نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آن قدر در لیگ ایران خودم را نشان می‌دهم تا در لالیگا سرمربی شوم/ خیلی از بازیکنان لیاقت حضور در جام جهانی را ندارند/ از ۱۸ سالگی در تیم ملی تنها بودم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جواد نکونام سرمربی فولاد می‌گوید حداقل ۳بازیکن فولاد باید در تیم‌ملی حضور داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: من الان باید در مورد یکسری مسائل فوتبال صحبت کنم و اگر این کار را نکنم افراد دیگری هم انجام نمی دهند.

نگاه به مطبوعات هم ندارم که بخواهم برای خوشی کسی صحبت کنم. خیلی ها لیاقت حضور در تیم ملی را دارند اما نیستند و خیلی ها هم لیاقت ندارند اما در تیم ملی هستند. این اتفاق نباید در فوتبال ملی بیفتد.

از سال ۱۳۷۸ در تیم ملی بودم و بچه بودم بازی می کردم. همیشه به این صورت بود که هفت نفر از استقلال و هفت نفر از پرسپولیس و بقیه لژیونرها و یک نفر هم جواد نکونام که ۱۸ سالم بود یا مجید بصیرت به تیم ملی می آمدند.

به هر حال یکی دو نفر از کل لیگ به تیم ملی می آمدند. در اردوی تیم ملی در آمریکا، نصف نصف از استقلال و پرسپولیس و جواد نکونام از کل لیگ بود.

جواد نکونام

در آن زمان ارتباطات نقش داشت اما من هم بازی می کردم و امیدوارم به زمان ارتباطات برنگردیم چون فوتبال ایران متعلق به مردم ایران و فوتبالیست هایی است که زحمت می کشند و این طور نباشد بازیکن هایی که در قراردادشان آپشن دارند به تیم ملی دعوت شوند، فقط یک اردو دعوت شوند.

نیاز است که صحبت کنم و بدانند که ما و مردم آگاه هستیم و فوتبالیست ها و خیلی از مربیان ما هم می دانند و کسی هم برای خوشی کسی حرف نزند و منافع ملی درمیان است و من به خاطر تیم ملی کشور که به من اعتبار و شخصیت می دهد وظیفه دارم اگر جایی اشتباه می شود صحبت کنم.

نکونام عنوان کرد: تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است و بهترین تیم تاریخ فوتبال را داریم و به خود آقای اسکوچیچ هم تبریک گفتم.

الان هم می گویم که تیم ما باید جای شایسته ها باشد. تیم فولاد خوزستان پارسال قهرمان جام حذفی شد و بهترین عملکرد را داشتیم و بعد آخر فصل ۵ بازیکن ما را به اردوی تیم ملی بردند که بعد بگویند خداحافظ.

امسال هم در آسیا خوب نتیجه گرفتیم و در سوپر کاپ قهرمان شدیم و الان هم چهارم جدول هستیم. اگر چه در جدول ما را پنجم می گذارند و به بازی رو در رو نگاه نمی کنند. این که با فوتبال خوزستان و فولاد مشکل دارند، بماند ولی این جا باید حرف حق بزنیم و حداقل سه بازیکن ما باید به تیم ملی بروند. اسم نمی برم چون همه بازیکن های من تلاش می کنند.

با وحید هاشمیان هم که دوست و همبازی من است هر موقع صحبت می کنم، نظرم را می گویم و این که کدام بازیکن را انتخاب کنند برعهده مربی تیم ملی می گذارم.

وی بیان کرد: اکنون توقع ما این است با رشدی که بازیکنانم داشته اند حداقل حق آن ها این است که به تیم ملی بروند و دو سه بازیکن در تیم داشته باشیم.

چه کسی در فوتبال ایران بهتر از بازیکنان من است. اما بدانید حق به حق دار می رسد. کیفیت بازیکن هایی که خارج از ایران و در تیم های اروپایی بازی می کنند، بالا است و دو سه بازیکن ایرانی هم که تعدادشان انگشت شمار است، کیفیت شان بالاتر است و من متوجه ام اما فرق سایر بازیکنان ایرانی ۱۰ درصد است.

باید ببینیم از فوتبال چه می خواهیم. ما قرار نیست در جام جهانی صعود کنیم ولی قرار است برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی کنیم که تیم مان نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما صعود هم کنیم اتفاقی نمی افتد و باید برنامه ریزی داشته باشیم که از فوتبال و آینده فوتبال چه می خواهیم.

صعود کنیم افتخار بزرگی است اما باید برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی کنیم و هدف ما آن جا است و مدعی هستیم. در جام جهانی بازی ها سخت است و برای بازیکنان تجربه است. امیدوارم تدارک خوبی ببینیم و با بازی های دوستانه عالی آماده مسابقات شویم.

نکونام درباره این که پیشنهادی هم از تیم اوساسانا برای مربیگری در این تیم دارید؟ گفت: من باید در این جا خوب کار کنم و نتیجه بگیرم. روزی در اوساسانا مربیگری خواهم کرد و نوبت من هم می شوم اما باید لیاقتم را این جا نشان دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    (( با رشدی که بازیکنانم داشته اند حداقل حق آن ها این است که به تیم ملی بروند و دو سه بازیکن در تیم داشته باشیم. چه کسی در فوتبال ایران بهتر از بازیکنان من است. اما بدانید حق به حق دار می رسد. کیفیت بازیکن هایی که خارج از ایران و در تیم های اروپایی بازی می کنند، بالا است و دو سه بازیکن ایرانی هم که تعدادشان انگشت شمار است، کمیفیت شان بالاتر است و من متوجه ام اما فرق سایر بازیکنان ایرانی ۱۰ درصد است. باید ببینیم از فوتبال چه می خواهیم. ما قرار نیست در جام جهانی صعود کنیم ولی قرار است برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی کنیم که تیم مان نتیجه بگیرد))... این ها قسمتی از ادبیات این جناب افتاده از فلان جای آسمان است .( دوسه بازیکن ایرانی که تعدادشان انگشت شمار است .) و الخ !! . هم ۲ و ۳نفر و هم انگشت شمار . ... و با قی هم اراجیفی از نوع خود بزرگ بینی و نها یتا اینکه : حضرت استاد ٬ اوساسونا در زمان حضور شما در آن تیم در جدول رده بندی لا لیگا ٬ در ردیف بین ۱۴ و ۱۸ جدول و بین ۵۵ تا ۶۵ امتیاز کمتر از سه تیم صدر جدولی ریال مادرید و با رسلونا و آتلتیکو مادرید داشت . و .... تو خود حدیث مفصل بخوان
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    به نظر میرسه به شدت دچار غرور کاذب شدی، یه نجدید نظری در احوالاتت بکن برادر نکونام
  • ابرام۲ US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ..... جنا ب فرگوسن ٬ شما دیگر نباید شیپور رو از سر گشا دش با د کنید ٬ این یک مسیله سا ده است که اهمیت جام جهانی بمراتب از مسابقات جام ملتها ی قاره ای بمراتب با لا تر است و اصولا هدف همه کشور ها (اگر شیپور را برعکس نگرفته با شند ) از مسابقات قاره ای ( بخصوص آسیا و آفریقا) آمادگی و کسب تجربه برای شرکت در مسابقات مقدماتی برای حضور در جام جهانی و نها یتاََ شرکت در بزرگترین وا قعه ورزشی جهان بعد از بازی ها المپیک ٬ یعنی جام جهانی است که هر ۴ سال یکبار با شکوه فراوان برگزار می شود می باشد نه بالعکس جام جهانی برای آسیا !!. شما لطفا پیاده شوید باهم چند قدمی طی طریق کنیم و ضمنا بعد از ترخیص و عزیمت ٬ قاچ زین را محکم بچسبید اسب سواری را هم از ما بعنوان پیشکش بعداََ بپذیرید . قربان ٬جنا بعالی یه خرده دیر اومدید تهرون٬ ٬ببخشیدا.
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    چرامربیای استقلالی فقط دنبال این هستن که باگریه بازیکناشونو به تیم ملی دعوت کنندتیم ملی جای بزرگانه وبازیکنای باکیفیت تیم فولادیااستقلال بازیکنای معمولی داره به خاطرهمینه که به تیم ملی دعوت نمیشن مربیای تیم ملی وکادرفنی بهترین کادرتابه حال تاریخ ایران است وکسانی که بااین کادرمشکل دارن ازحسادت است واعلااین کادربهترین تیم ملی رابرای ایران ساخته ودانشی که کادرفنی داره ازهمه کادربهتراست هرکس اگه باکادرفنی مشکل دارازحسادت است وفقط استقلالیهااین مشکل رادارن وچون بازیکناشون کیفیت تیم ملی راندارندباگریه کردن که بازیکن مابایدبه تیم ملی برود اماتصمیم گیرنده کادرفنی است شایدبازیکنای دیگه تویکی دوبازی خوب بازی کنداماکیفیت تیم ملی روندارندپس چرامربیای معمولی لیگ به خودشون اجازه میدن که دخالت کنندوباگریه بازیکناشونوبه ضوردعوت به تیم ملی کنندواگه ضورش نرسدگیربدن مربی بایدعوض بشه هرکس بگه مربی بایدعوض بشه ازحسادته نه ازکیفیت
    • امیر علی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      جواد نکونام عزیز در این که شما مربیگری رو از تیم های کوچیک شروع کردی و پله پله این راه رو داری طی میکنی قابل تقدیر و در این راه موفق هم بودی و به جرات میشه گفت مثل یه بنده خدایی یک شبه با رابطه و زیر آب زنی سرمربی نشدی... اما روابط پشت پرده رو دلیل دعوت شدن بعضی از بازیکنان به تیم ملی عنوان کردی که کاملا درست. نکونام عزیز کسانی که فوتبال رو بخوبی به یاد دارن میدونن زمان حضور بلازویچ فقید در تیم ملی صحبت در اکثر محافل و مطبوعات کشور در مورد دعوت شما به تیم ملی با حمایت ...بود حتی طنزی دستمایه شده بود به عنوان این که جواد نکونام فقط به عنوان چالش مانکن به تیم ملی دعوت شده و موهای جواد تا آخر بازی به هیچ عنوان با شروع مسابقه فرقی نمیکنه
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    من آنم که رستم بود پهلوان دو ساعت منم منم کرد اخرش بیایید از تیم من ببرید تیم ملی ...
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    فقط بدر افغانستان میخوری
  • فرهادی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    وای خدا،ایشون از خودشیفتگی مزمن رنج میبره.ما وقتی مصاحبه های بزرگترین مربیان دنیا رو گوش میدیم هیچ وقت این حرفا رو به زبان نمیارن،بخدا زشته این چه مدل حرف زدنه!!!بابا جان یک جام حذفی از استقلال در ضربات پنالتی گرفتی و جام در جام رو هم از پرسپولیسی گرفتی که کلا یا مصدوم بودن یا کرونا داشتن و صد دردسر دیگه.هنر که نکردی.جام آسیا هم تیم های آسیایی شدید افت کردند شانس شما اما آینده ی تو رو هم خواهیم دید.
  • . IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    ایول هم پشت کارداره هم اعتماد به نفس شاید خیلیا بخندندلالیگا جواد نکونام ولی از نکونام برمیاد
  • عرفان IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    فقط مهدی شیری نباشه
  • فاضل IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    همه چی در بازی با کیسه فساد مشخص میشه اگر تونستی منزلت حرفه ای گری را نشان دهی و مثل رضا افغان برای بردهای اهدایی کیسه شاد نشی و برای آنان بازی نکنی ودر واقع درشان فولاد جلوی فاسدان فوتبال بازی کنی آنوقت میشه بهت به چشم یه مربی حرفه ای نگاه کرد در غیر اینصورت فاتحه ات در عرصه فوتبال حرفه ای خوانده است.
  • مهران IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    فعلا که تیم ملی شده تیم لونگ ۲
    • نسل سوخته IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      واقعا!!!کاملا درسته
  • نصیر IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    خخخخخخ لالیگا مربی بشه بشین بچه دنیا بی مربی شده تو بری اونجا جو نگیرت
  • مهدی کینگ IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    جواد جان داداش باز جو گرفتت مثل دوران بازیگریت . بسه دیگه . درخت هر چه پر بار تر ،افتاده تر!!
  • جو گیر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه‌ دانه
  • آرمان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    اگر تیم ملی رو به دو درجه کیفی تقسیم کنیم ،نیمی کیفیت بهتر (الف) و نیم دیگر کیفیت پایین تر (ب) حداقل ۲۰ نفر با کیفیت ب وجود خواهند داشت که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند اینجا سلیقه سرمربی مطرح می‌شود ولی تقریبا محال است که کسی با کیفیت الف وجود داشته باشد و به تیم ملی دعوت نشود
  • علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    مربی تیم ملی باید خیلی احمق باشد که نورافکن و محرمی در دفاع به تیم ملی راه پیدا کنند واقعا دو دفاع بسیار ضعیف و که سوراخ خوبی است برای تیم های قوی جان جهانی
  • محمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    باشه تو استقلال رو دو هفته دیگر ببر معلوم میشه لیاقت سرمربیگری تو لالیگا رو داری
    • حامی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      خدایی نکونام رو اگر در مربیگری ۸۰ بگیریم مجیدی ۱۵هم نیست اتفاقاً با این بازیکن های جوان معجزه کرده هم پرسپولیس رو برد سوپر جام رو گرفت و هم استقلال رو در حذفی شکست داد و قهرمان شد تیم اش در آسیا عالی نتیجه گرفته و صدر گروهش اونم برد در مقابل تیم هایی با بازیکنان میلیون دلاری شما بازی های نیم فصل دوم استقلال رو ببین و نتایج و روی هم رفته چند گل وارد دروازه حریفان کرده تا به مصیبت مجیدی پی ببری اگر این فصل استقلال صدر جدول واسه این که پرسپولیس خوب نبوده بازم خدا پدر گابریل پین رو بیامرزه حداقل دفاع تیمی استقلال رو درست کرد
  • زلزله IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    حتما فکر کردی تو لالیگا میزارن ۲۵ دیقه وقت کشی کنی نخیر اقا اونجا ازین خبرا نیست
  • اعتماد به نفس کاذب IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    این مملکت بحمدالله هرچی کم داشته باشه خیال باف زیاد داره. پسر عابدزاده هم میخواد در رئال مادرید دروازه بان اول بشه اما حقشو خوردن و الان در یه تیم لیگ دسته اولی اسپانیا بازی میکنه و ضعیف ترین تیم لالیگا هم به استعداد شگرف این بشر پی نبرده که در حد دروازه بان دوم به کارگیریش کنه. خدایا شکرت ما هرچی کم داشته باشیم اعتماد به سقف زیاد داریم در این کشور. الهی شکر
  • سما IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    اقای نکونام شما کارت درسته ولی همیشع چراغ خاموش برو جلو. هدفت را بلند بلند فریاد نزن . روزی که با خواست خدا و تلاش خودت بهش برسی همه خواهند دید پس قبل از ا ن نیازی یه فریاد زدن هدن هدف نیست..خواهرانه بهت میگم
  • رز IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    دقیقا درست میفرمایید آقای تبانی
  • کیسه حقیر هوادار صغیر IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    خوب میشی ایشاالله خودتو و بازیکن هاتو در حد ۲۰ میدونی کاری با بازیکن های فولاد ندارم ولی تو خدایی مربی نیستی اگه مثل اسطوره های سرخ تو تیم های خوب اروپایی بازی کرده بودی الان خدارو هم بنده نبودی بده واقعا تو در حد مربی های درجه دو لیگ خودمون هم نیستی پس اینقدر منم منم نکن که نیم من هم نیستی ادم مغرور خودخواه و گستاخ
  • حمید IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    جواد جان من بهت اعتقاد دارم ' و همیشه گفتم و بازم میگم ' از تیم فولاد به نیمکت تیم ملی میرسی ' شک نکن ' توی فولاد بمون با دستبوسی و التماس به تیم ملی میبرنت عزیز برادر ' فولاد بهتر از تو نمیتونه داشته باشه و تو هم جایی بهتر از فولاد نمیتونی بری ' اسم پروفایلمو یادت بمونه حتما حضوری یه روز خدمت میرسم دادا 🌷
  • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    سوال شد چرا مربیان استقلالی میخواهند بازیکن به تیم ملی بدن؟؟؟ عزیزم. درلبگ برتر مگه مربی غیر استقلالی هم داریم؟؟؟ یکبار دقت کن ببین همه استقلالی هستند.،، به جز یکی،، اون هم که تمام افتخاراتش مربوط به بابا مسعود وراننده اسنپش هست!!! بعدازبابا مسعود همش تهمت،، افترا،،، مغلطه،،، هرچیزی به غیر از فوتبال؟؟!!! این یکی هم باید بره کفتربازی،، ساندویچی،...؟؟!!!
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    این آقا توهم گرفته گوش ندید همش داخل رویا هستش وقتی که تیمت با یک گل جلو هستش آخر بازی همش دفاعی میگیری و بازی برده را به مساوی یا باخت تبدیل میکتی
  • سعيد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    اقاي نكونام شما بازيكن خوبي بودي ومربي خوبي هستيد. ولي چرا اينهمه مغروريد؟
  • Red girl IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    ستون یه دیش دیگه اضافه کنی سرمربی تیم ملی فرانسه میشی😂
  • اصغر RO ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    جواد جان پیاده شو با هم بریم لالیگا چون من هم می‌خوام اونجا باشگاه داری بکنم خخخخ
  • پیمان IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    وقتی بازیاتونو توو لیگ قهرمانان دیدم حالم از سبک بازیتون بهم میخورد، تیم باید سراسر حمله باشه ولی شما اگه با یه تیم هندی هم بازی کنید ۱۱ نفره توو زمین خودتون جمع میشید
  • ناشناس IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    جواد نکونام عالی هستن شما خودتون حسود هستین ک اینطور حرف میزنید اتفاقا خیلی هم خوب صحبت کردند...
  • ایرانی IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    چرا انقدر براتون سخته که قبول کنید بزرگان عرصه فوتبال ملی ایران پرسپولیسی بودن ..... اگر این جمله من و پای تعصب میذرین برید حرفای فرزند ناصر حجازی رو که تنها ترین اسطوره استقلاله و خیلی ام خود استقلالی ها بهش بد کردن رو بشنوید که قاطع اعلام میکنه بررگان فوتبال ما پرسپولیسی بودن و استقلال از داشتن بزرگان فوتبال محروم بوده و امروز اگر منطقی به تاریخ فوتبال مون نگاه کنیم ۴بازیکن موفق شدن توپ طلای آسیا و مرد سال آسیا بشند که ۳نفرشون پرسپولیسی اند و اتفاقا در اروپا و حتی کل جهان اگر فوتبال ایران و کسی بشناسه با نام دایی و کریمی و مهدویکیا میشناسه در حال حاضر هم که این کت تو تن طارمی هست در حال حاضر هم آقای نکنونام شما یا حرفی رو نزن یا رک بگو بجای کدوم بازیکن باید بازیکن شما و یا هر کی دیگه باشه تا مردم خودشون قضاوت کنند
    • ....... US ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      پا سخ : فرناندو چومبو ٬ موسی چومبو ٬ و گولسیانی ترا پاتونی
  • شاهین IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    جواد جان نطقت تموم شد،،،،مرسی خیلی تاثیر گذار بود ،،،،،حالا خوبه تو خودت همش با باند بازی تو تیم ملی بودی وگرنه روزهی خفن تر واسه گریه انداختنمون میگفتی ،،،،جمع کن خودتو
  • محمد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    تو باید سرمربی رئال مادرید بشی چه حرفا خواب دیدی خیر باشه
  • جودی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    شما همتان بلد نیستید حرف بزنید اینگار جواد مرد با غیرتی هستش و مثل خودش پیدا نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی