کریستیانو رونالدو و برونو فرناندش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد کار هری مگوایر به‌عنوان کاپیتان منچستریونایتد تمام شده باشد و فصل بعد شیاطین‌سرخ باید کاپیتانی جدی انتخاب کنند.

رالف رنگیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، این هفته فاش کرد که ممکن است نقش هری مگوایر به عنوان کاپیتان باشگاه به رأی بازیکنان گذاشته شود. اما چه کسی بهترین نامزد برای جانشینی مدافع انگلیس خواهد بود؟

رانگنیک گفت که اگر سرمربی دائمی بود، به بازیکنان اجازه می‌داد در مورد کاپیتان تیم تصمیم بگیرند، همانطور که در زمان مربیگری در زادگاهش آلمان این کار را انجام داده بود.

عملکردهای مگوایر در این فصل چندان خوب نبود و اریک تن‌هاخ با ورودش در تابستان در مورد او تصمیمی خواهد گرفت. مگوایر تنها بعد از پنج ماه پس از پیوستن به باشگاه در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۸۰ میلیون پوند، توسط اوله‌گنار سولشائر کاپیتان شد.

در حالیکه هنوز ممکن است در این پست باقی بماند، نشریه «سان» به پنج گزینه احتمالی برای جانشینی او نگاهی انداخت.

کریستیانو رونالدو

رونالدو با توجه به تجربه زیادی که دارد، و همچنین کاپیتانی پرتغال، کاندیدای بسیار واضح به نظر می‌رسد. اما با توجه به اینکه قراردادش با منچستریونایتد در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد، ممکن است بهترین گزینه برای درازمدت نباشد.

برونو فرناندش

فرناندش بازی‌ساز نیز در صورتی که مگوایر از کاپیتانی کنار گذاشته شود، گزینه خوبی است. این بازیکن ۲۷ ساله برخلاف رونالدو چشم‌انداز بلندمدتی دارد و اخیراً قراردادی ۵ ساله با این باشگاه بسته است. فرناندش در غیاب مگوایر در شکست ۳-۱ مقابل آرسنال کاپیتانی تیم را بر عهده داشت و پنج بار دیگر هم در این فصل بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

داوید دخئا

شاید تنها بازیکنی که موقعیتش در هر بازی تضمین شده باشد، دروازه‌بان دخئا است که حضور آرام‌بخشی در زمین دارد. همچنین داشتن دخئا به عنوان کاپیتان می‌تواند مفید باشد زیرا او می‌تواند تیم را با دیدی از کل زمین در روبه‌روی خود رهبری کند.

رافائل واران

واران کاندیدای بالقوه است، اما در اولین فصل حضورش در باشگاه با مصدومیت مواجه شد. و دورنمای واگذاری بازوبند از یک مدافع میانی به مدافع میانی دیگر میتواند باعث اختلال شود. با این وجود، این بازیکن ۲۹ ساله با کاپیتانی رئال مادرید و فرانسه در گذشته، تجربیات خوبی دارد.

اسکات مک‌تامینی

نمی‌توان منکر این مورد شد که مک‌تامینی ذاتاً رهبر متولد شده است. اینکه کاپیتانی منچستریونایتد در سن ۲۵ سالگی وظیفه‌ای بیش از حد سنگین برای او باشد یا نه را نمی‌دانیم، اما مک‌تامینی تجربه بازوبند بستن را دارد. او در ژانویه ۲۰۲۱ در جریان بازی جام حذفی مقابل واتفورد کاپیتان بود و تنها گل بازی را به ثمر رساند و ثابت کرد که کاپیتان بودن بر بازی او تأثیری نداشته است.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که در تابستان امسال بازیکنان زیادی به باشگاه وارد شوند، و اگر تن‌هاخ هیچکدام از بازیکنان فعلی را برای کاپیتانی قبول نداشته باشد، می‌تواند از بین بازیکنان جدیدش انتخاب کند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    خب معلومه رونالدو. به عملکرد ها نگاه کنید می‌فهمید. واران که اصلا نمیتونه به گرد رونالدو برسه. اسکات مکتامینی هیچ تجربه ای نداره و اونم اصلا نمیتونه. فرناندز هم چند وقته داره گند میزنه و تجربه و افتخاراتش بازم رونالدو بیشتره و بهتر میتونه یه تیم دست و پا چلفتی رو درست کنه
  • ح ر IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    وقتی رونالدو که قبلا هم منچستر بازی می کرده و هم از نظر سن هم قدمت و بازی تکنیک رهبری افتخارات با بقیه قابل مقایسه نیست چطور میشه از فرد دیگری سخن گفت فقط یک احمق می تونه به فرد دیگری فکر کنه به محض برگشت رونالدو باید بازوبند رو بهش می دادن ضمنا رونالدو گزینه مناسبی برای سرمربیگری منچستر بعد پایان بازیش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی