پرسپولیس و استقلال باز هم لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شکل اعجاب آوری تا بهمن ماه تعطیل است و هیچ مسابقه ای برگزار نمی‌شود.

فولاد خوزستان تا ۱۴ بهمن ماه در لیگ قهرمانان آسیا بازی ندارد و این یعنی وقفه‌ای بیش از ۱۰ ماهه در معتبرترین (!) لیگ فوتبال آسیا. حالا این که مسئولان برگزاری مسابقات چه فکری کرده‌اند یک بحث است و بحث دیگر این که فصل بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و عملا پرسپولیس و استقلال یک فصل فوتبالی دیگر هم در آسیا نیستند. 

دو تیم پرطرفدار کشور به خاطر حرفه‌ای نبودن به درستی از آسیا حذف شدند و حالا انگار باید تنبیه دوبله‌ای را تجربه کنند و یک فصل دیگر هم دور از آسیا باشند.به فرض که استقلال قهرمان لیگ برتر شود باید تا شهریور ۱۴۰۲ صبر کند و راهی آسیا شود!این وسط تکلیف قهرمان جام حذفی هم اصلا مشخص نیست و تازه معلوم نیست قهرمان لیگ بعدی باید کجا برود؟! فرض کنید که امسال استقلال قهرمان لیگ شود و سال بعد پرسپولیس. در آن صورت کدام تیم باید به عنوان قهرمان لیگ به آسیا برود؟!

از هنرنمایی کنفدراسیون فوتبال آسیا همین بس که مسابقات این فصل ۱۰ ماه تعطیل می‌شود تا مثلا با لیگ قهرمانان اروپا همزمان شود.این آبروریزی مسلما در تارخ ثبت می‌شود اما فعلا باید به این فکر کرد که پرسپولیس و استقلال برای دومین سال متوالی حتی فرصت حضور در آسیا را هم از دست می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا سپاهانی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    حالا مگه قراره پرسپولیس سال دیگه قهرمان بشه !
  • 66666 IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    اتفاق خوبیه که حداقل از فصل بعدی تقویم عوض میشه و به سود تیمهای ایرانیه و اینکه چه تیمهای برن اسیا که کار سختی نیست انتخابش سهمیه ایران یا ۳+۱ یا ۲+۲ یعنی چهار تیم شانس حضور دارن پس میتونن قهرمان های لیگ برتر و جام حذفی در دو فصل رو انتخاب کنن حالا برای اینکه کدوم سهمیه اصلی باشه میتونن باهم یه تک مسابقه بدن اونم مشخص میشه
  • ورژن جدید یا قدیم ؟ IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    خیالتون از بابت پرسپولیس راحت باشه تا اون موقع اگه مافیای سرخ همینطور با نفوذ باشه با توجه به فرضیه شما قانونی رو درست میکنن که هر کی دیرتر قهرمان شده راهی آسیا بشه چون به ورژن جدید خیلی اعتقاد دارن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • عشق آبی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    ای آف سی دنبال چه غلطایی هست مولا میخوان مثل اروپا بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی