نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرویز برومند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد با روندی که آبی‌پوشان در این فصل داشته‌اند با اختلاف بیش از شش امتیاز قهرمان خواهند شد

پرویز برومند درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این تساوی برای استقلال کمتر از برد نبود، آن هم مقابل تیمی که داعیه قهرمانی داشت و بازیکنان فوق‌العاده باکیفیتی دارد. سپاهان مقابل استقلال در حضور تماشاگرانش بازی کرد و مثل قبل نبود که بگوییم بازی بدون تماشاگر بوده است. تنها نکته این دیدار، اشتباه کوچکی بود که فرهاد مجیدی مرتکب شد و رودی ژستد را از زمین بیرون کشید تا فشار از روی سپاهانی‌ها برداشته شود. ژستد حریف را در زمین خودش نگه داشته بود. درست است که او گلزنی نکرد و موقعیت خوبی را از دست داد ولی مثمرثمر بود.

استقلال با اختلاف بیش از ۶ امتیاز قهرمان می‌شود

وی در مورد کاهش فاصله استقلال با پرسپولیس به ۴ امتیاز تصریح کرد: استقلال با اختلاف بیش از ۶ امتیاز قهرمان می‌شود. شک نکنید پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد.

پیکان یکی از بهترین تیم‌های جوان لیگ است و زمانی که پرسپولیس مقابل این تیم ۱۰ نفره شد، پیکانی‌ها هیچ کاری نکردند که برای من جای تعجب داشت.

با این وجود، پرسپولیس در ادامه لیگ امتیاز از دست می‌دهد. هواداران، کادرفنی و بازیکنان استقلال نگران نباشند، چون قهرمانی مسجل است. دوست دارم استقلال پس از کنار رفتن از جام حذفی با اختلاف امتیاز بیشتری قهرمان شود. آبی‌پوشان تا اینجای کار مقتدرانه کار کرده و تا پایان فصل هم با همین روند پیش می‌روند.

رسیدن به قهرمانی با کارهای کثیف چه ارزشی دارد؟

دروازه‌بان پیشین استقلال در خصوص اینکه بار دیگر بحث پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان مطرح شده است، گفت: اینها کارهای حاشیه‌ای است. خدا را شکر می‌کنم مدیریت باشگاه و فرهاد مجیدی آنقدر با تجربه هستند که این نوع بازی‌ها را بشناسند و به بازیکنان انتقال دهند. از بازیکنان می‌خواهم وارد حواشی نشوند. این بازی‌ها لوث، چیپ و پیش پا افتاده شده است. اینکه برای رسیدن به قهرمانی دست به هر کار کثیفی بزنید، کهنه شده است. به عنوان کسی که سال‌ها بازی کرده‌ام و امروز پیشکسوت هستم، وقتی بازی‌های اروپایی را می‌بینم که چطور قبل و بعد از مسابقه اتفاقات خوبی بین‌شان می‌افتد، غبطه می‌خورم. نمی‌گویم در آن سطح رفتار کنید اما کمی یاد بگیرید تا فوتبال زیبا شود. اینکه به هر قیمتی به سمت قهرمانی بروید با روح ورزش فاصله دارد. فوتبال روح جوانمردی است و انجام برخی کارها ارزشی ندارد.

برومند در واکنش به اظهارنظر برخی پیشکسوتان از جمله محمد نوری، گفت: نوری چه کسی است؟ او چند سال در استقلال بازی کرد؟ تعداد بازی‌هایش چقدر بود؟ آقایان! این بحث‌ها را تمام کنید و بی‌خیال شوید. چرا ذهن هوادار را منحرف می‌کنید؟ در پرسپولیس هم یکسری‌ به اسم پیشکسوت هر مطلبی را علیه استقلال مطرح می‌کنند. بهتر است هر کسی منطقی صحبت کند.

وقتی گل‌محمدی آن‌گونه صحبت می‌کند، باید به نوری‌ها حق داد

«دیدار استقلال با سپاهان یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود». وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: استقلال آنقدر خوب است که با گرفتن قهرمانی بر دهان کسانی خواهد زد که ادعای واهی دارند و می‌خواهند کثیف بازی در بیاورند. هیچ مربی و بازیکنی آبرویش را برای این کارها نمی‌گذارد.

استقلال کار خودش را بکند با اختلاف امتیاز قهرمان می‌شود. این وسط باید به یحیی گل‌محمدی اشاره کنم که صحبت از کمک به استقلال کرد. او با این کار شخصیت و بزرگی تیمش را پایین آورد. وقتی چنین حرف‌هایی زده می‌شود باید به محمد نوری‌ها حق داد که مشابه آنها حرف بزنند.

این کارها بد است. استقلال یک تیم با شخصیت است و شک نکنید قهرمان می‌شود. من سال‌ها فوتبال بازی کرده‌ام و از نحوه بازی کردن تیم‌ها می‌دانم چه کاره هستند.

به صادقی حق می‌دهم، دلم برای بوی پیراهن استقلال تنگ شده است

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه امیرحسین صادقی مدعی بحث تبانی برخی تیم‌ها برابر پرسپولیس است، گفت: به صادقی حق می‌دهم.

او بازیکن کمی نبود و سال‌ها برای استقلال بازی کرد و جام گرفت. صادقی کسی بوده که در دو جام جهانی بازی کرده و حق دارد دلش برای باشگاهش بتپد.

وقتی بازی‌های استقلال را می‌بینیم دلم برای بوی پیراهنش تنگ می‌شود. ای کاش روزی پیشکسوتان استقلال متحد شوند و در قالب تیم پیشکسوت در ورزشگاه آزادی بازی و یک بار دیگر بوی پیراهن استقلال را استشمام کنم.

استقلال تاج سر فوتبال ایران است. اگر بخواهیم پیکره لیگ را در اندام یک انسان ببینیم، استقلال تاج سر آن است، تیمی که هویت و عقبه دارد. هر کسی خواست دلیلش را بداند بعدها می‌گویم.

آقای مظاهری! راه سوشا را نرو

برومند بار دیگر با اشاره به تساوی آبی‌پوشان برابر سپاهان تصریح کرد: در این بازی سه بازیکن بیشتر به چشم آمدند که دو نفر سپاهانی بودند و یک بازیکن هم از استقلال.

عارف غلامی بازی ضعیفی انجام داد و از دفاع با تجربه‌ای مثل او بعید بود که اجازه دهد فوروارد سپاهان از نیمه زمین با دروازه‌بان تک به تک شود. دانیال اسماعیلی‌فر دیگر بازیکنی بود که پر اشتباه ظاهر شد. سومین بازیکن، دروازه‌بانی بود که دستکش و کفش تاج خروسی پوشیده بود. این کار چه معنی داشت؟

آقای مظاهری! زمانی که در استقلال بازی می‌کردی یکسری حرف‌ها می‌زدی که با رفتارهای فعلی‌ات همخوانی ندارد. به عنوان پیشکسوت که پست بازی‌ام دروازه‌بانی بود به این آقا می‌گویم راه سوشا مکانی را نرو! مردم این رفتارها را می‌بینند. حیف است جوانی مثل او این کار را بکند. پسر خوب! به عملکردت بچسب. مظاهری در همان دقایق اولیه بازی دو اشتباه کرد که بازیکنان استقلال استفاده نکردند.

حاشیه‌سازان خاموش باشند

وی در پایان در خصوص حاشیه‌سازی برخی‌ها برای استقلال گفت: آقایان خاموش باشند و بگذارند تیم‌ها بازی‌شان را انجام دهند. بگذارند فوتبال راه خودش را برود و دخالت نکرده و روح ورزش را کثیف نکنند.

از هواداران استقلال برای حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم هر بازی که در تهران برگزار می‌شود به ورزشگاه آزادی بروند. خود من احتمالاً به ورزشگاه بروم تا شاهد جشن قهرمانی استقلال باشم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 666666 IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    آقای برومند! مجتبی محرمی رو می شناسی؟
    • سرخ IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      اها آقای برومند امتیاز معیشتی و سهمیه داوری تو هر بازی برای شما پاکه ولی بقیه دنبال حقشون باشن میشه امتیاز کثیف یعنی خودتون خنده تون نمی گیره از این حرف ها
    • اسنپ کاپ IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      پایان رافت رو خوووووب میشناسه خخخخخخخخخخ
    • ف دال IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1- خدا بیامرزه مرحوم احمدپور رو. بچه اسلام‌شهر بود و بچه‌محل این بابا. به‌واسطه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلام‌شهر (اواخر دهه 70) با تعدادی از بچه‌های بامرام باغ‌فیض اسلام‌شهر حشر و نشر داشتیم. بعد رفتنش به استقلال، حرف‌هائی که مرحوم احمدپور در جمع تقریبا خصوصی بار این یارو کرده بود، بسیار معروف و اصطلاحا نقل محافل بود و بین بچه‌های اسلامشهر بسیار پر تکرار. خیلی دوست دارم یه بار در مصاحبه‌ای علنی و برای ثبت در خاطرات، بازگو شون کنه. 2- اوائل دهه 90 بود که دعوت شده بود تلویزیون. با یه لباسی اومده بود که.. نگم براتون. خلاصه، بچه‌های پشت‌صحنه بردنش و گفتن از روی رگال انتخاب کن؛ یه کت زاغارت گل‌بهی برداشت با یه پیراهن زاغارت‌تر. وقتی برنامه تموم شد می‌دونید آخرین حرفی که تهیه‌کننده برنامه از رژی به مجری زد (تو هدفونش) چی بود؟ بهش بگو می‌تونه لباس‌ها رو با خودش ببره! حالا چه ربطی داشت و چرا این دو مطلب رو گفتم؟! بد نیست کم‌سن‌ترها بدونن یقه و گلو شونو برای کی(ها) دارن جر میدن. یاهو.
    • حسین IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      پرویز سوبله چوبله همینه همینه واقعا دمت گرم واقعیت‌های لنگیها را گفتی فقط ای کاش جواب آن خبرنگار که عمدا می خواهد به استقلال ضربه بزند ودر مورد آقای نوری سوال می‌کند قصدش اختلاف انگیزی بین استقلالی ها بوده ای کاش نسبت به محمد نوری آن حرفها را نمی زدی چون واقعا امثال محمد نوری ها در این فوتبال به حقشون نرسیدند
  • Hamid IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    جهت یادآوری این حاشیه ها رو باید داشته باشید تا یادتان باشد برای گلات قهرمانی پرسپولیس چه حاشیه هایی ایجاد نکردید ،در ضمن پرسپولیس کبیر اصالتش از مردمی بودن آن است ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • حسین IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    تو برو صحبت کردن اول یاد بگیر بعد بیا
  • استقلال عروس آسیا IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    خدایاببین کیاصحبت ازپاکی وفوتبال پاک می کنن ازامتیازهای معیشتی وپنالتی های سهمیه ای وهزارویک کثافت کاری دیگه که آجرلومجیدی وسجادی وپیشکسوتان توهم زده مکتب افیون وتریاک حجازی مرتکب شدن بدبخت مفنگی اگربلاهایی که سرپرسپولیس کبیرتودوران این دولت به اصطلاح انقلابی حتی دولت قبل آوردن تاکیسه به نون ونوایی برسه روسرکیسه آورده بودن حالا کیسه بایدهمون جایی که بهش تعلق داره یعنی دسته سه بازی می کردالبته که وقتی آب سربالا بره مفنگی ابوعطارمی خونه وامادرموردتبانی درمورداونهایی صدق می کنه که۷امتیازازش کسرمی شه ولی به نظرخیلی هم خوشحالن چراکه می تونستن به ارکان قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیاویاحتی فیفامراجعه کنن امااین کاررونکردن واقعاگفتن حقیقت توسط گل محمدی این همه به باشگاه کاج فشارآورده که امثال این برومندونوری مفنگی واون صادقی توهمی وارکان فاسدباشگاه استقلال ارجیف می بافن ۷سال که شماهادارین دروری می گین واماکسی ازشماشکایت نکرد
    • لنگی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      اگرمیدونستن تبانی وجعل نکردن به فیفاشکایت میکردن ایناهم دنبال رو مکتب جعل وفسادبولینگ عبده هستند
  • الدوچرخه چی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    کثیف بازی را شما دراورده اید که به مفتخوری و کلاشی عادت کرده اید.۲امتیاز دزدیده اید و حالا که قانون میخواهد از حلقوم ک....تان در بیاورد اتش گرفته اید.مطمئن باشید اگه این فایل صوتی رو نشده بود امروز هارتر از قبل به کارهای کثیفتان ادامه میدادید.اما خدا جای حق نشسته و حالا که با رو شدن این سند و مدرک معتبر ترسیده اید که شاید بقیه ی ان اعانه ها و صدقاتی که دریافت کرده اید رو شود عصبانی و ناراحت دارید باطن خود را رو میکنید.خوب یه چند وقتی با ریاکاری و ظاهر سازی سعی در فریب افکار عمومی داشت این به اصطلاح پیشکسوت! اما حالا که داغ کرده از اینکه رئیس فدراسیونی که همجوره در خدمتشان بوده با لگد اخراج شده داره کم کم باطن خود را نشان میدهد!همان پیشکسوت چیپ کیسه که نامبردی یجورایی به تو و امثال تو شرف دارد !چون اقلا ظاهر و باطنش یکیست و هر دو خراب!اما ادمکهایی چون شما هزار رنگ و هزاران رو دارید که به هر محفل و مجلسی یکی را رو میکنید.
  • محمود IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    آقای برومند. تو خودت آخر حاشیه بودی. خیلی جالبه حالا اومده نصیحت میکنه....
    • ابرام US ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      تو هم یکی مثل نوری ٬ حرفهای خودت رو با نوری بگذار کنار هم و خودت کلا هت رو قاضی ببین تو مزخرف تر میگی یا نوری ؟ من هر چه فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم . حد اقل این را بهش رسیدم که نوری قمپز های تو را در نمی کنه و از این جهت گلی به گوشه ی جما لش. شا هکار تو در زمین فوتبال همون در گیری با پایان رأفت در دربی معروف بود که همه شأن منزلت تو را در آن مسابقه دریافتند و تو هنوز اون مشت پرتابی کذایی را بحساب زور بازو ی خدا دادیت گذاشتی و همراه همپالگی هات بهش افتخار می کنی . پس باش تا صبح دولتت بدمد. ضمنا برو بذار باد بیا د٬ در هم پشت سرت نمی خواد ببندی ٬بو گند حضورت حا لا حا لا ها دست از سرمون بر نمی داره .
  • ناشناس IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    چقدر هم بهت میاد از فوتبال پاک حرف بزنی، یحیی شخصیت تیمش رو آورده پایین وقتی گفته به استقلال کمک میشه اما صادقی حق داره میگه تیمها مقابل پرسپولیس تبانی میکنن ، عجب
  • کیسه حقیر IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    یعنی چی قهرمانی کثیف ارزشی ندارد مگه این کیسه نیست که خودشو به هر دری میزنه تا یه جام بعد از ده سال بگیره شما که لالایی بلدید چرا خوابتون نمیبره نسخه نپیچ برا بقیه برو ببین تبم محبوب خودت چه کارها کا نمیکنه برای خریدن جام
  • sepahan IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    دستکش مظاهری به توچه که چه جوره مظاهری هرچی باشه از دوران دروازه بانی توبهتره استقلال انقدردروازبان خوب داشت که تو توش گم بودی یروبیخود براتیم خودتم حاشیه درست نکن اخرفصلیه
  • غضنفر IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    میگم علی کریمی بیاد بهت چیپ بزنه ها
  • امانی امیدیه IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    اینکه دروازبان فوتبال بودی درست است. اینکه اخلاقن چه وضعی وکارنامه ای داشتی چطور؟ مگه هر بازیکنی محترمه؟ درتیم خسروانی چنتابااخلاق مثل زنده یاد(حجازی)هست؟ توکه تکلیفی نداری....
  • حمید علوی CA ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    شخصأ ادبیاتی که ممدآقا نوری طی دو سال اخیر و بویژه امسال پیش گرفته رو اصلا نمیپسندم و باعث تاسفمه، ولی اینکه یه دلقک خائنی مث پرویز برومند که بوی تعفن خیانتش به شادروان حجازی در بازی معروف سایپا استقلال هنوز مشام رو آزار میده، بگه نوری کیه، دیگه از اون حرفاس. یکی نیس بگه بچه جون تو وقتی هنوز فرق توپ و ذال ذالک رو نمیدونستی، ممدآقا نوری واسه استقلال منصورخان سر میذاشت.
  • دبیر بازنشسته RU ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    به عنوان یک استقلالی منم با حرفای پرویز موافقم امثال نوری قلیچ سم جامعه هواداری و فوتبالی هستند بهشون بال پر ندید کم محلی کنید برن پی کارشون
    • علی محمدی نیا۸ IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      خوب اقای دبیر امتیاز یک تیم را گرفتید و به تیمهای دیگه ظلم کردید که اونم فایل فساد مامان خادم لو رفت حالا خودتونو بزارید جای چند تا تیم دیگه اگه حقتونو با رشوه ۲۰ میلیاردی بالا کشیده بودند بازم اینجوری حرف میزدید یا به فیفا و کاس شکایت میکردید واسه سپر جام پله های فیفا و کاس را بالا و پایین رفتید و واسه طارمی به هر دری زدید که به جای قاضیهای فیفا رای به باخت پرسپولیس بدید در صورتی که اصلا به استقلال ربطی نداشت حالا اگه دروغ گفتم شما بیا راستش و بگو
    • حسین‌‌ IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      ‌چه‌جوری‌‌با‌برومند‌موافقی‌وقتی‌یحیی‌از‌حق‌خودش‌دفاع‌کنه‌وتیم‌تاتار رو‌ببره‌میشه‌تبانی‌وحرف‌صادقی‌درسته‌ولی‌وقتی‌تو‌دربی پرسپولیس ده‌نفره‌میشه‌توسط داور‌وهند‌بازیکن‌استقلال‌گرفته‌نمیشه‌‌و‌استقلال مقابل‌منصوریان‌راحت‌گل‌میخوره‌ویا‌عنایتی‌‌همچنین‌‌نمیشه‌تبانی اخه‌کیسه‌جون‌چرا‌فقط‌‌حق‌رو به‌خودتون‌میدین
  • جواد CZ ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    سابقه محمد نوری در تاج ازپرویز برومند یک سال بیشتر است و کسانی که بازی نوری را در خط دفاع تاج به یاد دارند میدانند از نظر تعصب به تاج برومند انگشت کوچک نوری وامثالهم که هیچگاه به خاطر پول پیراهن آبی را از تن در نیاوردندنیست
    • ف دال IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      دفاع؟؟؟! مرد مؤمن این بنده‌خدا هافبک بود؛ هافبک دفاعی. از خاطرات دسته 3ـی‌تونه که! معمولا پشت قندل و حاج‌اکبری بازی می‌کرد. زمان سکوموروخوف. همون سالی که اسطوره‌ی تعصب فعلی‌تون (میتی فنونی) و خیلی‌های دیگه مثل شاهرخ و احدی و مرفاوی دایورت‌تون کردن. سال بعد بهروز پرورش‌خواه که اومد این بابا پیچ شد رو نیمکت و بعد هم که کلا پیچید به بازی! از فرمایشات گهـ‌ ـربارش هم کاملا مشخصه چطور و چرا و کجا پیچ خورده!
  • حمید IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    آقای برومند به عنوان یه پرسپولیسی طرز حرف زدن شما و آقای قلیچ رو نمی پسندم .شما یه نگاهی به مصاحبه خودت بنداز
  • سالار IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    قهرمانی روتوخواب شاید بتونین ببینین کیسها
    • فاسدان لنگی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      اگه مافیای لنگی اخرفصلی کاری نکنن
    • کیسه کش حقیر IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      کیسه سوز امتیاز معیشتی این شمایی با اون فوتبال ناپاکتون ۹۰ درصد مربیهای لیگ کیسه کشن جلوی سرورتون اتوبوسی دفاع می‌کنند جلوی کیسه شل وا ميدند برومند جون یکی از فوتبال پاک حرف بزنه که خودشونم پاک باشن سرمربی تون هم اعلام کرد فرناز پودری دنبال فوتبال ناپاک به داور رشوه داده بود زمان بازیش وای به حال الان که سرمربی ببین چقدر ناپاک
  • حسین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    مقصر امثال این آقا و نوری و فنونی زاده نیستند مقصر رسانه هایی چون شما هستید که با امثال این فسیلها مصاحبه میکنید
  • کیسه سوزان IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    خوب و بد در اصل وجود آدمهای بدی امثال برومند ممل نوری لازمه که انسان قدر آدمهای خوب مثل کریم باقری و پیوس استیلی و امثال اینها را بدانه همین آقای پیوس در ماه چندبار مصاحبه میکنه با این که کلی به پرسپولیس تهمت میزنند ولی همیشه محترمانه مصاحبه میکنه نه کری میخوانه نه بی ادبی میکنه البته این عزیزان را نمی شود با امثال نوری و برومند مقایسه کرد این دوتا شرح حال و رفتارشان مشخصه این فصل قهرمان از قبل تعیین شده استقلال خیلی شفاف واضحه مثل پنالتیهای اهدایی و نگرفتن پنالتی صددرصد برای حریفش 2 امتیاز حرام ایجاد حاشیه برای مدعی اصلی قهرمانی یعنی پرسپولیس اینا مثل روز برای همه روشنه بعد میان دم از قهرمانی پاک میزنند خداوکیلی برید فیلمهای بازی استقلال را نگاه کنید اون چند تا پنالتی که نبود و چند تا پنالتی صددرصد برای حریفش که نگرفتند بعلاوه 2 امتیاز را کسر کنید تا متوجه بشوید استقلال الان بایدچهارم بود پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیاد الان صدر و قهرمانی مسجل بود همین استقلال 3 با با نساجی بازی کرد ولی نبرد در گل زدن هم عاجز بودند حتی بیشتر بازیهای لیگ در گل زدن عاجز بودند
  • نوید IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    عجب با این سن و سالم که الان حدود ۴۳ سال دارم تا اونجایی که یادمه نه اخلاق خوبی داشتی نه دروازبان خوبی بودی به چیه خودت میبالی پیرمرد بازی کثیف رو شما میکنید که بخاطر شماها الان پارس جم باید لیگ آزادگان باشه و.................
  • pokerman33 IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    والا ما که۷امتیاز هم ازمون کم کردن،باز فهرمان شدیم!!خخ این که حالا ۲امتیاز هستش،اونم اهدایی و زیرمیزی از طرف بعضیا!!! ۵هفته دیگه میخوام بازم مصاحبه ات رو بخونم در مورد چرا چگونه استقلال رفت داخل یازدهمین سال!! ما پرسپولیسیم و حالا حالاها قهرمانیم
  • مانا DE ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    پرویز برومند را شاید نسل جدید نشناسه ولی قدیمی ها که از بازی دربی که مشت به صورت رأفت زد شخصیتش مشخصه، ۲ امتیازی که به استقلال دادند کثیف بود یا حرفهای گل محمدی؟قطب فوتبال استقلاله با ۴۰ درصد طرفدار یا پرسپولیس با ۶۰درصد طرفدار؟ پرسپولیس کثیف بازی میکنه یا استقلال که با زیر توپ کشیدن نتیجه میگیره ؟ فوتبال ایتالیا مشخصه در بازیهای استقلال که فقط دفاع می‌کنند و حمله کردن و بازی زیبا بلد نیستند !کسی از شخصیت حرف بزنه که خودش داشته باشه!
  • محبوبه IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    ما قطعا قهرمان میشیم
    • مرتضی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      ببخشیدشما کی باشین
    • رسول IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      ما همیشه قهرمان بودیم و هستیم
  • جواد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    چطور برای سه امتیاز مفتی که فصل قبل به شما دادن و تو همین هفته 25سپاهان دو امتیاز کمتر از شما داشت که اگر سه امتیاز مفت رو نمی‌دادند سپاهان صدر بود و سرنوشت قهرمانی عوض میشد استیناف این اراجیف نبود یا تو همین فصل امتیازی که با زدن گل با دست جلو همین گل‌گهر مظلوم گرفتین چیزی نمیگید که حالا مدعی شدین بابا خدای چقدر همین فصل از اشتباه داوری سود بردین بسه دیگه تا سال پیش سروصدای همه تیما از کمک های وزیر به شما در اومده بود حالا میخوان ی تیم دیگه رو قهرمان کنند لابد منابعی که می‌خواین تأمین کنید منظورتون خوردن پول صندوق کارآفرینی برا جوانان مملکت یا وام رییس فدراسیون یا وزیر ورزش و اخیرا رییس‌جمهور که دست به دامن شدین هستش هرچند به این کمک های باد آورده از مخابرات و وزارت ورزش قبلی کم بهتون نشد حداقل تو خلوت خودتون کمی فکر کنید و صادق باشید بنظر من تمام این جنجالها بخاطر اینه اگر استقلال امسال انشاالله قهرمان بشه اونوقت قهرمانی گذشته شما زیر سوال میره که میگفتن وزیر دخیل بوده در آخر هم پرسپولیس کم پیشکسوت واقعا پرسپولیسی نداره حرف خب رو قلیچ زد خبر ورزشی بخدا اگر رنگی نیستی پخش کن
  • ـ IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    😐😂خیلی خندیدم ببین کی به کی میگه قهرمانی کثیف ارزش نداره
  • یوسف IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    برومند و نوری با تعصبهای استقلالن فقط اختلاف نظر دارند سالها برای استقلال زحمت کشیدن نتیجه ها میان و میرن مثل استقلال که دو بار قهرمان آسیا شد و سه بار هم نایب قهرمان آسیا تاج کبیر ثروتمند ترین تیم جهان بعد ارز رعال مادرید بود الان هم داراییهاشو نمیدن وگرنه میتونه بهترین بازیکنان جهان رو بخره با احترام به بقیه تیمها
  • فوتبالی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آخه یکی نیست به این قشنگ بگه ، آخه ان آقا استقلال فوتبال زیبا و پاک بازی کرد که بازی با گل گهر رو براش ۳ بر صفر زدند ، نصف گل هاشم که با پنالتی بوده ، بعد از ۱۰ سال از تو غار در اومدید ، تازه تاج سر تیم های لیگم شدی !!؟؟؟🤥🤥🤥🤥رو تو برم من
  • اس اس IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آقای برومند دمت گرم میبنی قهرمانی استقلال چه ماتحت سوزی برای لنگیا راه انداخته!چون این چندسال قه رمانیشون فرمایشی حکومتی بوده حالا خیلی ذورشون گرفته بسوزید لنگیهای سوراخ چون بعداز سوختن نوبت سوختنه!!!!
  • رسول IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    چقدر این لنگیا بیکارن ..همش دنبال اخبار تاج کبیرن..شما تیم دولتی هستید..چقدر دنبال کارای خاله زنک بازی هستید تا ما قهرمان نشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی