نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
 چالش جدید برای هیئت‌رئیسه فدراسیون/ تنها ۳ روز تا پایان قرار داد سرمربی تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود ۲ ماه از اتمام قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران می‌گذرد و خبری از تمدید قرارداد او در فدراسیون فوتبال نیست.

۳ روز دیگر دقیقاً به یکسالی انتخاب مریم ایراندوست از سوی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال زنان می‌رسیم، سرمربی باتجربه‌ای که توانست در مدتی کوتاه با حمایت ویژه‌ی فدراسیون فوتبال تیم ملی را در پروسه‌ی آماده‌سازی مناسب در انتخابی جام ملت‌ها به میدان بفرستد و با تاریخ‌سازی، زنان فوتبال ایران به جمع برترین تیم‌های قاره آسیا رسیدند.

البته که کم‌تجربگی کار دست شاگردان ایراندوست داد و آن‌ها جام ملت‌ها را با دو شکست سنگین برابر چین و چین‌تایپه پشت سر گذاشتند؛ بعد از اتمام جام ملت‌های آسیا که در دی‌ماه به میزبانی کشور هند برگزار شد، دیگر خبری از برگزاری اردوی برای تیم ملی فوتبال زنان نبوده و مجدداً این تیم به اغما رفته است.

جالب آن‌که در این بین قرارداد مریم ایراندوست با فدراسیون فوتبال هم به پایان رسیده است، هر چند که ایراندوست سعی کرده تا از نزدیک نظاره‌گر بازی‌های لیگ باشد تا اگر نابسامانی‌های فدراسیون فوتبال پایان یافت و قرار بر ادامه‌ی همکاری بود، بتوان به سرعت مجدداً تیم ملی را تشکیل داد.

ایراندوست روز گذشته در گفتگویی  ضمن تایید اتمام قراردادش گفت: قراردادم تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ بود و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد؛ خانم‌ها نادره درودیان و مهدیه محمدخانی از کمیته زنان فدراسیون پیگیر بودند. از آنجایی که ۲۵ بهمن فیفادی داشتیم، تلاش‌هایی انجام دادند تا تیمی را دعوت کنند اما متاسفانه هیچ تیمی نیامد. صحبت‌هایی شد که برنامه‌ها ارائه شود اما اتفاقاتی افتاد که همه چیز را تحت شعاع خود قرار داد.

وی افزود: سرمربی ملی باشم یا نه قطعا وظایفی در مورد فوتبال زنان دارم؛ با توجه به اینکه هیچ قراردادی ندارم اما در استادیوم حاضر می‌شوم و مسابقات را می‌بینم. نباید فوتبال را رها کرد بلکه باید کمک کنیم تا بازیکنان انگیزه ادامه دادن، داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی