نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عملکردم ثابت می‌کند برای خدمت به پرسپولیس آمده‌ام/ با ۲ بازیکن توافق کرده‌ایم/ تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا تکلیف پرونده گل‌گهر روشن شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد محمدی مدیر جدید پرسپولیس می گوید فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف هرچه زودتر تکلیف پرونده بازیکن گابنی گل گهر را مشخص کنند.

با حکم رضا درویش محمد محمدی گلر سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی به عنوان معاون ورزشی پرسپولیس معرفی شد و کارش را رسما در این باشگاه شروع کرد. البته محمدی مدتی به صورت غیر رسمی در پرسپولیس فعالیت می‌کرد ولی الان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

تعدادی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس به واسطه حضور محمدی در استقلال، با حضور او مخالف هستند ولی خودش می‌گوید برای خدمت به پرسپولیس آمده است. با معاون جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص این موضوع و سایر مسائل مرتبط با باشگاه پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بعد از انتخاب شما به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس بعضی از هواداران و پیشکسوتان این باشگاه علیه شما موضع گرفتند. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

همه پیشکسوتان و هواداران عزیز من هستند و نظرات آن‌ها برای من محترم است. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و من هم افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را برای چند سال داشتم.

من به این باشگاه آمدم تا بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم و بتوانیم در کنار بازیکنان، کادرفنی، مدیریت، هواداران و پیشکسوتان عزیز اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

تمام سعی من این است که با عملکردم این موضوع را ثابت کنم که برای خدمت به پرسپولیس آمدم. ضمن اینکه این نکته را هم در نظر بگیرید که با وجود نظر مخالف یک عده روی بنده، خیلی از هواداران و پیشکسوتان به من لطف داشتند و تبریک گفتند. در مجموع هدف من فقط کمک به پرسپولیس است و می‌خواهم به این تیم و هوادارانش خدمت کنم.

شما در بحث نقل و انتقالات هم فعالیت می‌کنید؟

بله یکی از وظایف من همین موضوع است و سعی می‌کنیم با همکاری با کادرفنی و طبق نظر آن‌ها نقل و انتقالات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

وضعیت تمدید قرارداد میلاد سرلک و مهدی ترابی به کجا رسید؟

خداراشکر مذاکرات خوبی با این دو بازیکن ملی پوش و خوب داشتیم و توافقات نهایی انجام شد. به زودی هم شاهد تمدید قرارداد سرلک و ترابی خواهیم بود.

یعنی ماندن این دو بازیکن حتمی‌است؟

تا وقتی که قرارداد به صورت رسمی امضا نشود، هیچ چیز رسمی نیست ولی همانطور که گفتم توافقات خوبی با آن‌ها داشتیم و به امید خدا به زودی قرارداد میلاد و مهدی را تمدید خواهیم کرد.

تکلیف سایر بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد، چه خواهد شد؟

قطعا با توجه به درخواست کادرفنی و به نوبت با سایر بازیکنان هم تمدید خواهیم کرد. طبق درخواست یحیی گل محمدی با ترابی و سرلک وارد مذاکره شدیم ولی به ترتیب و بعد از نظر آقا یحیی با سایر نفرات هم مذاکرات را شروع خواهیم کرد تا بتوانیم خواسته‌های کادرفنی را انجام دهیم.

بالاخره تکلیف میزبانی پرسپولیس از سپاهان به کجا رسید؟

خب ما چند گزینه برای میزبانی داریم و به زودی تکلیف شهر میزبان و ورزشگاه مورد نظر را مشخص خواهیم کرد. مشهد، تبریز و سیرجان گزینه‌های ما هستند و به زودی کادرفنی نظر نهایی خودش را اعلام خواهد کرد و ما هم شهر  میزبان را معرفی می‌کنیم.

طی روزهای اخیر موضوع بررسی مجدد پرونده بازیکن گابنی گل گهر داغ شد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

خب وقتی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند رای صادر شده در خصوص این پرونده دچار شائبه است، حتما مشکلی وجود دارد.

اعضای کمیته استیناف و مدیران فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر واکنش نشان دهند و تکلیف این موضوع را معلوم کنند.

ضمن اینکه باید بگویند ماجرای فایل صوتی منتشر شده چه بود.

هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که تا انتها این موضوع را بررسی می‌کنیم و نمی‌گذاریم حقی از پرسپولیس ضایع شود.

این موضوع مسئله کوچکی نیست و کاملا در سرنوشت قهرمان این فصل تاثیر می‌گذارد. شک نکنید که اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا تکلیف مشخص شود.

وقتی کارت بازی بازیکنی صادر می‌شود، یعنی بازیکن مشکلی برای بازی ندارد. اینکه چرا چنین رایی صادر شده چیزی است که مسئولان مرتبط با این پرونده باید توضیح بدهند.

امیدورام هرچه زودتر تکلیف این موضوع را مشخص کنند تا همه بدانند که چه اتفاقی رخ داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس۲ IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    این جماعت می گفتن در امور دیگر تیمها دخالت نمی کنند،مدعی اصلی بازیکن گابنی ظاهرا پیروزی چی ها هستن،خدا کند کمیته استیناف دو امتیاز استقلال رو کم کند تا رقابت جذابتر شود.البته با برد اهدایی پیکان و ذوب آهن هم قهرمان نمی شوید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی