نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تقدیر از هواداران وفادار در شکست سنگین تیم/ بلیت رایگان برای تماشای بازی بزرگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوادارانی که در باخت سنگین تیم کنار تیم ماندند پاداش وفاداری خود را دریافت می‌کنند.

باشگاه رم به ۱۶۶ هوادار حاضر در شکست ۶-۱ این تیم در مرحله گروهی لیگ کنفرانس مقابل تیم بودا گلیمت بلیت رایگان برای فینال لیگ اروپا خواهد داد.

در دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا، آ اس رُم شکست سنگین ۱-۶ را برابر بودا گلیمت تجربه کرد و انتقادهای زیادی از تیم ژوزه مورینیو صورت گرفت. در آن دیدار تعداد زیادی از هواداران رم به تیم شان پشت کردند و دسته جمعی ورزشگاه را ترک کردند. اما با وجود این شکست، ۱۶۶ هوادار وفادار در ورزشگاه ماندند و تا دقیقۀ پایانی از تیمشان حمایت کردند. حالا که رم به فینال لیگ کنفرانس صعود کرده و قرار است در دیدار نهایی در آلبانی به مصاف فاینورد برود، می‌خواهد از این تعداد هوادار وفادار خود قدردانی کند. در واقع مدیران ارشد باشگاه رُم قصد دارند به ۱۶۶ هوادارشان که در جریان شکست ۱-۶ برابر بودا گلیمت دست از حمایت تیم برنداشتند، بلیت رایگان بدهد تا آن‌ها این دیدار از نزدیک تماشا کنند.

رم که پس از ۳۱ سال به یک فینال اروپایی صعود کرده، چهارم خرداد در شهر تیرانا پایتخت آلبانی به مصاف حریف هلندی خواهد رفت. این اولین دوره از رقابتهای تازه تاسیس لیگ کنفرانس و تیم برنده اولین جام این تورنمنت را بالای سر خود می‌برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی