واندا نارا و مائورو ایکاردی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های ستاره پاری‌سن‌ژرمن مصرانه می‌گوید که مائورو ایکاردی به دلیل ادعای خیانت او با مارسلو بروزوویچ مجبور به ترک اینتر شد.

واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی، از گزارش‌های جعلی مبنی بر اینکه او با هم‌تیمی سابق ایکاردی در اینتر، مارسلو بروزوویچ، رابطه داشته، به شدت انتقاد کرده است.

واندای ۳۵ ساله روز چهارشنبه در دادگاه اظهار داشت که شایعات نادرست منتشر شده توسط فابریزیو کورونای شایعه‌ساز، ایکاردی را در سال ۲۰۱۹ مجبور به ترک اینتر کرد. ایکاردی در تابستان همان سال با قراردادی قرضی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و باشگاه فرانسوی قرارداد موقت او را به دائم تبدیل کرد. و واندا اصرار داشت که دروغ‌های کورونا مبنی بر اینکه با بروزوویچ به ایکاردی خیانت کرده، باعث آزار و اذیت فرزندانش شده، و به شوهرش گفته شده بود که باید باشگاه ایتالیایی را ترک کند.

واندا که پس از ترک همسر اولش ماکسی لوپس با ایکاردی ارتباط برقرار کرد، به عنوان شاهد علیه کورونا در دادگاه ظاهر شد و بیانیه‌ای احساسی ارائه کرد. کورونا در سال ۲۰۱۹ جزئیات رابطه ادعایی واندا را در سایت خود منتشر کرد که شامل یک کلیپ صوتی هم از صحبتهای واندا و بروزوویچ بود. واندا در جلسه دادگاه گفت: «من هرگز با مارسلو بروزوویچ رابطه نداشتم. ما یک خانواده سنتی هستیم و این ماجرا چه درون خانواده و چه بیرون ما را با مشکلاتی مواجه کرد. فرزندانم به مدرسه می‌رفتند و مورد آزار و اذیت بچه‌ها قرار گرفتند، این موضوع برای من و شوهرم مشکلاتی ایجاد کرد، چون من ایجنت او هستم. هیچ‌چیز در این داستان درست نیست.»

او افزود: «این داستان باعث شروع همه مشکلات شد و مائورو مجبور شد باشگاه را تغییر دهد. اینتر واقعاً بار این وضعیت را روی دوش او گذاشت. آن‌ها به او گفتند که باید برود، باید ایجنتش را عوض کند، بازوبند کاپیتانی را از او گرفتند و فکر نمی‌کنم این به خاطر عملکرد او در زمین باشد. کل این موضوع باعث ایجاد مشکلات بزرگی با باشگاه و مدیران شد.»

واندا و ایکاردی پس از یک سال پرتلاطم در سال ۲۰۲۱ به مسیر ازدواج ۸ ساله خود بازگشتند. این زوج زمانی که واندا همسرش را به خیانت با یک مدل آرژانتینی متهم کرد، خبرساز شدند. مدتی دور از هم زندگی کردند و مجدداً به هم برگشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    از همون اولش معلوم بوده ستاره خیانت می‌کنه ستار در کل هم ندید پدیده هم این که اول از همه به کشورش خیانت کرد بخاطر پول به مهدی که خیلی زیاد خیانت کرد هم مالی هم معنوی الان با هم تیمی مهدی بوده نمی‌دونم والا
    • حسین زاده IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      چی شد ستاره همسر مهدی قایدی چه ربطی به موضوع داشت.
    • علی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      آقا شما متن رو کامل بخون.دقیقا داری در مسیر خبرورزشی حرکت میکنیا.اینا متن رو طوری نوشتن که انگار منظورشون مهدی قائدیه،در صورتی که متن راجع به وندا ایکاردی هستش و هیچ ربطی به ایران و مهدی قائدی نداره.خبر ورزشی کلا روزی ده تا حاشیه جدید واسه استقلال و مهدی قائدی میسازه
    • قضاوت ممنوع ...منصور IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      ستاره کیه😕 خبر در مورد واندا نارا همسر ایکاردی بازیکن پی اس جی چرا ربطش میده به همسر مهدی قائدی😐
    • گلات چیست IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      صد بار گفتم پارک نرو از دست غریبه یزی نگیر بیا اخرش میشه این با اینکه خودم منتقد مهدی هستم ولی این بحث به اون ربطی نداره
    • گلات چیست IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      صد بار گفتم پارک نرو از دست غریبه چیزی نگیر بیا اخرش میشه این با اینکه خودم منتقد مهدی هستم ولی این بحث به اون ربطی نداره
  • ف دال IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    پری بلنده‌ی ایتالیا..
  • م س IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    تیم ابی در دنیا کم نیست عزیزان
  • یارانه بگیر IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    دیگه .منظوروهدف یکیست.شما بحث میکنیدهمون همونه دیگه زیادابروح ریزی نشه بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی