نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
قول جدید به آبی‌ها/ تیم‌تان را شبیه به رئال‌مادرید می‌سازم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سِرجیم رتکلیف قول داده که باشگاه چلسی را به بزرگی رئال‌مادرید با بهترین بازیکنان جهان بسازد.

آخرین خریدار پیشنهادی چلسی، سِرجیم رتکلیف، قول داده که باشگاه را به بزرگی رئال مادرید بسازد. رتکلیف یکی از ثروتمندترین افراد بریتانیا است و پیشنهاد ۴٫۲۵ میلیارد پوندی برای خرید آبی‌ها ارائه کرد و به جمع سه طرف دیگر علاقه‌مند به خرید باشگاه پیوست.

رومن آبراموویچ ۲٫۵ میلیارد پوند درخواست کرده بود و سرجیم این رقم را پیشنهاد داد زیرا قصد دارد تعدادی از بهترین بازیکنان جهان را بیاورد. رئیس اینئوس اضافه کرد که این «یک پیشنهاد انگلیسی برای یک باشگاه انگلیسی» است و می‌خواهد بر روی رشد استادیوم، تیم و همچنین آکادمی سرمایه‌گذاری کند.

در بیانیه اینئوس آمده است: «سرجیم رتکلیف، رئیس اینئوس، پیشنهادی رسمی برای باشگاه چلسی به مبلغ ۴٫۲۵ میلیارد پوند ارائه کرده است. ۲٫۵ میلیارد پوند برای خیریه Charitable Trust برای حمایت از قربانیان جنگ، و ۱٫۷۵ میلیارد پوند برای سرمایه‌گذاری مستقیم در باشگاه طی ۱۰ سال آینده. این یک پیشنهاد انگلیسی برای یک باشگاه انگلیسی است. ما معتقدیم باشگاه بزرگتر از صاحبانش است که متولیان موقت یک سنت بزرگ هستند و در قبال هواداران و جامعه مسئولند. به همین دلیل است که ما متعهد می‌شویم که ۱٫۷۵ میلیارد پوند در طول ۱۰ سال به نفع باشگاه هزینه کنیم. ما در استمفوردبریج سرمایه‌گذاری خواهیم کرد تا آن را به استادیومی در کلاس جهانی تبدیل کنیم که شایسته باشگاه چلسی باشد. این امری اساسی و مداوم خواهد بود تا از خانه چلسی دور نشویم و در خطر از دست دادن هواداران وفادار نباشیم. ما به سرمایه‌گذاری در تیم ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که یک تیم درجه یک از بهترین بازیکنان جهان، مربیان و کادر پشتیبانی در بازی‌های مردان و زنان داریم. و امیدواریم که به سرمایه‌گذاری در آکادمی ادامه دهیم تا فرصتی برای جوانان بااستعداد فراهم کنیم تا به بازیکنان درجه یک تبدیل شوند. ما معتقدیم که لندن باید باشگاهی داشته باشد که منعکس‌کننده قد و قامت شهر باشد. باشگاهی که مشابه رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن‌مونیخ باشد. ما این سرمایه‌گذاری را به عنوان طرفداران بازی زیبا انجام می‌دهیم، نه به عنوان وسیله‌ای برای کسب سود. این باشگاه ریشه در جامعه و هوادارانش دارد. و به همین دلیل قصد ما سرمایه‌گذاری در باشگاه چلسی است. در طول فرآیند مناقصه هیچ اظهارنظر دیگری از طرف سرجیم یا اینئوس ارائه نخواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    ۴٫۲۵ خیلی زیاده.اصلا حرومه.چلسی مفتش هم گرونه.چلسی و منچسترسیتی و بارسلونا سه باشگاه فاسد اروپا هستند.تو اسیا هم استقلال و سپاهان و تیم های عربستانی و اماراتی فاسد هستند.
    • مهدی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      دقیقااااا عالی گفتی ))))
  • احمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    همی الان هم چلسی بهترین مهره هاوسرمربی دنیاروداره،بجزکریستنسن وآریزوبالاگا ولوکاکوبقیه عالی هستن همین مهره هاروحفظ کنین بازم میتونین حتی قهرمان اروپابشین
  • A IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    PSGهمین کارا کرد ولی اخر چیشد هیچ تیم بخواد مثل بقیه باشه تیم نیست همیشه باید از خودشون شروع کنن
  • عرفان IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    استقلال فاسده بعد لنگ تو ۶۰سال دنبال قهرمانی ما دوتا قهرمانی آسیا داریم شما ب مدت دو دقیقه قهرمان آسیا بودین بعد تو اگر ریالی ب باشگاه با اصالتی مثل چلسی بارسا میگی فاسد معلوم حتی ی ضره ی ضره از فوتبال حالیت نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی