نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تیم من فرصت مدارا کردن با استقلال را ندارد/ برای بازی اتوبوسی به تهران نمی‌آییم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی شهرخودرو گفت: در بازی با صنعت نفت هم تا دقیقه ۸۴ با یک گل جلو بودیم پس شک نکنید برای ارائه یک فوتبال زیبا و با تمام توان برای کسب سه امتیاز مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت.

داوود سید عباسی سرمربی تیم شهرخودرو مشهد که سابقه بازی برای استقلال را هم در کارنامه اش دارد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل استقلال تهران اظهاراتی را مطرح کرد.

 شما سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را داشته اید. بازی با استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی سخت و جذابی خواهد بود. ما هنوز نتوانسته ایم خودمان را از انتهای جدول دور کنیم و برای جدا شدن از این منطقه که خطر سقوط به شدت تیم مان را تهدید می‌کند مجبوریم برای کسب هر سه امتیاز تلاش کنیم. البته می‌دانیم که با تیم صدرنشین جدول آن هم در تهران بازی داریم و برای اینکه بتوانیم به موفقیت برسیم باید بیش از همیشه تمرکز داشته باشیم. در ادامه با پرسپولیس هم بازی داریم و به هر دو بازی به یک چشم نگاه می‌کنیم.

کسب این سه امتیاز تا چند اندازه برایتان اهمیت دارد؟

شهرخودرو تنها تیم استان خراسان در لیگ برتر است. بنابراین من و اعضای این تیم وظیفه داریم تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم تا سهمیه استان خراسان در لیگ برتر حفظ شود .تا اینجا هم به ویژه در هفته‌های اخیر تمام تلاشمان را کردیم و دنبال این هستیم تا در تهران یک بازی خوب مقابل استقلال به نمایش بگذاریم. همه ما به این موضوع امیدوار هستیم و روی هفته‌های آخر حساب ویژه‌ای باز کرده ایم.

بعد از بازی پرسپولیس و پیکان صحبت‌هایی در ارتباط با روابط دوستانه یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی(سرمربی پیکان) که پیش از این در تیم‌های مختلف با هم همکاری داشتند مطرح شد. شما که قبلاً استقلالی بوده اید نگران نیستید در این باره جبهه‌ای علیه شما گرفته شود؟

موقعیت ما در جدول مشخص است و ما اصلاً فرصت مدارا کردن با رقبا و از این قبیل کارها را نداریم. استقلال حریف قابل احترامی‌است ولی ما به هر بازی به حکم یک فینال نگاه می‌کنیم که اگر در آن نتیجه نگیریم محکوم به سقوط هستیم. البته خوب می‌دانیم با چه تیمی‌بازی داریم.

منظورتان شرایط استقلال است؟

استقلال یکی از تیم‌های باکیفیت این فصل است که هم تا اینجا رکوردهای خوبی در لیگ بیست و یکم داشته، هم از نظر بازیکن یک تیم پرمهره است و هم قیمت بازیکنان آنها مشخص می‌کند چه نفراتی در این تیم حضور دارند. البته بازیکنان ما هم به اندازه خودشان توانمند هستند و ما با همین بضاعت هم توانسته ایم عملکرد خوبی داشته باشیم. به خصوص در هفته‌های اخیر.

مشکلات تیم تان چه شد؟

تیم شهرخودرو مشکلاتی دارد که من در این زمان نمی‌خواهم به آنها بپردازم. چون الان وقت باز کردن مشکلات نیست. الان ما تنها کارمان این است که باید تلاش کنیم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. فاصله ما با تیم چهاردهم سه امتیاز است و کسب یک پیروزی می‌تواند روحیه و انگیزه زیادی به تیم‌مان تزریق کند.

به نظر شما سرنوشت لیگ برتر چه می‌شود؟

من فکر می‌کنم قهرمان این فصل در هفته‌های آخر مشخص می‌شود. شرایط بازی‌های تیم‌های صدر جدولی و فشردگی مسابقات به گونه‌ای است که از الان نمی‌توان به طور قطع پیش بینی کرد.

پیش بینی تان از بازی تیم تان با استقلال چیست؟

همانطور که گفتم تیم ما اهل دفاع کردن نیست و در تهران دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم. ما در این هفته‌ها فوتبال بازی کرده ایم و اگر نگاهی به بازی‌های قبلی ما بیندازید متوجه این موضوع می‌شوید. در بازی با صنعت نفت هم تا دقیقه ۸۴ با یک گل جلو بودیم ولی در دقایق آخر گل خوردیم. شک نکنید بازیکنان تیم من برای ارائه یک فوتبال زیبا و با تمام توان برای کسب امتیاز در آزادی به میدان خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    نوع فوتبالی که داود سیدعباسی بازی میکرد، مورد عالافه ی شادروان منصورخان پورحیدری بود. بطورکلی منصورخان دوجور بازیکن رو خیلی بها میداد، بازیکن تکنیکی و پاسور و ریزنقش مثل داریوش یزدانی، و بازیکن باج نده مثل سیدعباسی. حالا اگه یکی مث شاهرخ خان بیانی دیدا میشد که همه ی این خصوصیات رو داشت، میشد بازیکن رویایی منصورخان خدابیامرز.
  • غضنفر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    شما ادامه دهنده راه عنایتی و علی منصور هستید اتوبوس را گذاشتی واسه بازی پرسپولیس...
  • سپهر IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    آره جلو پرسپولیس اتوبوسی بازی کن جلو استقلال باز بازی کن و حمله کنید تا استقلال راحت گل بزنه.
  • سپهر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    آقای سید عباسی اتوبوس بازی کردن جلو پرسپولیس بازی کنید. جلو استقلال حمله کنید تا استقلال راحت به هدفش برسه مثل عنایتی منصوریان خطیبی و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی