یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
۰ |
۵
زمان تمدید قرارداد دو ستاره پرسپولیس مشخص شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس مدعی شد با دو بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

یکی از دغدغه‌های پرسپولیسی‌ها برای فصل آینده، اتمام قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم است. از این نفرات یحیی گل محمدی چند بازیکن را حتما برای فصل آینده می‌خواهد و به مدیران باشگاه هم اعلام کرد تا زمینه تمدید قرارداد این بازیکنان را فراهم کند.

میلاد سرلک و مهدی ترابی دو بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار پرسپولیس در صدر لیست تمدیدی‌های پرسپولیس قرار داشتند و از مدت‌ها قبل مذاکرات بین این دو بازیکن و باشگاه پرسپولیس  آغاز شد. این دو بازیکن که پیشنهاد خارجی هم دارند، در مذاکره با مدیران پرسپولیس عنوان کردند که ابتدا تکلیف مطالبات آن‌ها مشخص شود و بعد در مورد تمدید قرارداد صحبت کنند.

طبق ادعای یکی از مدیران پرسپولیس بعد از چند دور مذاکره بالاخره سرلک و ترابی راضی شدند تا قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند و توافقات نهایی هم حاصل شد. گفتنی است طبق گفته یکی از مدیران پرسپولیس قرارداد این دو بازیکن قبل از اتمام بازی‌های لیگ برتر و تا چند روز آینده تمدید خواهد شد تا نگرانی هواداران و کادرفنی به حداقل برسد.

در صورت تمدید قرارداد با ترابی و سرلک، تا حدود زیادی نگرانی کادرفنی و هواداران پرسپولیس برطرف خواهد شد و مدیران پرسپولیس هم با خیال راحت می‌توانند با سایر گزینه‌های مدنظر گل محمدی به توافق برسند و همچنین برای جذب نفرات جدید اقدام کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی