تبانی؟ خودم دیدم چطور رعایت حال پرسپولیس را کردند/ آقای مجیدی همه دشمن تو نیستند/ در مورد من کسی حرف بزند که اندازه گل‌هایم بازی کرده باشد!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فرزاد حاتمی بازیکن اسبق استقلال گفت: تیم‌هایی مثل شهرخودرو که در پایین جدول هستند ممکن است مثل دینامیت زیر پای تیم‌های بالای جدولی منفجر شوند و کار دستشان بدهند.

فرزاد حاتمی، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی پیش روی تیم استقلال مقابل شهرخودرو، دیدار قبلی این تیم و تساوی با سپاهان در نقش جهان اصفهان، همچنین موضوع تبانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر و البته صحبت‌های اخیر سعید لطفی درباره خودش اظهاراتی را مطرح کرد.

به تازگی مشکلی بین سعید لطفی و شما به وجود آمده است؟

من با کسی مشکلی ندارم. سعید لطفی که در تیم سایپا دستیار امید روانخواه است. درباره من حرفی زده بود که باید به او بگویم آقای لطفی! هر زمان تعداد بازیهایت به اندازه گل‌های من در لیگ برتر شد می‌توانی درباره من حرف بزنی. خوب است افراد بدانند درباره چه کسی حرف می‌زنند. برای نمونه من خودم هرگز درباره آرش برهانی صحبت نمی‌کنم. او دو برابر من گل زده و بیشتر از من در تیم ملی بازی کرده، ولی سعید لطفی باید بداند من در باشگاه‌هایی فوتبال بازی کرده‌ام که هوادار بودن در آن باشگاه‌ها برای سعید لطفی آرزوست.

از تیم سابق‎تان سایپا خبر دارید؟

تعجب من از این است تیم سایپا با امید روانخواه ظرف ۹ هفته گذشته فقط ۷ امتیاز گرفته ولی کماکان هنوز تغییری در کادر فنی سایپا به وجود نیامده است. نمی‌دانم این افراد از کجا حمایت می‌شوند؟ کسی که چند سال پیش تیم نیروی زمینی را هم به دسته پایین‌تر فرستاد حالا هدایت سایپا در دست دارد. آقایان فراهانی مدیرعامل باشگاه و بهنام ابوالقاسم پور باید هرچه زودتر به فکر سر و سامان دادن به وضعیت سایپا باشند.

از اوضاع و احوال تیم استقلال پس از تساوی در اصفهان مطلع هستید؟

جای خوشحالی است که خیلی‌ها بابت مساوی کردن استقلال در نقش جهان ناراحت می‌شوند. بدون اغراق می‌گویم که ببینید استقلال تا کجا قدرت پیدا کرده که حالا کسب تساوی در اصفهان روبروی تیم بزرگ سپاهان برای هوادارانش ناراحت کننده است. تیمی که در کوران بازیهای آسیایی بوده، ساختار باشگاه شان خیلی قوی است و تیمی پرمهره با کادر فنی خوب. باید گفت حتما عملکرد استقلال خیلی خوب بوده که تا این اندازه توقعات از تیم فرهاد زیاد شده است. مجیدی در این هفته رکورد علی پروین را هم شکست که این هم اتفاق خیلی مهمی‌بود ولی دوست دارم به شخصه یک حرفی را به فرهاد مجیدی بزنم.

چه حرفی؟

من و فرهاد در اردوهای استقلال هم اتاقی بودیم ولی امروز از نوع نگاهش به پیشکسوتان دلخور هستم. مجیدی باید یک مقدار با پیشکسوتان استقلال صمیمی‌تر باشد و آنها را بیشتر دوست داشته باشد. یک مقدار افتاده تر رفتار کند.

تبانی؟خودم دیدم مربی تیمم چطور رعایت حال پرسپولیس را کرد/ آقای مجیدی همه دشمن تو نیستند/ در مورد من کسی حرف بزند که اندازه گل‌هایم بازی کرده باشد!

چرا این حرف را می‌زنید؟ مگر اتفاقی رخ داده؟

از دور و اطراف می‌شنوم که فرهاد تصور می‌کند پیشکسوتان دوست ندارند موفقیت او را ببینند. ولی او باید بداند همه پیشکسوتان دشمنش نیستند و خیلی‌ها هم او را دوست دارند و دوست دارند استقلال با وجود فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد و قهرمان شود. حرفم به فرهاد همین است. امیدوارم در پنج هفته باقی مانده اینقدر با قدرت نتیجه بگیرد که تیم بعد از ۱۰سال جام قهرمانی را بالای سر ببرد و هوادارانش خوشحال شوند.

بازی با شهر خودرو را چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیم شهرخودرو چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی مقابل تیم‌های پایین جدولی مثل یک دست انداز سخت است. مانند یک دینامیت که می‌تواند زیر پای تیم‌های بالای جدول بترکد و کار را برای شان سخت کند.

از نتایج اخیر شهرخودرو اطلاع دارید؟

بله! باید به داوود سیدعباسی تبریک گفت. این تیم در پنج بازی اخیر نباخته و چهار مساوی و یک برد داشته که این نشان می‌دهد سیدعباسی توانسته تیم خوبی بسازد. امیدوارم بتواند تیمش را در جدول لیگ برتر نگه دارد.

از دست رفتن دو امتیاز استقلال در اصفهان و برد پرسپولیس، فاصله ۶ امتیازی این دو تیم را به ۴ امتیاز تقلیل داد. این موضوع تا چه اندازه روی استقلال فشار روانی ایجاد می‌کند؟

به نظر من استقلال باید راه خودش را برود و اصلا به پشت سرش نگاه نکند. استقلال فقط باید به صدر جدول و قهرمانی فکر کند. اگر بخواهد به پشت سرش فکر کند که پرسپولیس چه کرد و سپاهان چه کرد، فقط تمرکزش از مسیر را از بین می‌برد.

ظرف روزهای گذشته موضوعاتی درباره تبانی در هفته‌های پایانی مطرح شده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا ممکن است برخی تیم‌ها در این هفته‌ها دست به تبانی بزنند؟

جالب است که چند فصل پیش این موضوع را خودم به وضوح حس کردم. جلوی پرسپولیس بازی داشتیم ما در همه بازی‌های قبلی با یک مهاجم بازی می‌کردیم ولی در آن بازی که پرسپولیس نیاز به برد داشت با دو فوروارد به میدان رفتیم!

می‌دانید این موضوع بعد از بازی پرسپولیس با پیکان مطرح شد؟

این وصله‌ها اصلاً به مجتبی حسینی نمی‌چسبد. او اهل این کارها نیست. آقای عطابخش مدیرعامل پیکان هم یک فرد لوتی و یک جوانمرد است. اصلاً نباید به این افراد شک کرد ولی همانطور که گفتم خودم به شخصه دیده ام که تیمی مقابل پرسپولیس برنامه تاکتیکی اش را تغییر داد تا پرسپولیس راحت‌تر برنده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اگر یک جو شرف توی وجودت هست آقای حاتمی نام سرمربی و بازی که این اتفاق در اون افتاده را اعلام کن در ضمن اگه یک بازی یک مربی با دو مهاجم بازی کرد این تبانی هست؟
    • شمسعلی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      با دو فوروارد رفتن بازی رو هر جور شده ببرن میگه تبانی!! خوبه اکثر مربیای لیگ برتر از به اصطلاح مکتب خودشون گذاشتن تا کثیف‌ترین جام رو به ویترین کثیفشون اضافه کنن!😂 این حرفها که نیست ! کیسه بازیهایی پیش رو داره که سرمربی همه اونا مربیان ارادتمند هستن و حالا دست پیش و این مسخره بازیا
    • حسین IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      درود بر فرزاد خان واقعا درست اشاره فرمودند مگر می‌شود پیکان تمام انرژی اش صرف این می‌کند که استقلال را ببرد اما در۳بازی ۱۴۰۰و۱۴۰۱ مقابل لنگپولیس منفعل عمل می کند واقعا متاسفم برای آنهایی که شرفشان را به لنگپولیس فروختنداما امثال حسینی بدانند که این امتیاز دادن‌ها به لنگپولیس هیچ ارزشی ندارد فقط بدانند روزی باید درپیشگاه خداوند پاسخگو باشند چون اگر یک بازی بود می‌گفتیم روز آن تیم نبوده اما واقعا ۳بازی بسیار مشکوک وبدجوری تو ذوق می‌زند
    • میرهاشمی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      جناب گفتند در بازیهای قبلی بدون مهاجم یا با یک مهاجم بازی می کردند تا بهتر دفاع کنند اما مقابل پیروزی به یک باره تغییر تاکتیک دادند درسته مثل تغییر دروازه بان ذوب و محو شدن گلر سوم پس از آن بازی با پیروزی
    • محمدرضا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      اتفاقابادوفورواردکه بازی کردیدیعنی هرجورشده میخواستیدبازی روببرید.حداقل ی چیزی بگوکه مردم بهت نخندن یاشایدم ازسیستم تهاجمی یادفاعی چیزی سرت نمیشده که این دومی احتمالش برات بیشتره.شمابااین حرفات معلوم میشه باتیمی تبانی کردی اول خودتو درست کن بعدبه دیگران تهمت بزن اقای تبانی
    • عشقپولیس IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      دقیقاً مثل مربی فعلی شهرخودرو که قراره در مقابل کیسه، وا بده بلکه پس از امتیازات معیشتی و پنالتی های معیشتی، حالا با تقدیم امتیاز، عقده ی ۱۰ساله را برطرف کنند! اما نکته جالب اینجاست که با همه ی این تبانی ها، باز هم به جایی نخواهند رسید.
    • لنگ حقیر حکومتی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      خیلی دوست داری بدونی پارس جم جنوبی با مربیگری مربی سال بعدتون تارتار
    • حرف حق IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      دیگه چطوری بگه منظورش تارتار هست زمان تارتار حاتمی تو پیکان بود تارتار شش تا بازی آخرش و نگاه کن پنج تا باخت داده عجیب تر اینکه تو بازی قبلی دروازه‌بان خودش به خودشون گل زد
    • پرسپولیس عشقـــ❤ــــــمه IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      در جواب حسین استقلالی... به مهدی تارتار هم برچسب تبانی مقابل پرسپولیس زدید اما تارتار تو ۱۷ بازیاخیرش ۳ تا برد مقابل پرسپولیس داشته و استقلال تو ۲۳ بازی اخیر ۲ تا برد داشته... بهتره از این توهمات خارج شید
    • کیسه ورزشی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      کیسه ورزشی نمی دونی حاتمی قبلا با تارتار دشمنی مشکل و خصومت داشته به خاطر استفاده نکردن اون در ترکیب با هم درگیر شدن الان این کیسه کش حاتمی با خصومت دشمنی علیه تارتار و پرسپولیس این حرف مفت زده آخه استفاده از دوتا مهاجم به جای یه مهاجم تبانی شده؟!!!!!کیسه ورزشی با این مصاحبه فقط دنبال حاشیه به پرسپولیس هستید تا محبوب تون بعد ده سال قهرمان بشه ؟؟!!!!
    • غضنفر IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      استقلالیا با زیرکی خاصی دارند توپ را به زمین تیم هایی نظیر ذوب آهن و پیکان میندازند که حواس همه را از صنعت علی منصور، هوادار عنایتی، شهر خودروی سیدعباسی و ... منحرف کنند و الحق و والانصاف در این کار با این حربه موفق بودند!
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      فرزاد خان این لنگیها ۴۳ساله که با دغل بازی ونیرنگ ورانت ورشوه درجدول حضور دارند ا به قول شاعر این گرگ سالهاست که با گله آشناست خدا لعنتشون کند که فوتبال را به گند کشاندند بیچاره آن بچه هایی هستند که کور کورانه هواداری این تیم جعل وفساد رامیکنند واقعا وقت آن رسیده که دیگه پدر ومادرها فرزندانشان را راهنمایی کنند که از این فساد خانه لنگ طرفداری نکنند چون راهی که میروند به بیراهه می‌رود
    • عادل IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      با عرض سلام خدمت برادر عزیز جناب آقای تارتار داماد فیروزخان کریمی اینجانب ۵۰ساله که طرفدار استقلال هستم‌ و انتظار بازی جوانمردانه از تار تار خان را دارم واینکه بهترین وآماده ترین هارا در زمین بازی بگذارد وبداند که این روزها می‌گذرند تنها چیزی که برای آدمها مي ماند خوبی یا بدی است چه بهتر که ایشان اگر می خواهد به پرسپولیس بیایید حتما باید ببرد تا باشایستگی به این تیم برود چون اگر ببازد آقای گلممدی می‌گوید دانش من بالاتر است وقدرت داشتم بردم چون یحیی قبلا باذوب آهن‌ وگلزنی پهلوان به پرسپولیس به پیروزی رسید یعنی یحیی حتی به تیم محبوب خودش هم رحم نکرد اصول حرفه ایی هم همین است باید پایبند بود
    • سرخ کابوس آبی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      رطب خورده کی منع رطب کند اگر اون تیمی که در مقابل پرسپولیس دفاع میکرد که بد میشد حالا با دو فوروارد بازی کرده اون تیم قصد برد داشته این چه کارشناسیه باهاش مصاحبه کردید اون لوله کش نیست لوله باید اونو بکشه( مرحوم لرر وهاردی) خخخخخخ هههه
    • حسن صانعی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      این فرد اگه شرف داشت که در رابطه با فوتبالی که خودش بازی میکرد اینطوری حرف نمی زد . در ضمن این خبرورزشی دنبال چیست و با این صحبتهای و سئوالهای حاشیه ساز چی را می خواهد ثابت کند . بابا خجالت بکشید . پس تیمهائیکه مربیانش استقلالی هستند مخصوصا جلو استقلال می بازند . حتما همنطور است عنایتی رفت و برگشت به استقلال باخت ولی جلو پرسپولیس شده بود لیورپول و یا تیم منصوریان و یا قلعه نوعی یا عباسی . بابا بگذارید بازیها با آرامش دنبال شود . پرسپولیس ۵ سال قهرمان شده و قهرمان شدن را بلده پس حرف مفت نزنید آقای حاتمی و امثالهم.
  • کلمران زارعی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دمت گرم فرزاد جان به شهامتت دقیقا حرف حق رو میزنی به امید خدا تلاش بازیکنان وشاه فرهاد ومدیریت سردار آجرلو وریا خان غفوری جام رو بالای سر خواهد برد این قهرمانی لذتی دیگر دارد(شاه فرهاد)
    • کیسه تبانی و ناپاک‌ IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      وقتی کیسه در بازی ها نساجی و سپاهان و پیکان نتیجه نمی گیره توقع داره پرسپولیس مقابل این تیم ها نتیجه نگیره!!!!! چه طور میشه هوادار عنایتی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس مساوی می کنه در بازی تدارکاتی با کیسه مساوی می کنه ولی دربازی رسمی لیگ رفت و برگشت به کیسه می بازه؟!!! یا تیم نفت با منصوریان به فاصله ده روز با پرسپولیس و کیسه بازی می کنه پرسپولیس می بره و به کیسه می بازه؟!!! چه طور میشه کیسه ذوب آهن تارتار رفت و برگشت می بره اون موقع تبانی نیست ولی پرسپولیس ذوب آهن تارتار ببره تبانی میشه؟؟!!! بله حتما نظارت بشه نظارت بازی کیسه با پدیده سید عباسی و بازی آلومینیوم رحمتی و فولاد نکونام تا تبانی پیش نیاد پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی ایست
    • جلالی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      شماهاعددی نیستیدبه شماامتیازعلنی هدیه میدن مگه یادت رفته پرسپولیس باکسرشش امتیازقهرمان شد
    • فرشاد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      آقای جلالی مثل اینکه یادت رفته همون سال که میگی6امتیازاز پرسپولیس کم شد3امتیازازسپاهان کم شدو3ماه سپاهان بیرون اصفهان ازتیما میزبانی میکرداونسال آقای شاه حسینی رئیس وقت کمیته انضباطی وسعیدمظفری زاده به تمام معنا پرسپولیسی قهرمانتون کردند اونسال شمافقط درگیر لیگ بودیدسپاهان لیگ حذفی باشگاهااسیا و باشگاهاجهان بازی داشت و3روز یکبار بازی داشت اگه سنت قدنمیده از بزرگترت بپرس سربازاحمدی نابیناشد سپاهان باید محروم میشدولی3ماه ؟؟؟3امتیازکم کردن دیگه کدوم صیغه وقانونی بود؟؟؟قانون مندرآوردی
    • Hamid DE ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      تو خودت به این آسانی به یکی تهمت و افترا و بهتان میزننی،اصلا مگه به دنیا و آخرت هم اعتقاد و ایمان داری،مگه نگفتند تا چیزی رو که به چشمهای خودت و با سند و مدرک تا ثابت نشده باشه،به اون تهمت و بهتان میگن،چرا آخرت خودت رو به این راحتی و بدون هیچ مدرکی،عذاب آخرت رو برای خودت میخری
    • هادی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      بیشرف بی وجدان وفاسد ترین مربیان منصوریان با نفت ابادان جلو استقلال باخت عنایتی با بازیکنای استقلالی به استقلال باخت با کمک داور جلو پرسپولیس مساوی گرفت داود سید عباسی یه استقلالیه و جلو استقلال 3 تا از استقلال خورد و هفته بعد با کمک داور جلو پرسولیس مساوی گرفت فیروز کریمی نیم فصل اول رفت تراکتور جلو استقلال باخت کمالوند رفت نفت مسجد سلیمان جلو استقلال باخت تبانی یعنی باخ ت تیم منصوریان و عنایتی و سید عباسی و فیروز کریمی و کمالوند به استقلال بله امید وارم خدا تقاصش رو از شما بگیره
  • محمد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دقیقا مثل بازی سایپا و پرسپولیس که اون زمان مایلی کهن مربی سایپا بود و لنگ هم به شدت به برد محتاج بود و آقای مایلی کهن یکدفعه ترکیب تیمش را با ۷ نفر از تیم امید سایپا روانه میدان کرد. یا میثاق معمارزاده که در آخرین بازی فصل توپ را هل داد درون دروازه خودش و سال بعد سر از پرسپولیس درآورد. البته فکر بد نکنید همه چیز آرومه. می تونید از مهدی تارتار سوال کنید یا حتی از مجتبی حسینی
    • مهدی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      کاش که حافظت یاری میکرد برای چی از سپاهان امتیاز کسر شد بعدش قهرمان شدید لنگی
    • هادی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      نظرت راجع به باخت رفت و برگشتی منصوریان به استقلال و باخت رفت و برگشتی عنایتی و هوادار به استقلال باخت بازی رفت پدیده و داود سید عباسی که استقلالیه به استقلال اونم 3 بر صفر که هفته بعدش جلو پرسپولیس با کمک داور مساوی گرفت یا کمالوند که رفت مسجد سلیمان جلو استقلال باخت یا فیروز کریمی که رفت تراکتور جلو استقلال باخت همین چند تا بازی 21 امتیازه این فصلتون رو داده فقط ادمین پیام رو درج کن اگه وجدان داری
    • استقلال عروس آسیا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      اولاکثیف ترازمکتب کیسه توکل فوتبال ایران وجودنداره مکتب دوپینگ وافیون ثانیاحاتمی توکه فقط هیکلت شبیه گوریل انگوری هست مردباش بگوکدوم بازی البته که مشخصه که اگرهم این طورباشه که می گی بایدبه اون مربی حق دادکه با۲فورواردبازی کنه چون عملا باوجودتو مثل این می مونه که تیم بدون فورواردبازی کنه مثل زمانی که توبرای پرسپولیس بازی می کردی انگارتیم۱۰نفره فوتبال بازی می کردبعدش هم کل مکتب افیون حجازی یه مربی مثل تارتارومجتبی حسینی به خودش ندیده چراکه ضدفوتبال ووقت کشی توذاتشون نیست مثل رحمتی وعنایتی ومنصوریان حیف اون سال هایی که امثال حاتمی ورمضانی ونیکبخت وچندنفردیگه عضوی ازباشگاه بزرگ پرسپولیس بودن خدامدیرعامل های وقت رولعنت کنه
    • هادی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      حافظه خودت رو درست کن اگه سال 87 منظورته از پرسپولیس 6 امتیاز کسر شد نه از سپاهان اگر هم دو فصل پیش رو میگی که اصلا سپاهان جلو پرسپولیس بازی نکرد نیومد توزمین دو ساعت پرسپولیس باداور تو زمین بودن تلویزیونم همه رو نشون داد هرچند اگه تیمسار خسروانی بود میرف ارشیو صدا و سیما رو اتیش میزد مثل فیلم بازی ششتاییتون بمیرم برا سپاهانی ها انقد خسیس بودن زورشون اومد پول بلیط ترکیه بدن برن مثل شما ترکیه تو سوراخ موششون
  • محمدرضا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    عجب یعنی با دو مهاجم بازی کردن پرس از جلو میشه تبانی ؟ کیسه کشا موجودات عجیبی هستن
  • ح م IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    بارکج به منزل نمی رسد.حافظ قلم شاه جهان مقسم رزق است ازبهرمعیشت مکن اندیشه ی باطل کاربران همه برمنهج عدل است خوش باش که ظالم نبردراه به منزل.راستی چراپیکان آن بازیی که مقابل استقلال کردمقابل پرسپولیس انجام نداد.خداهرمربی چه قرمز چه آبی که خیانت می کندازش نگذره چون بازی کردن بااحساسات هواداران هردوتیم است
  • سیداسحق علوی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دمت گرم هنوز خیلی مونده فساد تیم پیروزی رو بشه
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      شما از فساد حرف نزنید فساد دوپینگ دسته جمعی و رشوه و تبانی با عیسی اندوی و قهرمانی های ناپاک کیسه به قول واعظی آشتیانی معروف هستید پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی ایست فساد از این بالاتر دستور سه بر صفر به کمک امتیاز معیشتی به کمیته انضباطی میدن
    • کیسه آل لجن صعودی بی افتخار IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      سیس باش بسوزززز کیسه که آخر فصل عدد شییش سردر طویلتون حک ابدی میشه زاررررت اندزوووورت
  • سه پیچ IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    این بنده خدا حرفش رو با ظرافت خاصی گفت،حالا معلوم میشه فوتبال ناپاک متعلق به کیست،تقدیم امتیاز بازیهای رفت و برگشت به یک تیم،استفاده از بازیکنان ذخیره در بازیها،ارتباط با شرکت دلالی بازیکن و مربی و... یعنی چه
  • فرزاد اندیمشک IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    بنازم به مرام و معرفت و جوانمردیت .....درود بر شرفت
  • فرید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    درود خدا بر اقا فرزاد عزیز .شرف چیز مهمیه داداش که خیلیها برعکس شما ندارن
  • خونسرد IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    تازه قراره بازی این هفتشون با ذوب آهن هم ببرن ، چون مربی ذوب ی فرد معلوم الحاله
    • طاها IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      چطور شما نتونستین پرسپوليس رو ببرین انتظار دارین ذوب‌آهن ببره خدایا
    • کیسه کش متوهم IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      کیسه ذوب آهن می بره تبانی نیست ولی پرسپولیس ببره تبانی میشه؟؟ با این حرف تون خوتون خنده تون نمی گیره ؟!!!!!
    • شیشتایی شیشتقلال IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      اتفاقا با توجه به آمار تارتار در هفده بازی با پرسپولیس کبیر سه بار برنده شده ولی مقابل شیشتقلال حقیر از هفده بازی دو بار برنده شده قابل توجه متوهمین ده سال جام ندیده
    • فرهاد IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      من استقلالی نیستم سپاهانی هستم ولی استقلال که ذوب را برد ذوب دروازبان سومش را نکگذاشته بود بحث بردن ذوب نیست بحث این است که 1- چرا تاتار قبل بازی پرسپولیس پارس جنوبی که اگر پرسپولیس برنده نمی شد اعتماد به نفس تیمش را پایین اورد و گفت هیچ کس توقع بردن پرسپولیس از ما را نداشته باشد؟ 2- چرا ترکیب تیمش را ناگهان هجومی کرد در حالی که جلو همه تیم ها دفاع میگرد غیر از این بود که به پرسپولسیسی ها فضا بدهد؟ کدام مربی عاقلی دربازی با پرسپولیس با وجود داشتن گردان و فرعباسی گلر سوم را درون دروازه قرار میدهد؟ توجیه اینکار چیست در حالی که هیچکدام از دوگلر او.ل و دوم نه مصدوم بودند نه محروم
  • محمدرضا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    کیسه ها رو زیاد جدی نگیرید شش تا از العین خوردن و تو ده دقیقه سه تا از پرسپولیس ده نفره خوردن اونها رو از اخلاق و معرفت دور کرده ،شما بازیهای کیسه رو نگاه کنید سر مربی تیم کیسه از دقیقه یک اعتراض و فشار خودشو شروع میکنه تا تمرکز تیم داوری و تیم حریف رو به هم بزنه الحق والانصاف موفق شده
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    خدایا این کیسه کشا را شفا بده اینا در مقابل فهمیدن مقاومت می کنند چون مقابل پیکان تو قوطی بودند انتظار دارند ما هم از پیکان ببازیم شما اگه راست میگید می خواستید پرسپولیسا شکست بدید شما که با کمک داور به زور یه امتیاز گرفتید دیگه حرفی نزنید خب آفرین بچه های خوب
  • شاهین IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    از یک کیسه کش بیشتر از این نمیشه توقع داشت
  • صادق IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    خودت و تیم استقلال و شاه فرهاد اهل این تبانی در وجودتان هست مثل عنایتی که چطور تیمش را ضعیف می کند در نیمه دوم شماها ورزشکار و پهلوانی را به بازی گرفته‌اید
  • ایمون زاید IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    کافر همه را به کیش خود پندارد ،بختیار رحمانی رو یادتون میاد ،سربازی رو رفته بود تراکتور ،یه پاس تو در از روی خط نیمه فرستاد برا مهاجم کیسه و یه موقعیت تک به تک و گل برای کیسه ،فصل بعد هم مهمان کیسه بود و دیگه هیچوقت هم روی خوش ندید ،کیسه استاد این کثافتکاریها هست فقط ببینید چه بازیکنانی اول فصل از چه تیمهائی به کیسه رفتن و شدن سکو نشین و فصل بعد تیمشون رو عوض کردن ۵۰ ،۶۰ درصد بازیکن های لیگ حداقل یه نیم فصل به کیسه ترانسفر شدن و بعدش اصلا نامی ازشون برده نشده و تعدادی هم شدن عضو تیمهائی که کادر فنی شون کیسه کش بوده ،مافیائی که مربی ها و بازیکنها رو جابجا میکنه مشخصا کیسه کش هست و این کثافتکاریها از گور این جماعت بر می خیزد،
  • شمسعلی. GB ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دقیقا همین طور است این علایق شخصی را امسال آقایان عنایتی ، سید عباسی ، رحمتی ، منصوریان ، نکونام ، و دیگر مربیان استقلالی لیگ به راحتی نشان دادن والا استقلال هرگز صدر نشین و به قهرمانی تزدیک نمی شد
  • علی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اولا خودت هم به جامعه فوتبال خیانت کردی ...... اگه خلاف بود تا حالا کجا بودی چقدر گرفتی حرفی نزدی چرا الان بازی پرسپولیس تازه بیدارشدی . گاملا معلوم که مثل.....دورغ میگی ........این حرفها میزنی چند روز بعد بازی با استقلال تبانی کردی دستو پیش بگیری پس نیفتی .... میلیاردی پول میگیری بعد تبانی کنی .
  • فوتبال پاک IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    این بنده خدا هم دنبال یزره توجه و لفت و لیس هستش.آخه ....تیمی که تا فینال آسیا رفته دنبال تبانی با تیمهای وسط جدول لیگ ایرانه.تیم کیسه اگر با امتیاز و پنالتیهای معیشتی نبود الان چهارم هم نبود.آقا فرزاد تعداد بازیهای ملیت و گلهای ملیت چندتاس.🏆🏆🏆🏆🏆
  • سینا IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    همه تبانی ها و تلاش ها برای قهرمانی کیسه هست مثل روز روشنه و همه فهمیدن دیگه داور و فدراسیون و کمیته انضباطی و همه چی بهتون کمک کرد تا اینجا رسیدید وگرنه امثال هم سوم چهارم بودید امسال بخاطر کیسه و بخاطر تکرار نشدن قهرمانی پرسپولیس لیگ رو به کثافت کشیدن
  • ایمان IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    آقای حاتمی خیلی خودت تحویل گرفتی!!!! چند تا بازی ملی داری؟ پس تو مرام شما به کسی گل زده و بازی ملی داشته باشه باید احترام‌ گذاشت! تو داری فرهاد مجیدی رو نصیحت میکنی؟ پسشخصیت آدما مهم نیست اصلا!!!بعد یه چیز دیگه باید بگم اون بازی که اشاره کردی با پرسپولیس اگه ۲۲ نفره هم میومدین تو زمین بازم میباختین. بازیکنی که انقدر راحت بدون هیچ مدرکی پشت سر مربی سابقش اینجوری حرف میزنه میاد به فرهاد مجیدی کیگی به پیشکسوتا احترام بزار. شما ها همتون خیلی شوتین. نفهمین چی میگین اصلا. قبل از اینکه دهنتون باز کنین یکم از مغزتون استفاده کنین. تو فوتبال بازی کردنم همینجوری بودی، یه بازیکن بی مغز
  • عباس IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    بدبخت از کیسه انداختند بیرون دست به دامن سرورت شدی که نابود نشی وقتی یابوی مثل تو مهاجم بوده مربی تشخیص داده یکی دیگه اضافه کنه تا بازی را ببر گوسفند تهاجمی کردن تیم میشه تبانی آنوقت به روانخواه حسودی می کنی نه پس سایپا تو را می زاره سر مربی کیسه کش پاچه خوار
  • غریب اشنا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    با سلام چرا بازیکنی که در پیروزی بازی کرده میگوید تبانی هست ناراحت میشوید حق را گفته همین بازی با پیکان شما فکر کردین پیکان راه نداد مگر فوتبال ندیده باشی مثل روز روشن بود پیکان و این باژی ان هم ده نفره
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      راست میگی پرسپولیس ده نفره رو باید برد البته اگه یکی مثل ایمون زائد پیدا بشه کار سخت میشه
  • مانا DE ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    همین مونده بود که تو خودت رو بخوای نشون بدی و به چشم بیای، پرسپولیس بزرگتر از اونی است که امثال تو بخواهند برایش چِرت بگن!!!
  • یعقوب IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    مثل تیم صنعت نفت با منصوریان جلو پرسپولیس چکار کرد اما جلو استقلال وا داد که موقعیت ۳به ۲ رو بازیکن صنعت پنجاه متر پاس میده عقب
  • ناشناس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اینا مگه کین که انقدر من من میکنن اون از نوازی که میگفت وقتی اسم منننننننن رو میاری دهنتو اب بکش کی هستین مگه شما انگار بقیه مگس هستن فقط اینا ادم هستن یه زمانی فوتبالیست رودی که بودی چه گلی به سر بقیه زدی انیدر خودتون رو جدی نگیرید اقا طرف رئیس جمهوره اندازه تو اعدا نداره بسه
  • زهرا وحدتی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    کیسه کش ها دارند می سوزند.‌‌هر روز یه مربی و بازیکن مصاحبه میکنه .بابا شما خوبید ‌‌‌‌‌شما پاک ....اصلا امتیازهای امسال رو بدون تبانی بدست اوردید. سوختن شما تماشا داره
  • مجید IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دوستان استقلالی عزیز اب رو بریزید اونجا که سوخته..شما وقتی تیمتون برای سلامتی ورزش میکنه نه قهرمانی مشکل سرورتون پرسپولیس بزرگه؟؟؟
  • امیر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    این بدبخت داره خودشیرینی میکنه یه طوری جذب کادر کیسه بشه
  • اس اسی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    عنایتی و منصوریان با تیم دومشون بازی نمیکنن و حریف استقلال نمیشن.مگه پیروزی و سپاهان شدند.ولی تاتار و حسینی با تیم سومشون میرن تو زمین
  • مهدی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    لنگیِ کیسه کشی که داری جِلز و بِلز میکنی فرق منصوریان و قلعه نویی و عنایتی و نکونام فکری با تاتار و حسینی اینه که حسینی و تاتار از ده تا بازی شون مقابل لنگِ کیسه کش رو ۹ تاش رو باختن یدونه اونم بنا به مقتضای زمان که لنگ دیگه نیازی به امتیاز نداشته باختن اما مربیای تاج مقابل تاج اگه دوتا باخته باشن سه تارو بردن درضمن اگه شرف دارید برید ببینید ارکا ایرانیان با کیا داره همکاری میکنه وازین منظر هم نتایج مربیای لنگیِ کیسه کش رو مقابل تیم لنگ بررسی کنید
  • Aryan DE ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    این هفته هم قرارشده مهدی تارتار فرش قرمز پهن کنه زیر پای لنگ شک نکیند میره گلر تیم امیدشو میزاره تو دروازه برا بازی با لنگ فوتبال رو به لجن کشیدن این حسینی وتارتار
  • هادی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    پیروزی نامرد و شارلاتان است یاشاسین استقلال
  • ناشناس IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    این بابا اگه عرضه و شرافت داشت باید همون زمان بلافاصله بعد بازی میگفت نه این همه سال بعد این همه بازیهای کثیف تو لیگ ایران همچین آدمای کثیفی هم باید باشن جو ایجاد کنن
  • مهدی عشقپولیسی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    بنظرم یه نگاه به امتیازائی که کیسه گرفته بکنیدبدنیست ۲ امتیازمعیشتی وپنالتیهای سهمیه ای وداورانی که بله قربانگوی کیسه کشاهستن درضمن بازی رفت وبرگشت باهوادارکه قشنگ وادادن تاکیسه نتیجه بگیره وهمینطورصنعت نفت آبادان که سرمربی این دوتاتیم باکمال بیشرفی وپستی اجازه دادن تاکیسه به راحتی گل بزنه وقتی کسی مثل عنایتی وعلی منصورشرافتشونوزیرپالگدمال میکنن معنی انسانیت برای خیلیاگنگ میشه
  • ایمون زاید IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    کیسه کشی دیگر ، هوچی‌گری و توهم تو وجودتون نهادینه شده ، چندین سال سلطه پرسپولیس بزرگ بر فوتبال ایران و آسیا آتيش به وجودتون زده ، بسوزین جام ندیده های الکی خوش، این سوزتون رو عشق است
  • کیسه نامی به تمام کثافت های تاریخ IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    ببین چه کسایی از تبانی حرف میزنن .کسایی که دارای برادران دلال و وارد کننده پودر هستن .اینو خود کاپیتانشون امیر آبادی گفت .تیم کیسه که با افتخار میگه بیشتر سرمربی تیم های لیگ برتر و یک از جماعت کیسه هستن ولی نمیگن همینا جلو کیسه چطور اتوبان باز گذاشتن امثال منصوریان و عنایتی ووو .اخه از تبانی امثال حنیف عمران زاده میشه هزااران فیلم ساخت ‌.چه رویی دارید شما کیسه کشا کثیف و متوهم .راستی شما از قوم لوط هستین .برید مصاحبه بزرگانتون در مورد تیم های پایه گوش کنید که چاکرای کثیفی انجام دادن با یه مشت طفل معصوم .بخدا از کیسه کثیف تر فقط خود کیسه هست
  • کیسه کش حقیر IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    فرزاد جان میدونی تو امثال تو تو فوتبال چرا هیچ وقت یه اسطوره نشدین نمیشین چون دنبال حرفهای ناپاک فوتبال ناپاک هستین از حرف حق هم بدور ۸۰ درصد مربیهای لیگ کیسه کش هستن که تا میان جلوی پرسپولیس اتوبوسی دفاع میکنن بابا تو در حدی اندازه ای نیستی بخوای راجب بازیهای سرورت نظر بدی تو باید همون دستیار بمونی چون لیاقتت خیلی پایین تر از همین دستیار بودن کیسه سوز
  • ارتش سرخ اسیا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    لیگی که مثل تیم سوگلی کیسه دولت با زیر ابزنی و زدوبند اکثر مربیاش شده کیسه کش بایدم زر مفت وتبانی بکنن تا شاید حسرت ۱۰ساله پایان یابد.ولی زهی خیال باطل که آرزو بر .....
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اقافرزادعزیز. چندفصل قبل پرسپولیس اصلا نیاز نداشت تیمی جلوش دوفوروارد بازی کنه تا پرسپولیس ببره!!. این یادت باشه چندفصل کذشته پرسپولیس یه بابا وراننده اسنپ داشت وهرجی جام قلابی میخواست میگرفت.. لنگیا نیازبه هیج کس نداشتند.؟؟؟! فقط یه سوال بابامسعود وراننده اسنپ کجاسن؟؟!
  • منصور سلیمانی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    حاتمی چه در پرسپولیس چه در استقلال هیچ مطرح نبود ولی کیسه کش ماهره
  • شهاب IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    باز یک بازی پرسپولیس سرورتون برد سوختین بسوز حاتمی
  • کیسه کش حقیر IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    کسی که دم از کیسه کش بودن میزند قطعأ بدانید که بویی از شرف و‌ وجدان و انسانیت نبرده. اینا همونایی ان که چپ و راست به عربستانی ها ایمیل میزدند،اینها همونایی ان که با پرچم تمام کشورهای آسیای شرقی و غربی نی قصیدند. با این جماعت بی غیرت و‌ وطن فروش حرف از مردی و مردانگی نزنید.
  • بهنام IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اگه اینجور باشه نصف مربی های لیگ برتر استقلالی ان پس استقلال هر کدومو ببره میشه تبانی!!!
    • ل IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      مکتب تاج تا لنگ خیلی فرق داره مکتب تاج مکتب جوانمردان است مکتب لنگ ...خخ تا نباشد چیزکی هرگز نگویند چیزها اون مربی که معروفه همیشه دم تکون داده و میده بلکه بعد یحیی بذارنش لنگ سرمربی بشه دقیقا مثل نگاه ناز دار رامین رضاییان خخخ به رونالدو تو جام جهانی با پرتقال امید ابراهیمی که محل رونالدو هم نذاشت نگاهش هم نکرد اینست مکتب تاج
  • عشقپولیس IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    لطفا به فهمین چی میگین یعنی پرسپولیس الکی بازی رو برده و حریف بهش آسون گرفته شما پیشکسوت هستین احترامتون واجب اما این خیلی خیلی اشتباه پرسپولیس داره دسمزد زحماتشو میگیره و ایشالله این قهرمانی هم مال پرسپولیس است
  • تاتارهم مثل حسینی لنگ فوتبال ایران ب لجن کشیده حال IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    لنگ فوتبال ایران ب لجن کشیده تاتارهم امتیازتبانی براش گذاشته تاکی میخوان اینقدکثیف کاری کنن کمیته انضباطی نیس جلواین تبانی ها بگیر ک مردم ایران دل ب فوتبال ایران ببند دیگ تاکی بایداینقدتبانی فساد باش اون ازدوران شتیل بگیراینم ازتاتارحسینی
  • مجتبی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    ، اقای حاتمی اگه منظورت پیکان بدبختا تا دقیقه نودوپنج داشتن جون میکندن که یه گل به پرسپولیس پنج سال قهرمان و دوتا دومی آسیا بزنن ، کل عمرت تو ایران بودی ،این افتخاراتت،دایی کریمی مهدوی کیا طارمی باقری و.... دیگه همین گلا رو تو لیگ اروپا زدن ولی اینقدربه خودشون مغرور نیستن جمع کن خودتو، باعث حذف سایپا
  • احسان IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    شما خودت هم در این تبانی شرکت داشتید این بازی بازی پیکان نبود
  • یاسر US ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    شاید چون اینو گذاشتن تو زمین فکر کرده تبانیه، چون تا جایی که من یادمه شتر هم قدرت بدنیش هم فوتبالش از حاتمی بهتر بود. بعد این عزیز دل نفرمود چجوری با اون سطح فوتبال توی همه تیمای بزرگ بازی کرده؟ مطمئنا با جواب این سوال میشه مچ خیلی از دلالا رو گرفت
  • مهدی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    من نمیدونم چرا فقط میرن از پیشکسوت هاس کیسه اون هم میگه من دیدم برای پرسپولیس طوری بازی کردن که نتیجه بگیره اونوقت خود کثافتش نمیگه خودش و اون مربی های کیسه کش چند دفعه جلوی خود کیسه وا دادن معلومه وقتی از یه کیسه کش در مورد پرسپولیس سوال میکنی شروع میکنه به چرت گفتن اگر راست میگی یه دفعه هم از یه پیشکسوت پرسپولیس سوال کنی تا کثافت کاری های کیسه رو هم بریزه روی آب همه لیگ و از مربی های کیسه گرفته و به لجن کشیدن بعد میان در مورد پرسپولیس حرف میزنن یکی مثل منصوریان یکی مثل عنایتی اینا چجور از پرسپولیس مساوی یا برد آوردن ولی رهبری کیسه رفت و برگشت وا دادن یا اون عنایتی دماغ روبروی پرسپولیس یه نیمه هم مثل مرد بازی نکرد همه اش افتاده بودن اونوقت روبروی کیسه یه دفعه هم مصدوم نشدن تا هم می افتادن انگار فنر زیرشون بود بلند میشدن خواهشا شماها نیای در مورد پرسپولیس چرت بگین هر چی باشه پدرتونه احترام پدر هم واجب
  • امید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    تو اگه بازیکن بودی بیست تیم عوض نمی کردی،الان صاحب نظر شدی،بعد یک قرن می‌خوام بهتون جام بدن،اونم با بسته معیشتی
  • مامان آذر لنگی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    شک نکنین تبانی بوده تارتار که سالهای مدید ثابت کرده مجتبی هم دستیار یحیی حق رفاقت رو ادا کرد برای یحیی اون زمان که لنگ جام ناحق می‌گرفت تموم شد اونموقع مامان آذرشون و بابا مسعودشون همه کاری براشون میکردن ۸ سال حسن بود از بالا تا پایین براشون پول خارج زمین امتیاز تا جام اسنپی بگیرن با اینحال که بابا و مامان آذر رفتن هنوز خیلی لنگی تو فدراسیون و جاهای مهم منصب دارن آخرین گندی که بالا اومد ۱۰ میلیارد کمک عزیزی خادم به لنگ یا اینهمه سنگ گل‌گهر رو یحیی امپراتور جومونگ به سینه میزنه ۶ امتیاز پدیده چی میشه برین بابا استقلال هم پاک بازی میکنه هم قهرمان امسال و سال‌های بعد هست البته اگه مامان و بابا پیدا نکنه دوباره لنگ 🤭🤣🤣🤣🤣💙🏆
  • علی عبده IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    لنگی جماعت از قدیم الایام اهل تبانی و کارای پشت پرده بوده چیز جدیدی نیست متاسفانه.
  • امیر IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    واقعا متاسفم برای این فوتبال مریض وبی رمق که امسال حاتمی میاد یه انسان باشرف که حتی مربی و استاد خودش بوده را این طور حباب خودش خراب گنه آخه اگه یه ذره شرف و انسانیت داشتی الکی بخاطر خصومت نیومدی تهمت بزنی ولی شک نکن اون دنیایی هم هست و بازم شک نکن خداوند همینجا زشته میکنه آخه مردک مربی از دوتا فوروارد استفاده کرده اینم شد تهمت عضوی تیم تهاجمی کرده یا دفاعی خاک بر اون سرت که اینجوری میخوای خودتو بزرگ کنی ولی برعکس از چشم افتادی برو گم شو کثافت
  • 6 IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    كيسه است ديگر..... شرمم مياد كه اين يارو چند ساعت تو پرسپوليس بازي كرده
  • حسین IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    لنگی زور نزن مربی دلال دار میره ۴ بازی صبرکن زور نزن اون دلال داره پورسانت میگیره تو خودت را …میدی آقای دایی داره میاد صبر کن ببین راست میگم یانه3
  • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    نباید حرف بدون مدرک در رسانه‌ها مطرح بشه. حالا که شده باید پیگیری بشه و سند رو بشه. اینکه هر شخصی بیاد و حرفی بزنه و نمی‌دونم طرف یکی رو بگیره و ملتی رو سردرگم کنه و بره نمی‌شه. باید مدرک بیاره و ارائه کنه اگه راست می‌گه.
  • مسعود IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    این بنده خدا هم نمی دونه دقیقا چی باید بگه تا خودش رو مطرح کنه ، مثل مارکوپولو هر سال تو یه تیم بوده ، آقای حاتمی خودت رو پیشکسوت می دونی که از دست فرهاد مجیدی ناراحتی ، ببخشید اونوقت پیشکسوت کدوم تیمی شما ؟ یک پیشکسوت یه شاخصه های داره و اون هم اینه که حداقل باید پنج سال تو اون تیم حضور داشته باشی شما که کلا یک سال تو استقلال بودی ، یه چیزی بگو بگنجه ، در مورد سعید لطفی هم هر وقت تعداد حضورت در یک تیم بیشتر از ایشان شد بیا و در موردش حرف بزن
  • سید محمد رضا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    همینکه تکرارمیکنی بعدازده سال ممکنه جام روبالاببرن معلومه نون پرسپولیس روخوردی وحق مطلب رابجاآوردی حالا اون موقع تاتار تورو بازیکن بحساب نمیاورد نباید عقده ای بازی دربیاری تهمت بزنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی