نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
۰ |
۴
مهاجم جنجالی و مغضوب دو پیشنهاد بزرگ را رد کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم چلسی که در برنامه های سرمربی تیم ظاهرا جایی ندارد همچنان پیشنهادهای خود را رد می کند

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی باشگاه چلسی با وجود گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌اش ظاهراً پیشنهادهای دو باشگاه میلان و نیوکاسل را برای فصل آینده رد کرد.

این بازیکن ۲۸ ساله از زمان بازگشت به استمفوردبریج در حد انتظار ظاهر نشده است. او که با ۹۷.۸ میلیون پوند از اینترمیلان به چلسی پیوست در ۲۳ بازی لیگ برتر تنها ۵ گل به ثمر رسانده است. لوکاکو اخیراً جایگاهش در ترکیب اصلی تیم توماس توخل را از دست داده و کای هاورتس جای او را گرفته است. رابطه لوکاکو و توخل از زمانی ‌که این مهاجم در یک مصاحبه از ناراحتی خود بابت سیستم سرمربی تیم گفت و از او انتقاد کرد، تیره شد. البته لوکاکو بابت آن حرفها خیلی زود عذرخواهی کرد اما این کافی بود و جایگاهش در ترکیب اصلی از دست رفت و بازیکن مغضوب توخل شد.

طبق گزارش سایت ایونینگ استاندارد، او پیشنهادهای میلان و نیوکاسل یونایتد را رد کرده حتی با وجودی که همچنان در برنامه‌های توماس توخل موقعیت تثبیت شده‌ای ندارد. دستمزد نجومی ۳۰۰.۰۰ پوندی در هفته لوکاکو احتمالاً تیم‌های مطرح اروپایی از جمله تیم سابقش اینتر را برای جذب دوباره او منصرف خواهد کرد.

زمانی ‌که لوکاکو سال گذشته با اسکای ایتالیا صحبت کرد، پشیمانی خود از نحوه ترک اینتر را یادآوردی کرد و گفت می‌خواهد روزی به این تیم برگردد اما روزنامه استار نوشته اگر این مهاجم بخواهد تابستان امسال به سری آ بازگردد، باید دستمزد خود را نصف کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی