مسابقه استقلال بازی مرگ و زندگی است/ تساوی با سپاهان نتیجه کمی نبود!/ در شأن مشهد نیست تیمش برای بقا بجنگد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: باعث تاسف است درباره تیم شهر بزرگ مشهد صحبت کنیم و بگوییم که این تیم برای بقا می‌جنگد. نباید چنین وضعیتی برای فوتبال مشهد به وجود می‌آمد.

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن مشهدی فوتبال کشورمان و هافبک تهاجمی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تیم شهرخودرو و مصاف این تیم مقابل استقلال در شرایطی که تیم زادگاهش در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال با شهرخودرو بازی دارد. این بازی را چطور می‌بینید؟

من درباره شهرخودرو باید بگویم که کاش این تیم از ابتدای فصل و به همین شکل لیگ را شروع می‌کرد ولی متاسفانه وضعیت لجستیکی این تیم در شروع فصل به شکلی بود که در شأن تنها تیم شهر بزرگ مشهد نبود. مشهد شهری با آن وسعت، قدرت، ثروت و قدمتی که در فوتبال دارد نباید در این هفته‌های لیگ برتر نگران سقوط تیمش به دسته پایین تر باشد. این وضعیت در خور نام مشهد نیست.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

شهر مشهد در سالهای گذشته تیم‌های گردن کلفتی مثل پیام مقاومت، ابومسلم، آدونیس و غیره را داشته. شهرخودرو نباید تیمی‌باشد که برای ماندن در لیگ برتر دست و پا بزند. تیم‌های مشهدی بازیکنان بزرگی از جمله آندرانیک تیموریان، رضا عنایتی، مجتبی جباری، خسرو حیدری، حسین بادامکی، خود من و خیلی‌های دیگر را به فوتبال ایران معرفی کرده است و درست نیست تنها تیم مشهد امروز برای بقا در جدول دست و پا بزند.

بازی استقلال با تیم شانزدهم جدول را چطور می‌بینید؟

این بازی مسابقه مرگ و زندگی است. نه فقط برای شهرخودرو بلکه برای هر دو تیم. استقلال هم اگر نتواند نتیجه بگیرد وضعیتش به هم می‌ریزد. استقلال نیاز مبرمی‌به کسب هر سه امتیاز این بازی دارد و حتی مساوی هم کار استقلال را دشوار می‌کند. البته که هنوز جایگاه استقلال خوب است ولی نباید با تکیه بر این شرایط بازی با شهرخودرو را دست کم بگیرید. استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

مسابقه استقلال بازی مرگ و زندگی است/ تساوی با سپاهان نتیجه کمی نبود!/ در شأن مشهد نیست تیمش برای بقا بجنگد

در روزهای اخیر موضوع پرونده گل گهر سیرجان و کسر امتیاز از استقلال دوباره مطرح شده. به نظر شما در این شرایط  چه اقدامی می‌تواند به استقلال کمک کند تا از این حواشی دور شود؟

قطعاً در این قبیل موارد کادرفنی نقش مهمی‌دارد. همانطور که می‌دانیم در حال حاضر مربیان تیم تمام تلاششان را کرده اند تا استقلال با آرامش کامل در مسیرش حرکت کند و حاشیه ای دور و بر تیم نیست. معمولا حاشیه‌های بیرون زمین را کادرفنی باید حل و فصل کند. امیدوارم در نهایت شاهد یک اتفاق زیبا باشیم و استقلال دوباره قهرمان لیگ برتر شود.

درباره سیدعباسی صحبتی ندارید؟

داوود دوست بسیار خوب من است. من بازی‌های تیمش را در این اواخر دیده‌ام. دوست ندارم تیم شهرخودرو را در این جایگاه ببینم ولی سیدعباسی با تیمی‌که بازیکنان کم نام و نشانی دارد فوق العاده کار کرده و این هفته‌ها یک فوتبال زیبا را به نمایش گذاشته است. در بازی با تیم صنعت نفت هم کاملاً امیدوارانه بازی می‌کردند و با پیروزی فاصله کمی داشتند ولی چه فایده که این فوتبال زیبا در این زمان از لیگ برتر مثل نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.

برخی کارشناسان تساوی در اصفهان را به ضرر فرهاد مجیدی تحلیل کردند. نظر شما چیست؟

متاسفانه شاهد هستیم که همچنان بعضی از کارشناسان می‌خواهند عملکرد تیم استقلال را زیر سوال ببرند در حالی که فرهاد مجیدی همه جوره ثابت کرده تمام وجودش را برای استقلال گذاشته تا این تیم قهرمان شود. کسب تساوی در اصفهان و در نقش جهان، مقابل سپاهانی که در اوج آمادگی جسمی‌و ذهنی به سر می‌برد کم نبود، اما همیشه عده ای هستند که می‌خواهند از استقلال ایراد بگیرند. خوشبختانه انسجام تیمی‌استقلال به اندازه‌ای است که دیگر به نباختن عادت کرده و امیدوارم در بازی با شهرخودرو هم امتیاز کامل را بگیرد تا بختهای قهرمانی اش همچنان زنده بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی