نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
هواداران پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به کاهش محرومیت سرمربی و همچنین کسر امتیاز از رقیب سنتی خود در مسیر قهرمانی امیدوار است.

 برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان با تساوی استقلال مقابل سپاهان اصفهان همراه بود تا فاصله سرخابی‌های پایتخت در بالای جدول کمتر شود.

استقلال تهران در فاصله ۵ هفته مانده به پایان بازی‌های فصل جاری با ۵۷ و پرسپولیس با ۵۳ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند. آبی‌پوشان پایتخت در حالی تفاضل امتیاز با پرسپولیس دارند که دو امتیاز خود را با رأی کمیته انضباطی درباره حضور بازیکن گابنی در دیدار با گل گهر سیرجان کسب کردند.

پس از این موضوع هم کمیته استیناف رأی صادره از سوی کمیته انضباطی را تأیید کرد اما به دلیل افشای برخی مستندات مبنی بر احتمال دخالت مدیران رده میانی وقت فدراسیون فوتبال، رسیدگی به این پرونده بار دیگر اهمیت پیدا کرد.

باشگاه پرسپولیس که اختلاف امتیاز کمتری نسبت به رقیب سنتی خود دارد پیگیر این پرونده است تا در صورت اثبات دخالت بتواند دو امتیاز داده شده به استقلال را گرفته و فاصله با این تیم را به حداقل برساند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به همان اندازه که با تماس‌های تلفنی و پیگیری‌های شفاهی خود منتظر تغییر حکم در راستای کاهش امتیاز از استقلال هستند، خواستار کاهش محرومیت یحیی گل محمدی سرمربی تیم نیز هستند.

گل محمدی به دلیل تخلف محرز در جریان دربی ۹۸ پایتخت به دلیل هل دادن داور مسابقه با ۶ جلسه محرومیت (۴ جلسه قطعی و دو جلسه تعلیقی) روبرو شد که دو جلسه از آن را گذرانده است اما برای کاهش آن درخواست خود را به کمیته استیناف ارسال کرده است.

محمد محمدی که به تازگی حکم معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است امروز پیگیر جلسه کمیته استیناف خواهد شد تا در صورت لغو محرومیت گل محمدی، او بتواند روی نیمکت پرسپولیس در دیدار دوشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان بنشیند.

این در حالی است که هنوز زمان قطعی تشکیل جلسه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مشخص نیست و احتمال اینکه گل محمدی بتواند در دیدار با تیم پیشین خود روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اندک است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه هفته جاری در هفته بیست و ششم لیگ برتر در فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    🤔🤔🤔پرسپولیس بابا دار شد دوباره؟؟؟😂😂😂یه دفعه همه چیز شد به نفع پرسپولیس 👎👎👎👎تبریک به مفسدین👏👏👏 کارهای یحیی بخشیده میشه؟؟؟؟!!!!چه جالب حتما یه گوشه قانون هم واسه یحیی پیدا شده😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی