نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
۲ |
۴
بازدید نیروی انتظامی از محل دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان امنیتی و انتظامی از محل دیدار ذوب آهن و پرسپولیس بازدید و در خصوص چند موضوع مهم تصمیماتی را اتخاذ کردند.

انتظامی و امنیتی استان اصفهان و شهرستان لنجان صبح امروز ضمن بازدید از ورزشگاه فولادشهر، شرایط و آمادگی این ورزشگاه را جهت حضور هواداران و برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس مورد بررسی قرار دادند.

طرفداری | به نقل از فارس، جلسه اصلی جهت نهایی شدن نقطه نظرات، چیدمان و دیگر هماهنگی‌های لازم، روز شنبه در لنجان برگزار خواهد شد.

در این بازدید در خصوص نوع و نحوه ورود هواداران به ورزشگاه، استقرار آن‌ها روی سکوها، تعیین ورودی‌ تیم‌ها، بازیکنان و تماشاگران و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امنیتی، گیت‌های ورودی، امنیت بزرگراه فولادشهر، استقرار نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل پارکینگ‌ها و دستفروشان، محافظت بیرون ورزشگاه، کنترل و پایش تصویری تمامی ورودی‌ها و سایر موارد مورد نظر، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در این جلسه که با محوریت معاونت عملیات نیروی انتظامی استان برگزار شد، فرماندهی یگان ویژه، فرماندهی انتظامی لنجان، پلیس امنیت، پلیس فتا، پاسگاه فولادشهر و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن و مسئول ورزشگاه نیز حضور داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عدالت IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    نتیجه که از الان معلومه . تاتار که غلام و مخلص بی چون چرای لنگه . بازیبا سه گل برای لنگ مشخص شده . برای چی این همه هزینه بیهوده میکنن
  • پرسپولیس IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    2 امتیاز ازتیم گل گوهر بی‌دلیل کم کردن ودادن به کیسه کشا باید پای قانون وتیم قهرمان پرسپولیس بیاد وسط تا این 2امتیاز برگردوند به تیم گل گوهر امسال هم به کوری چشم بعضیها پرسپولیس قهرمان بلامانه ایران است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی