فقط این استقلالی آلترناتیو ایرانی اسکوچیچ است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال قاطعانه از اسکوچیچ حمایت کرده اما اگر قرار به حضور مربی ایرانی در جام جهانی باشد، در آن صورت فقط جواد نکونام آلترناتیوی جدی برای اسکوچیچ خواهد بود.

تنها مربی ایرانی که شانس دارد در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند کسی نیست به جز جواد نکونام که با فولاد خوزستان نتایج خوبی کسب کرده و در آسیا هم آبروداری کرده است. نکونام با فولاد دو قهرمانی هم در جام حذفی و سوپرجام کسب کرده و مهمتر این که با اکثر بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی دارد.

جواد با فولاد در آسیا به مرحله بعدی صعود کرد و حالا این تیم خوب تنها نماینده ایران در آسیاست. تمام این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا نکونام جدی‌ترین و تنها گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی در جام جهانی باشد و این شانس را داشته باشد که به عنوان یک مربی جوان در این رویداد مهم حاضر باشد.

در میان گزینه‌های ایرانی که نام آنها مطرح شده قطعا جواد نکونام از شانس بیشتری برخوردار است و بعید است مثلا علی دایی که در لیگ برتر هم مربیگری نمی‌کند را دوباره روی نیمکت تیم ملی ببینیم اما بهرحال فعلا فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ حمایت می‌کند و باید دید این حمایت ها تا کی ادامه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوروش IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    شما با این نوع پوشش خبریتون خودتون گیر اوردین یا مردمو؟؟؟؟ از طرفی میاین خبر کار میکنین که اگر با توجه به فرضیه رحمان رضایی نکونام خوبه برای جایگزین شدن اسکوچیچ بهتره ساکت الهامی بیاد چون دو قهرمانی جام حذفی داره حداقل ، حالا میگین نکونام الترناتیو خوبیه !!!!!!!!!! چندچندین با خودتون!!!!!
    • مهران IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      این بخاطر اختلاف نظر بین دو پرسنل و خبرنگارشون هست که یکی احتمالا پرسپولیسیه و یکی استقلالی ، طرف میگه اسکوچیچ باشه خوبه و یکی هم ناخودآگاه فضا رو برای طرفداران کیروش باز میکنه😅😅
  • صابر IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    خير سرمربی ایرانی رو حداقل بذارید بعد از جام جهانی. البته به نتایج اسکوچیچ در جام جهانی مرتبطه . نمی دانم چرای روی نکونام زوم شده. شاید فقط چون در لالیگا بازی کرده!!. دنبال سرمربی هستیم و نه بازیکن فوتبال . نکونام و اگه به قهرمانی حذفی باشه. ساکت الهامی هم قهرمانی حذفی شده. مناسب تیم ملیه؟ نکونام هم بغییر از الاهلی امارات در گروه ضعیفی قرار داشت. حتی الغرافه هم ضعیف بود. و در مورد صعود از مرحله گروهی هم نمیشه فعلا قضاوت کرد . همین یحیی گل محمدی هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید این کافیه؟ اگه هست پس چرا جز گزینه هاتون نیست!! موفقیت در لیگ و حذفی یا لیگ قهرمانان آسیا؟ . فعلا فقط سرمربی خارجی
  • ابراهیم احمدی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    انشاالله تعالی فرجی حاصل شود جواد نکونام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بجای اسکو شود وگرنه بعداز ایشون بهترین گزینه فرانک ریکارد هلندی است
  • اعلا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    بابا اینقدر سرکار گذاشتن به چه منظوری است خودتون مسخره کنید.معلومه که نکونام واقعن بهتر است با یک مربی خارجی نتایجش از دفعات قبل بهتر خواهد شد.اگر واقعگرا ئی در فدراسیون هست عمل کند مربی خارجی میتواند پین مربی استقلال هم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی