نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب در چارچوب هفته سی و دوم بوندس لیگا، لورکوزن میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

امشب در چارچوب هفته سی و دوم بوندس لیگای آلمان، بایرلورکوزن میزبان اینتراخت فرانکفورت در بای‌آرنا است.

تنها ۳ بازی تا انتهای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ باقی مانده و تیم جراردو سیوانه تصمیم دارد با ماندن در جمع ۴ تیم پایانی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کند.

لورکوزن اکنون با ۵۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد و تیم‌های فرایبورگ ۵۵ ، لایپزیگ ۵۴ ، کلن ۵۲ و اونیون برلین ۵۱ در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

طبق گزارش سایت بوندس لیگا نیوز، سیوانه برای بازی مقابل اینتراخت با تمام قدرت تهاجمی وارد میدان خواهد شد و «سردار آزمون» در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. ستاره ایرانی که در بازی هفته گذشته برای لورکوزن درخشان ظاهر شد و توانست با یک گل و یک پاس گل به سوژه رسانه‌ها بدل شود و مورد تمجید همگان قرار گیرد.

بوندس لیگا نیوز مدعی شد که در این مسابقه، سیوانه از سیستم ۱-۳-۲-۴ وارد بازی خواهد شد و آزمون پشت «پاتریک شیک» و به عنوان مهاجم دوم بازی خواهد کرد.

ستاره کشورمان در بازی قبلی نیز در کنار شیک در خط حمله بازی کرد و توانست با فشار مناسب و بازی‌خوانی خوب دروازه‌بان حریف را به اشتباه بیاندازد و اولین گل خود را به ثمر رساند.

لورکوزن در ۵ بازی اخیر تنها یک بار باخته و نمی‌خواهد مقابل اینتراخت فرانکفورت که از سهمیه اروپایی فاصله زیادی گرفته، امتیاز از دست بدهد.

البته اینتراخت به نظر می‌رسد تمام نگاهش به بازی پنج شنبه شب با وستهام دوخته شده باشد و خیلی دیدار با لورکوزن در اولویت قرار نگیرد. اینتراخت فرانکفورت که مقابل بارسلونا شاهکار به پا کرد، در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل وستهام در لندن به برد ۲ بر یک رسید تا در یک قدمی فینال قرار گیرد.

ترکیب احتمالی لورکوزن به شرح زیر است:

سردار آزمون در ترکیب احتمالی لورکوزن / ستاره ایرانی امشب باز هم گل می‌زند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی