اخبار خوبی از اردوی پرسپولیس به گوش می‌رسد/ ذات فوتبال می‌گوید هیچ چیز غیرممکن نیست/ پیکان هر چه باشد پرسپولیس باید برنده شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: بازی محکم پرپسولیس مقابل پیکان می‌تواند ثابت کند در فوتبال هیچ کار نشدنی وجود ندارد.

محمد محمدی دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

از شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار با پیکان خبر دارید؟

فرصت نکردم به تمرینات بروم اما تا جایی که می‌دانم کادرفنی با تجربه پرسپولیس به ویژه آقای گل محمدی که خودش مربی باتجربه‌ای است، قطعاً می‌داند در چنین شرایطی تا چه اندازه مهم است که تمرینات طبق برنامه پیش روی پرسپولیس باشد.

تصاویری که از تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس منتشر می‌شود، اغلب نشان دهنده شادابی بازیکنان است. به نظرتان این چه تاثیری در عملکرد تیمی خواهد داشت؟

قطعاً این شرایط با درایت کادر فنی در نظر گرفته شده است. چون به اواخر فصل نزدیک می‌شویم و فشار هفته های گذشته در طول مسابقات تیم را تا حدی خسته کرده، بنابراین اجرای تمرینات شاداب می تواند تیم را به لحاظ روحی و روانی در وضعیت بهتری قرار دهد. از طرفی خبر دارم که مصدومان برگشتند و حامد لک هم که در تمرینات حضور دارد. این ها همه اخبار خوبی است که از اردوی تمرینی پرسپولیس به گوش می‌رسد.

شکست این تیم مقابل نیروی زمینی برخی هواداران را نگران کرد. نظرتان در این باره چیست؟

هر تیمی که پرسپولیس بازی می‌کند انگیزه‌اش دو برابر می شود چه برسد به یک بازی اینچنینی که شاید بازیکنان حریف تا ۱۰ برابر توان واقعیشان را در زمین صرف کردند تا خودشان را به کادرفنی پرسپولیس نشان بدهند. این البته قابل احترام است. پرسپولیس در این بازی نیمه اول با نفرات اصلی اش بازی کرد و به طور کلی نمی توان به نتایج بازیهای دوستانه حساب زیادی باز کرد.

اخبار خوبی از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد/ ذات فوتبال می گوید هیچ چیز غیرممکن نیست/ پیکان هر چه باشد پرسپولیس باید برنده شود

چطور؟

این قبیل مسابقات برای روشن شدن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

بازی با پیکان چقدر برای پرسپولیس اهمیت دارد؟

پرسپولیس باید هر شش بازی آخر را ببرد و این کاملاً بستگی به خود بازیکنان دارد. مطمئناً بازیکنان تیم شرایط حساس باقی مانده را می دانند و مطلع هستند که در فوتبال هزار و یک اتفاق می‌افتد. پس بهتر است آنها اتفاقات را آنچنان که خودشان می‌خواهند رقم بزنند. بنابراین باید دوبرابر تلاش کنند و حداکثر امتیازات را بگیرند. بارها و بارها ثابت شده در فوتبال هیچ چیزی نشدنی نیست.

یعنی فکر می کنید استقلال نتیجه نگیرد و پرسپولیس باید از این فرصت استفاده کند؟

به هر حال ما باید کار خودمان را تمام و کمال انجام بدهیم. بچه‌های پرسپولیس باید با همه قدرت به میدان بروند.

شما تجربه حضور در پیکان را داشته‌اید. چه شناختی ازاین تیم دارید؟

این باشگاه از قدیم الایام تلاش می کند در لیگ برتر بماند و البته بیشتر در اواسط جدول حضور داشته باشد. اصلا نباید کاری به پیکان داشت. همه چیز بستگی به خود پرسپولیس دارد. شرایط تیم مقابل خیلی مهم نیست. مهم این است که پرسپولیس برود و از این فرصت باقی مانده تا پایان فصل برای قهرمان شدن نهایت استفاده را ببرد.

حضور هواداران چه تاثیری در این بازی دارد؟

پرسپولیس از قدیم‌الایام تیمی بوده که با حضور هوادارانش انرژی دوبرابر گرفته. قطعاً امیدواریم طرفداران تیم بیایند و تیم محبوبشان را با قدرت حمایت کنند تا اولین گام را برای رسیدن به نتایج مورد انتظار محکم برداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    باید هم اخبار خوبی بگوش برسه براتون ؛ بیشتر از نیمی از بازیکنان پیکان تحت قرارداد آرکا ایرانیان هستن و کادر پیکان هم که امتحان پس داده نیم فصل هستن که ۳ تا خوردن و نباید ازشون نگرانی داشته باشین ، یقینا" اتوبان های پیکان براتون بدون عوارضی و دست انداز ارنج میشه !
  • حامد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    پیکان بدجوری پرسپولیسو میزنه . نتیجه بازی 👇👇 پیکان 3 پرسپولیس 0
  • A IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    آقای محمدی ؛ ممنون که آمدی به پرسپولیس کمک کنی . ممنون که از بچگی پرسپولیسی بودی ؛ ممنون که الان خیلی پرسپولیسی هستی ؛ ممنون که بودنت برای پرسپولیس مفیده ؛ بابت همه اینا ممنون ؛ میشه لطف کنی یک سوال اینهمه پیشکسوت و هواداررو جواب بدی لطفا .. چرا پرسپولیس رو رها کردی رفتی استقلال .. همینو لطفا جواب بدی بیشتر ممنونت میشیم .
  • darioush US ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    modiriate perspolis bayad kadre fany ra jarime konad, aghar dobare in moraby eshtebahate khodash ra tekrar kard, Goel Mohamady eshtebah ziad dashte va khale khar hast, on bazykone Tajiky bedarde aleane perspolis nemikhorad, shayad aghar kheily doust darad estefade konad yek khath jeloutar bebaradash na defae akhar, perspolis be eshtebahate sar morabyash emtiazhaye ziady ra az daste dad, in aghayan savade kafy barayeh in kar ra nadarand motasefane
  • سان کولو IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    پیکان ۲برصفرپیروزمی شود
    • کوروش IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      انشاالله
  • MAMALI IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    از قدیم الایام پرسپولیس رو میشانسم از قدیم الایام پیکان بودم از قدیمالایام فلان از قدیم الایام بهمان ول کن دیگه از قدیم الایام رو
  • Fashu Poshteh IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    میرسم به امید شش تایی کردن قهرمانی مون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی