نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
۰ |
۴
بازی و تمرین ۳ بازیکن پرسپولیس با زبان روزه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبردار شدیم شرزود تمیروف، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف سه بازیکن خارجی پرسپولیس با زبان روزه تمرین و برای تیم خود بازی می‌کنند.

این سه بازیکن خارجی پرسپولیس در ماه مبارک رمضان حتی یک روز نیز روزه خود را نشکسته و به گواه نزدیکان پرسپولیس این فریضه واجب را به جای آورده اند.

البته هر سال با شروع ماه‌ مبارک رمضان، بسیاری از ورزشکاران مسلمان و به ویژه فوتبالیست‌ها، در راستای پایبندی به این فریضه دینی، روزه می‌گیرند. پرهیز از خوردن و آشامیدن در تشکیلات فوتبال حرفه‌ای به‌ویژه در اروپا که دستمزدهای هنگفتی به فوتبالیست‌ها پرداخت می‌کند و از آن‌ها انتظار دارد که با تمام توان در خدمت تیم باشند، کار ساده‌ای نیست، اما هستند بازیکنانی که سختی‌های روزه‌داری را به جان می‌خرند تا از فرایض این ماه بهره‌مند شوند.

کریم بنزما، ستاره رئال‌مادرید که به تازگی در بازی با چلسی تاریخ‌ساز شد، تنها چند دقیقه قبل از شروع این بازی افطار کرده بود. محمد صلاح بازیکن لیورپول هم یکی از بازیکنان پایبند به روزه‌داری است. اظهار نظر اخیر توماس توخل سرمربی چلسی درباره روزه بودن انگولو کانته و حمایت سرمربی پورتو از روزه‌داری مهدی طارمی، مشتی نمونه خروار هستند.

حالا شنیدن خبر روزه داری شرزود تمیروف، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف بسیار ارزشمند است که پرسپولیس سه بازیکن مسلمان و معتقد در ترکیب خود دارد.

شرزود تمیروف با همین شرایط در دیدار دوستانه برابر نیروی زمینی حاضر شده و تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

او به احتمال فراوان بازیکن فیکس پرسپولیس در دیدار مقابل خودرو سواران است اما وحدت هنانوف و منوچهر صفروف شانس کمی برای بازی در این مسابقه دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی