نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| چند ساعت قبل از فینال اراکی‌ها از اتوبوس جا ماندند/ سردرگمی صدها هوادار مقابل ورزشگاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جمع کثیری از طرفداران تیم آلومینیوم اراک به رغم در دست داشتن بلیت بازی فینال در خیابان سر در گم شدند.

خبرورزشی - در فاصله چند ساعت مانده به شروع دیدار تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک تعداد زیادی از هواداران اراکی از اتوبوس‌های در نظر گرفته شده برای اعزام هواداران تیم آلومینیوم به تهران باز ماندند.

این عده طبق وعده کانون هواداران باشگاه آلومینیوم اراک با در دست داشتن بلیت‌های خریداری شده الکترونیکی منتظر بودند تا سوار بر اتوبوس‌های در نظر گرفته شده برای اعزام شان به تهران شوند که با توجه به تعداد زیاد هواداران و اختصاص تنها ۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام آنها به استادیوم آزادی از سفر به تهران باز ماندند.

البته تعدادی از این افراد با وسایل نقلیه عمومی مثل سواری و مینی‌بوس‌ها سعی کردند خودشان را به تهران برسانند و تعدادی دیگر از حضور در تهران و استادیوم آزادی منصرف شدند تا مسابقه تیم محبوب شهرشان را از طریق تلویزیون ببینند.

عکس‌های اختصاصی ارسالی از اراک به خبر ورزشی رسید نشان می‌دهد این افراد مقابل ورزشگاه امام خمینی اراک (محل تجمع طرفداران این تیم) حضور یافته بودند اما نتوانستند سوار اتوبوس‌های کانون هواداران باشگاه شوند.

عکس| چند ساعت قبل از فینال اراکی ها از اتوبوس جا ماندند/ سردرگمی صدها هوادار مقابل ورزشگاه

عکس| چند ساعت قبل از فینال اراکی ها از اتوبوس جا ماندند/ سردرگمی صدها هوادار مقابل ورزشگاه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • + IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    خیلی زحمت کشیدن30تااتوبوس میشه حدودا 1000 نفرنهایت2/3هزارنفرم باماشین شخصی برند حالاببین قائم شهریها پر میکنن ورزشگاه رو امیدوارم هرکی حقشه ببره بازیا که من ازدوتیم دیدم میگم الومینیوم میبره نساجی اگه مثل بازی جلومس کرمان بازی کنه قطعا میبازه میگم ان شاالله هرکی حقشه ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی