نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شفاف‌سازی عضو کمیته استیناف در پرونده گل‌گهر/ دستور بازبینی فوری آمده است/ حکم سرنوشت‌ساز تغییر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو کمیته استیناف می گوید: باشگاه گل‌گهر از یک گوشه‌ای از قانون استفاده کرده که به استناد آن دوباره این پرونده که قبلا بررسی شده و درباره‌اش رای هم صادر شده به استیناف ارجاع شده تا دوباره بررسی شود.

به‌نظر می‌رسد ماجرای پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر با وجود رای کمیته استیناف ادامه داشته باشد و به‌تازگی نیز با درخواست سرپرست فدراسیون فوتبال این پرونده دوباره به کمیته استیناف ارجاع داده شده است. بر همین اساس باشگاه گل‌گهر درخواست اعاده دادرسی خود را ارائه کرده که براساس آن نیز اعضای کمیته استیناف مشغول بررسی این درخواست هستند و حالا باید منتظر حکم جدید این پرونده باقی ماند. طبق شنیده‌ها، قطعا تا قبل از پایان لیگ درمورد این پرونده تصمیم‌گیری خواهد شد اما زمان دقیق تعیین‌تکلیف پرونده مشخص نیست. بر همین اساس مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در این خصوص  گفت‌وگویی  انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

از کمیته استیناف چه خبر؟ خبر خاصی از پرونده‌های در دست بررسی دارید؟

فعلا که تعطیل است و ان‌شاءالله بعد از تعطیلات در خدمت هستم.

ماجرای اعاده دادسری باشگاه گل‌گهر که به اسناد و مدارک جدید استناد شده است، چیست؟ گفته می‌شود شاید این اسناد روی رای جدید شما تاثیراتی داشته باشد.

ما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا ببینیم این موارد اثر دارد یا خیر. فعلا تا پرونده را کامل نبینیم و دفاعیات را نخوانیم و آقایان نظرات خود را ندهند هیچ‌چیزی نمی‌توانیم بگوییم.

اعاده دادرسی سیرجانی‌ها ثبت شده است؟

بله، هفته گذشته بود و الان هم فعلا به تعطیلات خورده است. اینکه چرا تا این اندازه دیر این اقدام رقم خورده است هم ما بی‌اطلاع هستیم. در هر صورت فدراسیون فوتبال این پرونده را ارجاع داده و تا مراحل خود را سپری کند و به کمیته استیناف برسد، دیر شد اما یک‌هفته‌ای می‌شود که پرونده به ما رسیده است. در هر صورت ما هم باید یک‌بار جلسه بگذاریم تا ببینیم قضیه چیست.

می‌شود یک پرونده دوبار در استیناف بررسی شود؟

در هر صورت باشگاه گل‌گهر از یک گوشه‌ای از قانون استفاده کرده که به استناد آن دوباره این پرونده که قبلا بررسی شده و درباره‌اش رای هم صادر شده به استیناف ارجاع شده تا دوباره بررسی شود.

کدام بند از قانون؟

طبق قانون سرپرست یا رئیس فدراسیون می‌تواند از اختیارات خود استفاده کرده و پس از صدور حکم، دوباره درخواست بررسی بدهد. ما هم تابع قانون هستیم.

یعنی ماجدی این پرونده را دوباره به کمیته استیناف ارجاع داده است؟

بله، درست است.

این روزها فشارها زیاد شده که این پرونده دوباره بررسی شود، هم گل‌گهری‌ها امیدوارند که ۷امتیازشان برگردد و هم پرسپولیسی‌ها منتظر هستند که دو امتیاز از استقلال کسر شود تا آنها هم به قهرمانی امیدوار شوند.

فشار هیچ سمتی روی ما هیچ اثری ندارد. ما تابع قانون هستیم و هرچه قانون می‌گوید ما براساس آن و محتویات پرونده حکم خواهیم داد و تحت‌تاثیر این فشارها قرار نمی‌گیریم.

شاهد توفان توئیتری هم بودیم.

مخلص همه هستیم و هر کاری می‌خواهند بکنند اما ما کار خودمان را می‌کنیم. اصلا تحت‌تاثیر جو و این فشارها قرار نمی‌گیریم و فقط تابع قانون و منطق هستیم و تمام.

صحبت پایانی؟

باز هم سعی می‌کنیم عدالت را به بهترین شکل پیاده کنیم و تحت‌تاثیر هیچ فشار یا حرف کسی قرار نخواهیم گرفت و قطعا طبق قانون عمل خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    خودشم فهمیده گندی که زدند بوش در اومده و باید تا دیر نشده و بگوش مسئولین بالاتر فوتبال در خارج نرسیده یه فکر ابرومندانه ای براش بکنند!باید کم کم از اون رشوهایی که گرفتند تا حق را ناحق جلوه دهند و پایمال کنند دل بکنند قبل از انکه از حلقومشان بیرون بکشند!اما جالبیه قضیه اینه که هم همون موقعه ای که ان رای ناجوانمردانه را تایید کردند این یارو ادعای نترسی و شجاعت میکرد هم الان که شلوارش رو از ترس برملا شدن خراب کرده ادعای نترسی میکنه!خخخ خخخ
    • بهزاد ایمن IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      ای کاش قانون یه گوشه واسه استقلال هم داشت😁😁😁😁فعلا که همه قاضی شدن دارن میبرند و میدوزن طرف اومده خودشو طرفدار واقعی استقلال معرفی میکنه و قربون خودشم میره ولی دائم سنگ پرسپولیس رو به سینه میزنه جالبه که این دو امتیاز بعد بازی آخر ارزشش زیاد شده یه دفعه 😂😂😂😂برنامه دقیقه اما اگه رای برگرده پس فدراسیون جدید وعواملش پرسپولیسین دیگه یعنی این گوشه قانون تو فدراسیون جدید ظهور کرده بازیکن گابنی هم رفته تعطیلات وگرنه مشکلی نداشته 😂😂😂😂😂😂جمعش کنید کثافتکاریو بخدا که تابلو تر از این نداریم 😑😑😑ای کاش یه گوشه قانون پیدا میشد بشه پنالتیهای دربی رو هم برگردونه به صاحبش😂😂😂😂😂
    • پسر کوهستان IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      خدا جای حق نشسته بازی سپاهان ۳ امتیاز صدقه بهتون دادن دادن،پرونده طارمی، معافیت وحید امیری ، پرونده شهر خودرو، ...این دو امتیاز که حق مسلم بوده تخلف آشکار اینم بگیرن بازم تاج قهرمانه با افتخار تاجی هستم نه ....
    • افروشه IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      تعجب مردم از فدراسیون ایران اینه که چرا ترسو هستند بخصوص در مورد پدیده وطلبش از پیروزی چرا کسر امتیاز نمیدن اگه تیم شهرستاني بود سه سوته حکمو صادر کرده بودن ابروی هرچه فدراسیونه تواسیا ودنیا بردن
    • تاجیم تا ابد IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      چرا کسی از گل بادست لنگی ها و مظلومیت گلگهریها نمیگه چرا از جعل طارمی خبری نبود چرا از معافیت جعلی امیری کسی خبری نمیزاره چرا از حکم کسر امتیاز پدیده مصاحبه نمی‌گیری آقای خبرنگار نمیصرفه یا چی؟
  • حمید علوی CA ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    با افتضاح فایل صوتی مشاور رییس فدراسیون و امضای خانم اسدی در تایید مدارک بازیکن گابنی، قطعأ اگر موضوع به مجامع بین المللی فوتبال بکشه، فدراسیون نقره داغ میشه بنابراین بهتره رأی احمقانه، نامنصفانه و غیرقابل دفاع قبلی رو برگردونن. استقلالی واقعی هم ترجیح میده تیم در زمین و با صلابت قهرمان بشه نه با اینجور امتیازات ناعادلانه.
    • پیوند امیر و میرشاد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      بیشتر از این چهره ات رو نشون نده هوادار مافیای لنگی همراه دست نشاندگان بابا مسعود حامی سعادتمند و مددی و دیگر دشمنان تاج کبیر این ماجرا شاید یک سرش به روابط میرشاد و امیر قلعه بخورد اما در هر صورت منافقان بازهم سنگ روی یخ خواهند شد حق بر باطل پیروز است جاعل و متقلب نابود است
  • عشقتقلال IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    باید گل گهر و پرسپولیسی ها ثابت کنند بازیکن گابنی ۴ بازی ملی دارد ببینیم آقایان می خواهند برایش بازی جعل کنند یا چه شعبده بازی دارند
    • ساوالان IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      اره باید استقلالی ها ثابت کنند پاتوسی 4بازی ملی داشته امده دو سال در استقلال بازی کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!! الان با ان حکم استقلال باید در دسته پایین بازی می کرد!!!!!!!!!! در پرونده گل گهر اول باید از این تیم کسر امتیاز می شد. تخلف این تیم باید ضرر اش هم به خود اش برگردد نه سایر تیم های بی طرف... پرسپولیس چه گناهی کرده در ان تاریخ با گل گهر بازی نداشته...... بر فرض استقلال جلوی گل گهر می برد ان وقت این حکم چه عایدی برای استقلال داشت!!!!!
    • ات IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      اقای ....خود خانم اسدی مدارک بازیکن گابنی را تایید کرده اکر هم جعلی ابوده مقصر فدرلسیون و خانم اسدی که استقلالی است باباشگاه استقلاال که این اسدی کارمند استقلال بوده توصیح دهد شاید خود این خانم موارد جعلی را در اختیار استقلال داده تا باشگاه استقلال باتوحه به ساخت وپاخت بااین خانم سواستفاده کند وامتیاز الکی از گلگهر بگیرد بهر حال سازمانهای نطارتی دراین خصوص،هم باید بررسی کند
    • اریا IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      ز اونحا که فدراسیون‌های هر کشور با هم در ارتباط هستند و هر گونه نامه نگاری باید از طریق فدراسیون و روابط بین‌الملل بعداز درخواست باشگاه مثلا گل‌گهر نامه میزنه فدراسیون ایران که نسبت به استعلام از بازیکن به نام فلان ملیت فلان با فدراسیون کشور گابن یا هر بازیکنی اقدامات لازم رو انجام‌ و نتیجه به باشگاه ارسال شود ر بعد فدراسیون می‌فرسته گابن جواب که اومد می‌فرسته برا باشگاه گل‌گهر مثلا پیرو درخواست فلان شماره فلان جواب ارسال می‌گردد فدراسیون درقبال جوابیه هایی که براش می‌فرستند نداره وظیفه استعلام و مکاتبه رو داره این باشگاه موظف است خودش هم اطمینان کنه الان فدراسیون تخلفی نکرده باشگاه گل‌گهر و فدراسیون بازیکن به خدمت گرفته ...مقصر شناخته میشه این تخلف باعث کسر تمام امتیازات کسب شده با حضور این بازیکن طبق قوانین داخلی و بین المللی ولی من قوانین بین الملی فقط از تیم‌ متخلف کسر ولی برا اینکه به تیم مقابل اضافه بشه صراحت گفته برا عدم برهم نخوردن تعادل و یکپارچگی جدول فقط از تیم متخلف کسر امتیاز این قانون بین المللی هست قوانین داخلی در این مورد
  • کامبیز IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    فدراسیون رنگی #پرونده_شهر_خودر_مظلوم
  • سعید IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    امیدوارم عدالت در یک کشور اسلامی اجرا بشه و امتیازات گل گهر برگرده.
  • لنگ بی هویت حکومتی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    ماجدی اگر شرف داری به پرونده شهر خودرو هم دستور ویژه بده تا معلوم شود دستور از بالا نبوده تو هم بفکر عدالت هستی نه میز ریاست فدراسیون فوتبال
  • حمید علوی CA ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    امثال دادرس فوتبال ایران رو‌در سه دهه اخیر بسمت لابی گری، ماله کشی، و دستورپذیری بردن. ول کن‌هم نیستن و نمیرن. اما مطمئن باشین رای برمیگرده، نشون به این نشون که فدراسیون چون فهمیده که اگر کار به شکایت به CAS بکشه قطعا رای برمیگرده و فدراسیون و خانم اسدی و کمیته ی استیناف و.. کارشون به جاهای بازیک میکشه، میخواد رای رو همونجایی درست کنه که خراب تایید شده بود. یعنی کمیته استیناف.
    • کیوان ارجمند US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      خواب دیدی خیر باشه سوزش امثال تو ار اسم فرهاد محیدی هست و بس تو لنگی نمیخواد کاسه داغ تر از آش بشی رای بر نمیگرده چون تخلف شده چطور قلعه نوعی تا دیروز مافیا بود ولی حالا وامصیبتا براش سر میدی
    • مجهول الهویه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      آقای ارجمند مطمئن باشید این بازبینی دلیل محکمی دارد این پرونده به cas کشیده بشه ذره ای آبرو برای فدراسیون نمیمونه و شما هم به جای پرخاش به اقای عدوی و لنگی لنگی کردن منطقی باشید.
    • حمید علوی CA ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      بعضیا رو ما جوابشون رو نمیدیم که احساس نکنن عددی شدن. کسانی که ضد استقلال هستن و نوچه ی دالتونها. فعلن که جان حذفی با اینهمه بازیکن پریده، بازم مث اربابشون رو دارن. دوزار پول توجیبی که دالتون میده انقد ارزش نداره، ارزون نباشین. # نوچه ی فحاش دالتون، هوادار استقلال نیست.
  • سعید IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اینکه جو زده نمیشید شوخی است، می‌توانستید زودتر بررسی کنید، موقعی که لیگ حساس نشده بود،جریان انداختن دوباره این پرونده در شرایطی که باشگاه خاص و حامیانش انواع و اقسام تاکتیک های فضاسازی را برای بر هم زدن آرامش رقیب به کار میگیرند، حتی طرح این مسأله از سوی یک مقام رسمی فدراسیون بازی در همان جو است! نکته جالب اینکه کمیته در تعطیلات است! یعنی همان تعلیق ذهنی در همه این مدت تعطیلات وجود دارد، چون اگر قضیه بررسی میشد و مثلاً حکم نقض میشد، استقلال تکلیف خودش را می‌دانست و برای آن برنامه ریزی می کرد، اما کارکرد تعلیق، ایجاد بار روانی است! همه اینها در هیچ جای قانون و قواعد نوشته نشده، اینها فرامتن هایی هستند شاید بدتر از حکم دادن بر اساس جو زدگی!
  • ابی دل IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    امیدواریم که با اشتباه شما آتش خشم هوادار استقلال شعله ور شده و عاملی بنیان بر کن باشه برای شماها و لنگیهای جاعل و دخالت مستقیم فیفا برای شفافیت و شفاف سازی ماجراهای چند سال اخیر لنگیها و وزارت و ....
  • ناشناس IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    چه خوب که عدالت رعایت شود و رای برگردد چون واقعا ظلمه بزرگیه در حق گلگهر.....‌یا حق
  • ایمان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    تابع قانون مردک .... ریئست بخاطر دخالت تو همین پرونده که به نفع کیسه بشه از کارش اخراج شد بعد تو میگی تابع قانون هستی کمتر از قانون حرف بزنید
  • آنالیزور DE ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    گل گهریا با پررویی جعل کردن و نشون دادن که ورزش رو با محیط شغلیشون اشتباه گرفتن ، اما باز دست و پا زدن رو بخاطر ایجاد حاشیه دریغ نمیکنن! عرصه ورزش کشور با ورود تیمهای صنعتی و صرف پولهای بادآورده و بی حساب و کتاب تبدیل شده به صحنه دوم ، فساد و اختلاسگری حضرات مفسد! هر چند در این نبش قبر از نقش آقای سرکار استوار قلعه نوعی نباید ساده گذشت ؛ آقای قلعه نوعی هواداران تاجی رفتارهای از سر حساوت و نظر تنگی شما را فراموش نخواهند کرد . کمی شرافت گاهی داشته باشید
    • سلام IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      از چیزی خبر نداری نظر نده تو این قضیه گل گهر مقصر نیست مقصر اصلی فدراسیون هست که پس از بررسی بازیکن گابنی از تایید کرده است اگه فدراسیون تایید نمی کرد گل گهر قید اون بازیکن را میزد و الان هم به نا حق ازش امتیاز کسر نمی کردند تازه این گل گهر است که باید به خاطر اشتباه فدراسیون شاکی باشد چون یه بازیکن را از دست داد خدا کنه هر تیمی که حقشه قهرمان بشه اونوقت حتی هوادار و خود رقیب هم ناراحت نمی شوند میگن فلان تیم حقش بود حالا یا پرسپولیس یا استقلال ولی به حق و عدالت
  • حسن IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    شما اگه راست میگیدبه پرونده شهرخودرو ورودکنیدوتیم حکومتی روبفرستیدلیگ پایینتراونوقت مردم متوجه میشن واقعادادرسیهاتون درسته
  • تیر غیب US ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    با درود،این رأی بیهوده به جهت ملاحظات بین المللی برمیگردد.واگر نبود استیناف مجدد رسیدگی نمیکرد.بقول آقای علوی از حمیرا اسدی بگیر فایل صوتی معاونت حقوقی را نیز ضمیمه کن آنگاه در نظر بگیر CAS چه تصمیمی خواهد گرفت.یعنی حتی اگر گابنی غیر مجاز هم باشد و محروم نیز بشود فدراسیون بی نصیب نخواهد ماند!
    • بهزاد ایمن IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      سلام تیر غیب عزیز همسر خانم اسدی کیه دنبال جوابش بگرد به نتایج خوبی میرسی البته قطعا باهات هم نظرم که خود فدراسیون به خاطر تخلف در صدور کارت هم پاش گیره اما شرایط پیچیده تر از این حرفهاست که رای برگرده که اگه برگشت بدون فشار برای فساده بز و ببین همسر خانمی که مدارک رو تایید کرد کیه واقعا💙💙💙
  • ناشناس IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    استقلال تو زمین امتیاز بگیر نه به نا حق......چه ظالمانه باید جریمه نقدی بشن نه جریمه کسر امتیازی بخدا ظلمه
  • ریاکاران IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    درود، اصلن جعل کرده تقلب کرده، یا هر چیز دیگه، خب قبول جریمش کنید، بفرستینش دسته پایین تر( به جز دسته سه!!) منحلش کنید اما حالا آقای دادرس بفرمایید بر اساس کدام ماده قانونی باید به حریفان خطاکار باید امتیاز داد؟؟؟؟ مثل این این میمونه یه تیمی چند بازیکن یا همه بازیکناش دوپینگ کنن و برنده بشن، در این صورت فقط بازیکن محروم میشه نه تیم خاطی، هیچ امتیازی هم به تیم بازنده نمیدن، بهرحال خیلی مبتدیانه و جانب دارانه رای دادن حالام گیر کردن....❤❤❤❤❤
  • حمید FR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    در مورد تخلف باشگاه گل‌گهر شکی نیست مسئله مهم اینجاست کسر امتیاز فقط از تیم متخلف یعنی گلگهر باید صورت می‌گرفت بدون دادن هرگونه امتیاز کامل به ۳تیم شاکی. جدول لیگ ۱۶تیمی هست نه ۳تیم شاکی. با دادن ۳ امتیاز به این ۳تیم که ۲تاشون هم باخته بودن به گل‌گهر و تساوی کیسه جلوی گلگهر حق تیم های دیگه ضایع شده.
  • morteza IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دفعه قبل هم همینو میگفتین اما بعدا مشخص شد نفوذ عجیبی در صدور رای صورت گرفته و رای بنفع صادر شده است
  • ناشناس FR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    در مورد تخلف باشگاه گل‌گهر که شکی نیست ولی مسئله مهم اینجاست کسر امتیاز فقط از تیم متخلف صورت می‌گرفت یعنی گل‌گهر، بدون دادن ۳امتیاز کامل به ۳تیم شاکی. لیگ به غیر این ۳تیم شاکی ۱۲تا تیم دیگه هم داره. بدین شکل حق ۱۲تیم دیگه ضایع میشه. گل‌گهر ۲تا از این تیم هارو پرگل شکست داده و یکی هم با کیسه مساوی کرده. متخلف اصلی گل‌گهر هست با کسر امتیاز فقط از این تیم.
  • رایان IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    شهر خودرو گیت هم نیاز مبرم ب بررسی داره
  • مسعود IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    گل گهر به فیفا شکایت کرده و نوبت رسیدگی هم شده و حکم به تجدید حکم‌رسیده و نامه ای که اخیرا از فیفا به فدراسیون فوتبال رسیده چند بند داشته که یکیش مربوط به گل گهر بوده که با توجه به کارت گل گهر و مدارک قانونی که ارجاع دادند حق با اونهاست و ترسیدن ماجدی و دستور به بررسی مجدد به همین خاطره و بدانید که رای این حکم به نفع گل که خواهد بود
  • سیدرضا IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    یکی میشه استقلالی اونیکی میشه تاجی از نوع اصیلش و اونیکی داستان خیالی میسازه ، چنتو نوجوون پرسپولیسی که فکر کردن فیفاهم محله بروبیاست که جعل آزاد باشه .جهت اطلاع داستان نویس نوجوون بکم شوهر خانم اسدی همون دلال بازیکن گابنی هست ، خودگل گهر میدونه زیادی هم بزنه پوش بلند میشه ، هروقت سه امتیاز بازی با سپاهان و بازی دربی سوپرجام نتیجش برگشت شاید تجدید حظری کنن، خخخخخ در داستانسرایی حرف ندارین
    • مهدی Anti Ki3e IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      سد رضا یکی هم مثل تو میشه طرفدار کاج حقیر و صغیر میاد اینجا تراوشات مغزشو اینجا بیان میکنه بعد از ده سال قهرمان نشدن عقده ای شدید میخواهید به هر شکل مثلا قهرمان بشید. #کثیف ترین فصل فوتبالی ایران
  • محمدرضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    ای برادر بدان ننگ با رنگ پاک نمی شود
  • ارمان IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    رأی های که صادر شده که همگی درست بوده فقط قسمت جاعل ها رو قشنگ بررسی کنید و باشگاه گل گوهر را داغ کنید که درس عبرتی شود تا دیگر کسی جعل انجام ندهد و اگر زمانی که تیم پیروزی جعل های متفاوتی انجام داده بود شدیداً برخورد می‌شد شاید این جعل انجام نمیشد ،ضمنا به کارت های پایان خدمت جعلی هم ورود کنید و انها را هم بررسی و برخورد کنید و در پرونده شهر خودرو که رأی صادر شده و یک باشگاه خاص محکوم شده و با گردن کلفتی از زیر حکم فراری است ورود کنید تا معلوم شود یک تیم خاص که بهش وام می‌دهید با بقیه فرق ندارد، عدالتم آرزوست #پدیده_گیت
  • نظام وظیفه قرمز IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    به هر حال یک چیز کاملا مشخص شد فدراسیون و وزارت هم چنان حامی سر سخت لنگ هستن و این یعنی تیم حکومتی برای اولین بار رییس نامه میزنه تا یک پرونده بعد از چند ماه دوباره به جریان بی افته راستی ماجدی خودش را استقلالی می‌دونه این آدم بی شرف.....
  • عبدالله IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    خوب حالا فرض کنیم که اون گوشه ای که پیدا شده درست باشه از همان گوشه هم پرونده شهر خودرو (پدیده مشهد) در دستور کار قرار گیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی