نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
منصوریان: امیدوارم با سه امتیاز از مشهد خارج شویم/ شهر خودرو جانفشان بازی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از رونمایی تیم فنی‌اش از یک کار تاکتیکی جدید در تمرینات صنعت نفت صحبت کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار تیمش مقابل شهر خودروی مشهد با اشاره به لغو شدن پرواز این تیم به مشهد که باعث شد در نشست خبری حضور نداشته باشد، گفت: بازی سختی خواهیم داشت، چون دوست خوب و دوست‌داشتنی من، هم‌بازی خودم که به او علاقه دارم، داود سیدعباسی شکل تیمش را تغییر داد. مردم فکر می‌کردند شهر خودرو خیلی شرایط بحرانی‌تری از الان داشته باشد، اما او توانست تیم را از شرایط خیلی بحرانی به شرایطی صاحب فرم برساند که با سه تیم بالایی خودشان برای ماندن در لیگ برتر، در کورس رقابت هستند.

وی افزود: گواه صحبت‌های من درباره تیم شهر خودرو، بازی با تیم گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی است که ۳ بر یک جلو افتادند و بازی محکم و جانداری از آنها دیدیم. در آنالیزی که از آنها در این چند هفته دیدیم، بسیار خوب و جانفشان بازی می‌کنند. بازی سختی خواهیم داشت، البته در این سمت قضیه هم تیم ما از نظر بدنی و روحی و روانی، آمادگی کامل دارد. نسخه جدیدی از کار تاکتیکی‌مان را رونمایی کردیم و بچه‌ها خیلی خوب این تفکر تاکتیکی را جذب می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم تیم صنعت نفت آبادان را که هواداران زیادی در سطح کشور، استان خوزستان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و اطراف دارد، سربلند از زمین خارج کنیم. ان‌شاءالله با لطف خدا، هر دو تیم صحیح و سالم از زمین خارج شوند و با اینکه بازی سختی است، با سه امتیاز از مشهد خارج شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی