهایت پرسپولیس برنده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمزشمال IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    محسن با تعصب درود برتو با غیرت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی