نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش فدراسیون فوتبال به استعفای محمدی/ شاگردان مهدوی‌کیا به اردوی خارجی می‌روند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به استعفای محمد محمدی از تیم امید واکنش نشان داد.

غلامرضا جباری درباره درخواست کمیته فنی فدراسیون فوتبال از کمیته جوانان برای معرفی پنج گزینه جدید برای سرمربیگری تیم ملی جوانان اظهار داشت: در هفته آینده لیست جدیدی را هماهنگ می‌کنیم و در صورت تایید گزینه‌های جدید، برنامه آنها را به کمیته فنی می‌بریم. در نهایت باید از بین گزینه‌ها برای انتخاب سرمربی تیم جوانان به جمع‌بندی برسیم.

وی درمورد استعفای محمد محمدی از مدیریت تیم ملی فوتبال امید و اینکه او مدعی شده این استعفاء مورد موافقت میرشاد ماجدی قرار گرفته است، عنوان کرد: او به دلیل برخی مشکلات از سمت خود استعفاء کرده که میرشاد ماجدی این موضوع را در دست بررسی دارد.  اگر استعفای محمدی تایید شود باید یک نفر را به جایش انتخاب کنیم. 

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا گزینه‌ای برای جانشینی محمدی در نظر گرفته شده است، پاسخ داد: محمدی روز گذشته استعفاء کرد و اگر این موضوع توسط فدراسیون فوتبال تایید نشود، باید کارش را ادامه بدهد. امیدوارم توافق شود تا محمدی به کار خود بازگردد در غیر این صورت باید سریع تر برنامه ریزی‌های لازم را برای انتخاب جانشین او داشته باشیم تا به تیم هم آسیبی نرسد.

جباری درمورد اینکه آیا تیم ملی فوتبال امید قبل از اعزام به ازبکستان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اردویی در خارج از کشور مثلا ترکیه برگزار خواهد کرد، گفت: پیگیر این موضوع هستیم تا تیم قبل از اعزام به ازبکستان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، به یک اردوی خارج از کشور برود. امیدواریم توافقات لازم هم انجام شود تا تیم امید بتواند این اردوی خارجی را از اول یا دوم خرداد تا هفتم این ماه برگزار کند. هشتم خرداد هم تیم باید به ازبکستان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی