رونالدو در حین و بعد از بازی چه گفت؟/ من تمام نشده‌ام/ شکوه منچستریونایتد را برمی‌گردانیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو دوشنبه شب در دیدار منچستریونایتد مقابل برنتفورد باز هم درخشید و قدرت خودش را به رخ کشید.

پوریا شاکری؛ منچستر یونایتد در سی و ششمین بازی خود در لیگ برتر انگلیس تیم برنتفورد را در خانه خود با نتیجه ۳-۰ شکست داد.

در این بازی، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۴۴ توانست دروازه برنتفورد را باز کند، اما داور با کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد. رونالدو که در این دیدار هم مثل همیشه عطش زیادی برای گلزنی داشت در دقیقه ۶۱ موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم شیاطین‌سرخ را در این دیدار به ثمر برساند.

در پایان این بازی، دوربین‌ها روی صورت کریستیانو رونالدو متمرکز بودند و جمله «من تمام نشده‌ام» را از زبان او شکار کردند. رونالدو پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه فیسبوک و اینستاگرام خود نوشت: «بار دیگر شاهد حمایت فوق‌العاده هواداران از سکوها بودیم. می‌خواهم از فرصت آخرین بازی این فصل در اولدترافورد استفاده کرده و از حمایت شگفت‌انگیز هواداران تشکر کنم، که فصل سختی را تحمل کردند و هرگز پشت ما را خالی نکردند. ممنونم. حمایت شما یک دنیا ارزش دارد و هدف ما این است که هر روز بهتر شویم، تا بتوانیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم: شکوه منچستریونایتد!»

یونایتد دو بازی دیگر در لیگ برتر دارد که هر دو خارج از خانه انجام خواهد شدو این مسابقه آخرین بازی خانگی آن‌ها به حساب می‌آمد.

با روی کار آمدن اریک تن‌هاخ روی نیمکت منچستر از فصل بعد، آینده رونالدو هم در این تیم نامشخص است. پیش از این گزارش‌هایی در خصوص احتمال جدایی و حتی بازگشت او به رئال‌مادرید نیز منتشر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ELYAS nikyar IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    مرد قوی و دوستداشتنی و تسلیم ناپذیر مسطیل سبز سلطان همیشه میدرخشه حتا در ۳۷ سالگی چون سن برایش ملاک نیست حیف تو که بازیکنان خوب و باکیفیت امسال در ترکیب مون کنارت کم هستند رهبر با تمام معنا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی