انگیزه خاص بازیکن شهر خودرو برابر استقلال؛ پرسپولیسی هستم و می‌خواهم دل هواداران این تیم را شاد کنم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان حسینی مدافع شهر خودرو از انگیزه زیاد بازیکنان این تیم برای کسب نتیجه برابر استقلال خبر داد.

احسان حسینی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم شکست‌ناپذیر لیگ و صدرنشین مسابقات داریم، اما خوشبختانه در نیم‌فصل دوم روز به روز بهتر شده‌ایم و امیدوارم در برابر استقلال هم بتوانیم به روند بی‌شکست خود ادامه دهیم.

وی افزود: مصدومیتی از قبل داشتم، اما به دلیل شرایط تیم با وجود مصدومیت چند هفته بازی کردم و همین موضوع باعث شد مصدومیتم تشدید شود. خوشبختانه بعد از چند هفته استراحت به تمرینات برگشته‌ام و شرایط بازی را مجددا به دست آورده‌ام. در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانم در زمین حضور پیدا کنم.

مدافع تیم شهرخودرو گفت: مسائل حاشیه‌ای در این فصل خیلی به شهرخودرو لطمه زد، وگرنه انصافا با این کیفیت فنی که تیم ما دارد، نباید قعرنشین باشیم. رفته رفته بهتر و بهتر شدیم و چند هفته است که مقابل رقبا شکست نخورده‌ایم. امتیازات مهمی را کسب کردیم و با اینکه بازی‌های آتی شهرخودرو خیلی سخت است، اما به بقا خوشبینم و همه تیم همدل و هم‌قسم شده‌ایم تا امتیاز خراسان رضوی را در لیگ برتر حفظ کنیم.

حسینی که بازیکن پرسپولیس است و به صورت قرضی در شهرخودرو توپ می‌زند، در خصوص رقابت سرخابی‌های پایتخت برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: در درجه اول بازیکن شهرخودرو هستم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا این تیم در لیگ برتر باقی بماند. در ادامه هم باید بگویم که پرسپولیسی هستم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه خوب مقابل استقلال، دل هواداران فوتبال خراسان و باشگاه پرسپولیس را شاد کنیم و با یک تیر ۲ نشان بزنیم‌.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قلب ایران IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    بروبچه قشنگ اصلا ببین توپ به پات میخوره
  • منم IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    ایول.انشاالله که دو تا گل مشتی تو کیسه ی کیسه می اندازید و از اون طرفم ۲امتیاز معشیتی کیسه لغو میشه و ۶ جدیدی به اون ۶ابدی اضافه میشه.خخخ خخخ هرچند که باباشون خیلی مایه گذاشته اما خب پنجش شده ۶هم میشه به امید خدا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی