نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
برخورد غیرمنتظره یحیی با مهاجم پرسپولیس/ گل محمدی عذرخواهی عبدی را نپذیرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که قصد داشت با عذرخواهی از سرخ‌پوشان مجوز بازگشت به تمرینات را بگیرد، با مخالفت گل‌محمدی روبه‌رو شد.

مهدی عبدی به دلیل حضور در جشن قهرمانی نساجی، در دو روز گذشته از سوی یحیی گل محمدی از حضور در تمرین پرسپولیس منع شد. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس امروز (شنبه) هم با حضور مهاجم جوان تیمش مخالفت کرد.

 عبدی امروز با حضور در محل تمرین پرسپولیس قصد داشت تا از کادر فنی و تمام اعضای تیم عذرخواهی کند تا بتواند مجوز بازگشت به تمرینات را از گل‌محمدی بگیرد که با مخالفت سرمربی سرخ‌پوشان مواجه شد.

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت به مصاف پیکان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    عجب کارخوبی کردی
  • اشکان IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    یحیی نقش بزرگتر و پدرانه در قبال مهدی عبدی داره خود مهدی به این موضوع کاملا واقف انشاءالله این مهاجم جوان و فوق‌العاده آینده دار بیشتر و بهتر تلاش کنه تا به اون هدف هایی که داره برسه
  • مختار IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    گلمحمدی دارد اشتباه می کند وقتی بازیکن عذر خواهی کرده است چرا نمی بخشید!؟ فوتبال عبدی تو پرسپولیس این فصل نابود شده و مقصر کیه خدا می دونه در حالی که انتظار می رفت عبدی در این فصل به مهاجم شش دونگ تبدیل بشود و بازی ها را برای پرسپولیس در بیاورد و با توجه با بازی های خوب عبدی در فصل گذشته این انتظار درستی هم بود ولی معلوم نیست به چه دلیل وی را در این فصل به نیمکت دوختند! و الان هم که اینطور که بوش میاد تصمیم خوبی براش ندارند!
  • امیر IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    خوب کاریش کرد اگه هرکسی هرکاری دوست داشت انجام بده سنگ رو سنگ بند نمیشه یه بازیکن گم نام بوسیله یه باشگاه برا خودش اسم درمیان بعدا هیچکس به هیچش نیمکره باید بدونه جای چه بازیکنانی بزرگی اینجا بوده و هنوز هیچی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی