نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
 پرسپولیسی‌ها فقط رؤیاپردازی می‌کنند/ این تیم باید برای دوم شدن بجنگد/ شهرخودرو از سپاهان خطرناک‌تر است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: این که پرسپولیس بتواند استقلال را در جدول رده‌بندی پشت سر بگذارد یک رویاپردازی بیشتر نیست، آنها باز هم باید برای دوم سومی بجنگند.

محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره نتایج رقم خورده در هفته بیست و پنجم و نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال همچنین بازی پیش رو شاگردان فرهاد مجیدی مقابل شهرخودرو اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال مقابل سپاهان را چطور ارزیابی کردید؟

با توجه به اینکه این بازی در اصفهان انجام می‌شد و سپاهان مقابل هوادارانش بود، این یک امتیاز خیلی ارزشمند بود. سپاهان هم مهره های خوبی دارد و هم به لحاظ شرایط مسابقه تازه از آسیا برگشته بود و از این نظر وضعیت بهتری داشت اما بچه‌های استقلال در زمین حریف، قدرتمندانه بازی کردند و توانستند به روند شکست ناپذیری شان ادامه می‌دهند تا رکوردمان بهبود پیدا کند.

به نظر شما شکست ناپذیری استقلال تا چند اندازه برای این تیم اهمیت دارد؟

همین که استقلال تا اینجا شکست ناپذیر باقی مانده باعث شده خاری باشد به چشم دشمنانش. آنهایی که شرایط خوب ما را نمی‌توانند ببینند از حسادت خودشان است. همه می‌دانند تنها تیمی که در این فصل پتانسیل قهرمانی دارد استقلال است.

بازی با شهرخودرو را چطور پیش بینی می‌کنید؟

من بازی این تیم مقابل صنعت نفت را دیدم. یک تیم فوق العاده هجومی و سرعتی بود. آنها طی هفته های گذشته خوب جاافتاده اند و مشخص است که تمرینات تاکتیکی خوبی را انجام می‌دهند. شرایطشان در پایین جدول هم به گونه‌ای است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. بنابراین حریفی خطرناک برای استقلال محسوب می‌شوند. حتی خطرناک‌تر از سپاهان.

برد در این بازی چقدر برای استقلال اهمیت دارد؟

متاسفانه با این تساوی فاصله ما با تیم دوم جدول به ۴ امتیاز کاهش پیدا کرد و برای اینکه تیم دیگر امتیاز از دست ندهد باید هر طور شده شهرخودرو را شکست بدهیم. استقلال از اینجا به بعد بازی‌های سختی دارد و نباید به جایگاه تیمها در جدول توجه کرد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه مسابقات پیش رو را با برد تمام کنیم.

اما یکسری از کارشناسان پرسپولیسی‌ صحبت‌های دیگری می‌کنند و آنها معتقدند نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال فشار روانی روی این تیم را زیاد می‌کند؟

آنها از ابتدای فصل در حال رویاپردازی هستند. قهرمانی از آن استقلال است و صد در صد به این خواسته اش می‌رسد. همه چیز دست بچه های ماست و خودشان می‌توانند تعیین کننده باشند. باز هم می‌گویم پرسپولیس باید برای دوم سومی بجنگد و فکر قهرمان شدن را از سرش بیرون کند. استقلال از هر نظر سرتر و برتر است و تا اینجا رکوردهایی که داشته این را به همه ثابت کرده است. امیدوارم در بازی با شهرخودرو هم استقلال با تمام توان به میدان برود و با یک برد شیرین دل همه هواداران را شاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    نوری جان چرا صدات می‌لرزه؟ نکنه به قهرمانی فرمایشی تیمتون هم شک کردی؟! 😂😂😂😂 پرسپولیس کبیر که ترس نداره
  • سیداسحق علوی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    پیروزی نمیتونه بقیه بازی هاشو ببره دوبرد و یک باخت و دو مساوی نتیجه بازی های آخر پیروزیه
  • mohammad IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    دمشگرررم عااالی گفت👏💙💙 پیروزیچیا برای دوم، سومی تلاش کنید و‌ بجنگید🔥😉😇
  • گرگانی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    خدایش هیشکی جنابعالی رو نمیشناخت اونقد در مورد پرسپولیس صحیت کزدی یه زره شناخته تر شدی هر کی میخواد یه زره خودشو مطرح کنه در مورد پرسپولیس حرف میزنه همین الان اختلاف امتیاز فقط دو هست دو امتیازش هدیه فدراسیون هست .مطمنا اگه یه طرف داستان پرسپولیس بود توی چنین پرونده ایدهرگز سه صفر نمیکردن اگه امتیاز هم از گلگهر کم میکردن به پرسپولیس اضافه نمیکردن اصلا موندم من خدایش چطور پاداش دادن به کیسه گلکهر و مجازات کنین چرا کیسه رو پاداش میدین چرا پرسپولیسو مجازات میکنین
  • ع‌ IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    سه‌مربی‌بازیهاب‌بعدی استقلالی‌هستند‌پس‌استقلال‌قهرمان‌هست
  • مرتضی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    من موندم این آقا کجای فوتبال ما هستش که هر روز ازش مصاحبه میذارید؟!!! اینجور آدما با این حرفای صدتا ی غاز میخوان بیان تو چشم
  • ایمان IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    پرسپولیس باز هم باید برای دومی سومی بجنگد!!!!!!! این یارو حالش خوبه؟ تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده دنبال رویا پردازی نیست یارو، اونی که ۱۰ سال رنگ قهرمانی رو ندیده هر سال واسه دومی سومی میجنگید باید رویا پردازی کنه. امسالم اگه اولین واسه کمکهای فدراسیون امتیازای بیخودی و داوریهایی که به نفعتون بوده اولین. در ضمن شما و امثال شما شاید با تیمهای دیگه دشمنی داشته باشین و اینم در ادوار گذشته ثابت کردین ولی هیچ تیمی و هیچ هواداری با تیم رقیبش دشمنی نداره و فقط بحث رقابت وجود داره اونم یک رقابت سالم البته به غیر از شما. پیشکسوتی که اینجوری در مورد تیم رقیب صحبت میکنه خودش یک خار به چشم تیم محبوبش.
  • حمیدرضا IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    استاد یه فکری واسه اون دماغتون بکنید که از استقلال مهم تره،، استاد دماغتون بدجوری تو چشمه حتی از فرسنگ‌ها دورتر
  • darioush US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    in agha va on ramezan yakhy ra bayad begozarand dar mouzeh! Esteghhlalyha az hala kak oftade dar taneshan, omidavaram Goel Mohamady mesle hamisheh eshtebah nakonad va bazykonan bazy ra dar biyavarand ta yek tou dahany be inaghayan va makhsousan baradarane Majdi bekhorad barayeh hamisheh, chonke dige nemitavanand begoyand Vazir boude ya inke hesadathaye digar
  • محمد حسن IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز و فوتبال دوست من نمی‌دانم این آقا که خودش را به پیشکسوتان استقلال چسبانده از فوتبال چه میفهمه که اینقدر اظهار نظر میکنه آخه اگر چیزی بارته در رابطه با تیم خودتان بگو چرا در رابطه با سرورت شکرخوری میکنی زنده باد پرسپولیس کبیر ایران سرور تاج ایران
  • علیرضا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    چطور برای سه امتیاز مفتی که فصل قبل به شما دادن و تو همین هفته 25سپاهان دو امتیاز کمتر از شما داشت که اگر سه امتیاز مفت رو نمی‌دادند سپاهان صدر بود و سرنوشت قهرمانی عوض میشد استیناف این اراجیف نبود یا تو همین فصل امتیازی که با زدن گل با دست جلو همین گل‌گهر مظلوم گرفتین چیزی نمیگید که حالا مدعی شدین بابا خدای چقدر همین فصل از اشتباه داوری سود بردین بسه دیگه تا سال پیش سروصدای همه تیما از کمک های وزیر به شما در اومده بود حالا میخوان ی تیم دیگه رو قهرمان کنند لابد منابعی که می‌خواین تأمین کنید منظورتون خوردن پول صندوق کارآفرینی برا جوانان مملکت یا وام رییس فدراسیون یا وزیر ورزش و اخیرا رییس‌جمهور که دست به دامن شدین هستش هرچند به این کمک های باد آورده از مخابرات و وزارت ورزش قبلی کم بهتون نشد حداقل تو خلوت خودتون کمی فکر کنید و صادق باشید بنظر من تمام این جنجالها بخاطر اینه اگر استقلال امسال انشاالله قهرمان بشه اونوقت قهرمانی گذشته شما زیر سوال میره که میگفتن وزیر دخیل بوده در آخر هم پرسپولیس کم پیشکسوت واقعا پرسپولیسی نداره حرف خب رو قلیچ زد خبر ورزشی بخدا اگر رنگی نیستی پخش کن
  • علی JP ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    جناب آقای نوری استقلال باید الان جشن قهرمانی می گرفت اگر فرهادخان لج بازی نمی کرد ویک ستاره گل زن مانند مطهری نیمکت نشین نمی کرد ویک مهاجم گل نزن جای گزین کرده مطهری باید درصد کل زنان باشد نه یک ستاره سوخته انشاالله که استقلال قهرمان بشه درغیراینصورت مقصرفقط مجیدی است
  • آتش سرخ IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    بعضی ها که اسمشون پیشکسوت فلان تیم می دانند و هنوز شعور احترام گذاشتن به حریفان خود را ندارند و اینکار ابلهانه خود را تعصب گذاشته اند یکخورده بروند انسانیت، آدم بودن و مردمداری را یاد بگیرند.
  • ناشناس IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    عاقل نباش که غم دیگران خوری. دیوانه باش که دیگران غم تو خورند.. فقط تاسف بابت چنین اشخاصی که برای دیده شدن راه بدی را انتخاب میکنند..
  • رضا گیلانی US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    غمگینم مثل طرفدار استقلالی که میبینه پیشکسوت تیمش یکی هست مثل این دوزاری محمد نوری
  • 6 IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دوباره پيداش شد خخخخخخخخخ
  • کیسه کشان IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    توری جون چرا توهم میزنی همش
  • رضاابوالقاسمی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اصلا نوری درحدواندازه نام پرسپولیس نیست که بخواهد درمورداین تیم صحبت کند چون هیچ نام وشهرتی درفوتبال ندارد
  • رهبر IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    خدایی وانصافا شایددرکل جمعیت ایران فقط ۱۰۰ نفرنوری دماغ رابشناسند و متاسفانه بعضی خبرنگاران عزیزبه تصوراینکه پیشکسونت فوتبال هست مصاحبه میکنندوطرف هم جوزده میشه چون درطول چندسالی که توپ جمع کن بود نمیدونسته مصاحبه چیه حالاجوگیر شده . قرمزهای عزیزوگرامی شما به بزرگی خودتان ببخشید . حالا یک خبطی کرد
  • علی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    یاشاسین استقلال لنگ سوراخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی