نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمد نوری - استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال گفت: اگر حرفی می‌زنم برای حمایت از استقلال است ولی برخی‌ حسود هستند و نمی‌توانند جایگاه من را ببینند.

محمد نوری پیشکوست استقلال در واکنش به اظهارات پرویز برومند که گفته بود امثال نوری در استقلال قاچاقی هستند، گفت: ایشان را نمی‌شناسم! نمی‌خواهم در حال حاضر حرفی بزنم که آرامش استقلال بهم بخورد و در زمان مناسب صحبت خواهم کرد. ایشان (برومند) را به لحاظ اخلاقی و فنی در اندازه خودم نمی‌بینم. او یکبار درباره من حرف زد و جوابش را دادم ولی الان نمی‌خواهم آرامش استقلال از بین برود. هواداران قاضی خوبی هستند و بهتر می‌توانند قضاوت کنند چه کسی در استقلال با تعصب بود و چه کسی خائن!

بازیکن پیشین استقلال در مورد اینکه برخی‌ اعتقاد دارند او برای دیدن شدن در صفحات مجازی علیه پرسپولیس صحبت می‌کند، گفت: چرا باید این کار را بکنم؟ من جزو معدود پیشکسوتانی هستم که همیشه از استقلال حمایت کرده‌ام. همیشه حرفم را می‌زنم و دنبال پست و مقام یا دیده شدن در فضای مجازی نیستم. سال‌ها در استقلال بازی کردم و مردم با خلوص نیت دوستم دارند. فرقی ندارد چه کسی روی نیمکت استقلال باشد و هر کسی باشد حمایت می‌کنم. هر چه داریم از هواداران است و آنها بدانند استقلال را با حضورشان دوست دارم.

نوری در پاسخ به این سؤال آیا می‌داند که با صحبت‌های او چه اتفاقاتی در فضای مجازی می‌افتد، گفت: من به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام. از شما خواهش می‌کنم من را با کسی مقایسه نکنید. در شأن و کلاسم نیست با هر کسی مقایسه شوم. خیلی‌ها دشمن استقلال هستند و نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد، در این شرایط از من می‌خواهید از استقلال حمایت نکنم؟ اگر حرفی می‌زنم برای حمایت از استقلال است و به هیچ کسی توهین نمی‌کنم. برخی حسود و بخیل هستند و نمی‌خواهند محمد نوری را ببینند که روی آنتن است و مردم او را دوست دارند. اینها بروند خودشان را درست کنند. مردم امثال من را دوست دارند که با تعصب بازی می‌کردم نه کسانی که خیانت کردند و از آنها متنفرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    مرديم از خنده خخخخخخ روي انتن زير انتن كلا همه جا هست اين بابا. ياد زبل خان افتادم
    • آبی آسمانی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      درود برمحمد نوری باتعصب یکدانه ایی محمدجان
    • مهدی هکتور IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      ممد آقای نوری،امثال تو رو حتی هم تیمیای سابقت هم یادشون نمیاد چه برسه هوادارا.... از تو خیلی گنده ترا از یاد رفتن و هیچ کس سراغشونم نمی گیره، منتها فرق اونا با تو اینه که حداقل اگه کسی یادشون نمیکنه، امواتشون رو هم رنگی نمیکنه..... تو و قلیچ و فنونی زاده ها مایع خجالت ورزش و ورزشکار و هوادارو پیشکسوتین.... نه تو فوتبال یلی بودین یکتا(مث دایی، حجازی،باقری، پروین و...)نه تو تعصب به وقتش کسی شما رو یادشه مث محرمی و محمود فکری.... ونه اخلاق... حالا هم واسه دیده شدن کم مونده چوب حراج به غیرتتون بزنین ...چاپلوسی و تملق و دروغ و نقش بازی کردن که کار هر روزتونه... برومند سایه اش از تو سنگین تر، با تعصب تر و با ارزش تره ....
    • نوری با تعصب IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      هم تعصب داری هم اخلاق هم مرام و معرفت پیشکسوت خوشنام و خوش استیل ممد آقا بازیهات رو هیچوقت فراموش نمیکنیم خداوکیلی هم هیچ وقت برای تو فلان فرد و فلان شخص مطرح نبوده و فقط از تیم حمایت کردی چه علی سرمربی باشه چه حسن یا ..... همیشه هم پای کار بودی و همراه هواداران چون برخلاف خیلی ها مافیای فوتبال رو خوب میشناسی و از مکرو نیرنگها و منافق بازیهاشون شناخت داری دمت گرم و سرت سلامت که علیرغم تهمتها و بدگویی ها مثل شیر پشت تیم ایستادی
  • دشتستان آبی RU ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    محمد نوری وحید قلیچ و برادران فنونی زاده واقعا باید از سنشون خجالت بکشن واسه چهارتا فالوئر ملت به جون هم میندازن به عاقبت کار فکر نمی کنند
    • تاجی اصیل IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      یه هوادار فهیم و عاقل به حرف افرادی که می‌خوان از آب گل آلود ماهی بگیرن توجهی نداره اما اینکه این بنده خدا جایگاه خودش رو بالاتر از پرویز برومند می‌دونه هم، از اون حرفاست!
  • کیسه اصل سوژه و خنده IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    نوری درگیری یا حرف تو با برومند چه ربطی به تیم کیسه داره آرامش تیم کیسه بهم بخوره ؟؟!!!!!😂😂😂 انگار نوری کادرفنی کیسه یا یکی از اعضای اصلی کیسه حرف بزنه آرامش تیم کیسه بهم بخور😂😂😂😂دمت گرم خبرورزشی با مصاحبه با نوری ما را شاد می کنی
  • کیسه کش متوهم IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    نوری کلاس بالا برومند در حد تو نیست ؟؟!!! کسی تو را با تو مقایسه نکنند؟!!!!! کی بخیل هست مگه شما چی کار باشگاه کیسه هستی به تو حسادت کنند مگه قبلا جز یه بازیکن معمولی در حد متوسط بودی به تو حسودی کنند تو جای علی دایی و کریمی یا باقری و مهدوکیا حجازی و پروین بودی چی کار می کردی؟؟!!!!
  • Red Man IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    خدایی پرسپولیس بجز قلیچ که یک کم رو مخه پیشکسوت های خوبی داره و همه با کلاس ولی شما ببینید صادقی ، برومند ، نوری ، فنونی زاده ، .... خدایی باید یه جایی یه فرقی باشه بین دو تا باشگاه ولی این نوری از همشون چیپ تر و بی کلاس تره هر روز مصاحبه حرفهایی که یک نوجوان هم که فوتبال اینها رو ندیده هم باور نمیکنن . حالا که خدا رو شکر افتادن به جون هم .
  • کیسه دوچرخه سوار استخ لال IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    اخه تو کی هستی که برومند بی کلاس وبی سواد قبول نداری.وای که چه سمی هستن این به اصطلاح پیشکسوتان کیسه کش حکومتی😂👊
  • ارتش سرخ اسیا IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    😂😂تا تو بغل وزیر پرچم غربا بودین حالا رو آنتن.مواظب آنتن باش
  • جعفرافشاری DE ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    فعلاکه پیشکسوتان لنگ مثل قلیچ وشکوری برای دیده شدن وفالورهرروزمصاحبه های چرت میکنن ک خودلنگیاهم می‌خندن وقبول ندارن میخوان مثلامحبوب شن
  • هاد IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آقا مصاحبه نکنی بهت میکن لالی. کمتر خودتو زیر رو کن. برای خودت ارزش قایل باش. استخخلالی دیگر زبان ندارند. فقط تو زبان داری‌ هیس میدونی چیا. هیسسس.
  • ع.م.د .. DE ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آقای نوری زیادی رو آنتنی ،رو مخ مردمی تو را به رییست شیطان قسمت میدم دست از سر مردم بردار از دیگران یاد بگیر بهترین وشاخصترین بازیکنان نلی سالهاست روی آنتن نیومدن تو هر هفته چند مصاحبه داری بنده خدا مواظب جیرت باش هزینه روزنانه واینا سنگینه .
  • مهران IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    آقای نوری تو یک بازیکن معمولی بودی اینقدر خودت را بی عزت نکن برومند حداقل دهها بازی ملی دارد بعد می‌گویی اورا نمی شناسی
  • ناشناس IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    آخه محمدنوری را کی میشناسد نه افتخاری نه اسمورسمی نه بازیکن ملی نه محبوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی