دانیال اسماعیلی فر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع راست ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی به تمام ابهامات که پیرامون خودش و سپاهان وجود دارد، پاسخ داده است.

دانیال اسماعیلی‌فر در فصلی که به پنج هفته پایانی‌اش رسیده‌ایم، یکی از بازیکنان پرکار سپاهان بوده و فقط در مصاف با شهید اورکی اسلامشهر در مسابقات جام حذفی بود که در ترکیب اصلی قرار نگرفت. او علاوه بر حضور ثابت در مسابقات جام حذفی، در ۲۵ مسابقه لیگ برتر به میدان رفته و در شش مسابقه سنگین طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم در میان یازده مرد اصلی محرم نویدکیا بوده است. از او به عنوان یکی از خریدهای فصل بعد پرسپولیس نام برده می شود که سابقه کار با گل محمدی را دارد. او درباره این انتقال صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

*قراردادم پایان فصل تمام می‌شود اما تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم فقط یک تیم به من پیشنهاد داده است که بخواهم با آن قرارداد ببندم و آن هم تیم خودم سپاهان است. تا این لحظه هیچ پیشنهاد دیگری نگرفته‌ام که بگویم می‌خواهم به فلان تیم بروم. فقط سپاهان پیشنهاد داده که آن هم گفته‌ام پنج بازی تمام شود و بنشینیم درباره قرارداد و آینده صحبت کنیم. مطمئن هم باشید تا لحظه ای که در سپاهان باشم چه یک دقیقه دیگر و چه تا ده سال دیگر، تمام فکر و ذکرم سپاهان است. دقیقا کاری که برای ذوب آهن و تراکتور کردم همین بود.

*من سرباز تراکتور بودم و تا آخرین روزی که بازی کردم و با تراکتور قرارداد داشتم با تمام وجود بازی کردم، همین کار را برای ذوب آهن کردم و همین کار را برای سپاهان هم می‌کنم. اگر قسمت شد و شرایط فراهم بود انشاالله سال های دیگر هم در سپاهان بازی می‌کنم و اگر فراهم نبود و قسمت چیز دیگری بود سپاهان یکی از بهترین خاطرات زندگی‌ام می‌شود و همیشه مدیونش هستم. اما الان هیچ چیزی مشخص نیست؛ چون من نه نظر باشگاه را درباره خودم می‌دانم و نه باشگاه نظر من را می‌داند؛ چون هیچ صحبتی با هم نکرده‌ایم. فقط یک پیشنهاد لفظی بود که به من گفتند برای فصل بعد آخر فصل بنشینیم و مذاکره کنیم. من هم با تمام میل استقبال می‌کنم، چون دو سال در سپاهان راحت بودم و آرامش داشتم و هم اینجا یکی از بهترین باشگاه های ایران است. اگر به توافق رسیدیم قطعا در سپاهان می‌مانم و اگر به توافق نرسیدیم آن زمان تصمیم دیگری برای زندگی ام می‌گیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دانیال عشقی موندی قدمت به چشم اگه رفتیم هرجامیری موفق باشی غیراز تیم حکومتی💛💛💛💛💛
    • شعله زرد IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      آخه چه سوزشی داشته گلات واسه گلابی ها کیسه کشا وگاوآهنیا محض اطلاعت مثه سعید آقایی دانیال هم فصل بعد واسه پرسپولیسه آخه ما کجا شعله زرد کجا همه مقانلو نیستن باپول رنگ عوض کنن تازه دانیال اندازه دلار عربها ازتون کشيده بیرون
  • mersad IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    رامین بهترین مدافع راست ایرانه، با رامین تمدید کنید، به احدی نیاز نداریم
  • شایان IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    آقای گل محمدی اگر میخوای بیشتر از این طرفدارا بدشون نیاد ازت با رامین تمدید کن و دنبال این بازیکنان سطح پایین نباش خیلی بازیکنا تو گل گهر آلمینیوم سپاهان شهر خودرو ... ستاره هستن ولی تو پرسپولیس هیچی نیستن دفاع راست در حد پرسپولیس فقط رامین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی