نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واکنش استقلالی‌ها به بازگشت مدافع خبرساز/ همه کارهایش ردیف شده اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع نیم‌فصل اول استقلال که در اسفندماه با توجه به مشمول شدن، مجبور به جدایی از این تیم و حضور در ملوان انزلی شده‌ بودند.

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع نیم‌فصل اول استقلال که در اسفندماه با توجه به مشمول شدن، مجبور به جدایی از این تیم و حضور در ملوان انزلی شده‌ بودند، طبق شنیده‌ها توانسته‌اند با دستیابی به معافیت‌هایی از این تیم بدون انجام بازی برای ملوان در رقابت‌های لیگ دسته اول، خارج شوند. البته درباره مرادمند قطعیت بیشتری وجود دارد اما در این بین هنوز تکلیف سیاوش یزدانی مشخص و نهایی نشده است.

یکی از مسئولان استقلال درباره آخرین وضعیت مرادمند و یزدانی با وجود آنکه شنیده می‌شود کارهای مربوط به معافی دائم و موقت این دو بازیکن درحال طی شدن است، گفت: «ما هم از گوشه و کنار می‌شنویم که کارهای مرادمند ردیف شده و او به‌زودی به تمرینات اضافه می‌شود اما تا این بازیکن برنگردد و در تمرین او را نبینیم، نمی‌توانیم به‌صورت قطعی در این خصوص صحبت کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد US ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    فدراسیون لنگی هر کاری که از دستش بر اومد انجام داد تا جلوی شکست ناپذیری استقلال رو بگیره؛ از داوری های جانبدارانه تا ایجاد انواع و اقسام مشکلات در تیم و این آخری هم فرستادن دو دفاع که بهترین دفاع میانی لیگ بودند به خدمت سربازی! ولی بازم رو سیاه شدند! مطمئنا استقلال این ۶ بازی باقی مانده هم بدون شکست باقی خواهد ماند و رکورد قهرمانی بدون باخت رو به دست خواهد آورد.
    • طـوفان سرخ IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      واقعافقط میخوام بگم متاسفم برای اون ادمی که بااین لحن صحبت میکنه (روسیاهی) مشخصه هواداری که ازاین جورحرفهاروبزنه وای به حال سرمربی وتیم، یه بارهم قهرمانی بعدازده سال اونم زمین وزمانو داورو، وزارتوکل کشوربسیج شدن که این تیم دوچرخه روقهرمان کنندبه خداارزش نداره تازه هنوزفصل بهاره پاییزجوجه رومیشمارند♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • تاج NL ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    لنگیها فکر کردن دفاع استقلال را محروم کنند استقلال شکست میخوره نه عزیز من استقلال شکست ناپذیره به کوری چشم لنگیها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی