نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۲
تفکیک گل‌های آقای ستاره در ۴ تیم مختلف/ طارمی بیشترین گل را در پرسپولیس زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود.

بدون شک بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران، مهدی طارمی است. فوق ستاره ایرانی بازیکن فیکس پورتو است و به همراه این تیم در آستانه فتح لیگ پرتغال و کسب عنوان قهرمانی قرار دارد. طارمی که از بوشهر فوتبالش را آغاز کرد، در پرسپولیس چهره شد و بعد از کسب ۲ عنوان آقای گلی و دعوت به تیم ملی، لژیونر شد. طارمی در دوران حضورش در پرسپولیس ۱۱۲ بار برای این تیم به میدان رفت و موفق شد ۵۵ گل به ثمر برساند.

مهدی بعد از حضوری کوتاه مدت در باشگاه الغرافه قطر، راهی لیگ پرتغال و باشگاه ریوآوه شد. اتفاقی که شروع درخشش او در فوتبال اروپا بود. طارمی در یک فصلی که در این تیم حضور داشت، فوق العاده ظاهر شد و در ۳۷ بازی آمار ۲۱ گل را از خودش به ثبت رساند.

بعد از ترانسفر به پورتو به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال پرتغال، خیلی‌ها فکر می‌کردند که طارمی دچار افت شود و نتواند درخشش‌های قبلی را در این تیم بزرگ تکرار کند. اما مهدی نه تنها چنین شرایطی را پیدا نکرد، بلکه روز به روز پیشرفت کرد و در حال حاضر ستاره بی چون و چرای تیمش محسوب می‌شود.

طارمی تا این لحظه و در بازی‌هایی که برای پورتو به میدان رفته ۴۵ بار گلزنی کرده که آمار فوق العاده‌ای است. همچنین مهدی که یکی از امیدهای ما برای درخشش در جام جهانی است، تا به حال در ۵۷ بازی ۲۸ گل ملی دارد و البته که این فرصت برای او مهیا است در دیدارهای پیش رو آمار گلزنی خودش را بهتر از این کند. هرچند تعداد بازی‌های مهدی برای هر کدام از تیم‌های باشگاهی اش و البته تیم ملی مساوی نیست، ولی از نظر تعداد گل مهدی بیشترین گل زده را در پرسپولیس دارد و در همین تیم هم دوبار آقای گل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    طارمی خیلی کیسه رو سوزوند خیلی خیلی 😂😂 بازم مقابل کیسه قرار بگیره معلوم نیس که هت تریک می‌کنه یا پاس گل میده
  • شاهین IT ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    درود به طارمی ابر مرد بزرگ کیسه سوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی