نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه مصری در گزارشی سرمربی سابق تیم ملی ایران را جزو مربیان سرشناس بدون اثر در فوتبال این کشور معرفی کرد.

کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از ماجراجویی ۷ ساله در روی نیمکت تیم ملی ایران به کلمبیا رفت و برای مدت ۲ سال هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشت ولی در نهایت برکنار شد.

زنجیره ناکامی کی‌روش این بار به مصر ختم شد. سرمربی پرتغالی ۴ ماه پیش هدایت تیم ملی فوتبال فراعنه را برعهده گرفت ولی نتوانست به اهدافش با این تیم برسد و در نهایت از سمتش استعفا کرد.

نشریه «الیوم السابع» مصر امروز در گزارشی به معرفی مربیان سرشناسی پرداخت که در فوتبال مصر موفق ظاهر نشدند و نتوانستند تاثیر مثبتی بگذارند. این رسانه مصری کارلوس کی‌روش را به عنوان نمونه بارز سرمربیان سرشناس جهان مطرح کرد که در فوتبال مصر اثری نداشت. نشریه مصری نوشت: فوتبال مصر در سال های گذشته شاهد جذب مربیان بزرگ بسیاری با رزومه قوی و شناخته شده در جهان بوده است، اما آنها هیچ اثر مثبتی از خود بر جای نگذاشتند، چه در تیم ملی مصر و چه در باشگاه ها.

برخلاف آنچه شناخته شده است، مربیانی هستند که به فوتبال مصر آمدند که کارنامه قوی نداشتند اما با تیم ملی مصر و باشگاهی مانند مانوئل ژوزه، کابرال، فریرا و ویلر به موفقیت های بزرگی دست یافتند.

حمله دوباره به کارلوس کی روش؛ حضورش هیچ تاثیری نداشت/ مردم به عملکرد مربی پرتغالی امیدوار بودند اما...

فدراسیون فوتبال مصر با کارلوس کی‌روش پرتغالی، یکی از بهترین مربیان جهان قرارداد بست، اقدامی که باعث خوشبینی مردم مصر شد. تیم ملی ۳۰ سپتامبر در دیداری دوستانه مقابل لیبریا که با برتری ۲ بر صفر مصر به پایان رسید، کارش را با کی‌روش آغاز کرد.مرد پرتغالی در مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز این تیم را هدایت کرد و این تیم را به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رساند. 

کی‌روش در ۲۰ بازی هدایت فراعنه را بر عهده داشت که در ۱۱ بازی پیروز شد، ۶ بار مساوی کرد و ۳ شکست را دریافت کرد. مصری ها با هدایت او ۲۵ گل به ثمر رساندند و ۹ گل دریافت کردند.

اما او نتوانست تیم ملی مصر را برای کسب عنوان قهرمانی عرب کاپ رهبری کند و در آن رقابت ها در رده چهارم قرار گرفت. همچنین پس از شکست مقابل سنگال در فینال در ضربات پنالتی نتوانست جام قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را به دست بیاورد. کی‌روش همچنین نتوانست این تیم را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند.

با نگاه به عملکرد کی‌روش به عنوان یک مربی سرشناس فوتبال جهان در مصر نشان می دهد او نتوانست اثر مثبتی در فوتبال مصر بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    کی روش هیچ جا به نسبت پولی که گرفت موفق نبود فقط در ایران از دو قطبی لیگ سواستفاده کرد و برا خودش هوادارایی جمع کرد که ملاکشون نتایج تیم ملی مقابل امثال عراق ، لبنان، ژاپن و...نبود
    • عادل IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      فقط شما متوجه شدي باهوش !!!بقيه دنيا چيزي از فوتبال نمي فهمند !!!! چند بار گفتم باز هم مي گم ! شما دستمزد كيروش را با پول تو جيبي خودت مقايسه نكن پسرم ! اين رقم ها توي فوتبال دنيا چيزي نيست …
  • علی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    همینکه توی متنش نوشت "مصر با یکی از بهترین مربیان جهان قرار داد بست" ، خودش همه چیو نشون میده
  • برانکوی کبیر IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    نوشته ، یکی از سرشناس ترین مربیان دنیا ، اونهم با پول هنگفتی که از ایران گرفت سرشناس شد دفاع اتوبوسی اش از یاد نمیره هیچوقت
  • ایران AE ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    هم توی ایران ، هم توی مصر ، زمانی که کیروش بودش ، کسی جرات نداشت بش حرفی بزنه ، همه دهنها بسته بود ، مخصوصا توی ایران ، وقتی کیروش رفت ، همه شیر شدن و شروع کردن پشت سر کیروش حرف بزنن ، مخصوصا توی ایران و آقای جواد خیابانی ، مصر که صعود نکرد ، محمد صلاح پنالتی رو گل نکرد ، تقصیر کیروش بود ؟؟ بازی ایران و زاپن جام ملتهای آسیا ، مدافعین تیم ملی جلوی درواره ، فرت دادن و گل خوردیم ، تقصیر کیروش بود؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی