نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
۱ |
۴
محبوب‌ترین پرسپولیسی در اصفهان کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای تیم پرسپولیس در میان استقبال این جماعت وبرخی هواداران این تیم وارد فرودگاه اصفهان شدند، در حالی که سیدجلال حسینی بین سرخ‌ها در نصف‌جهان محبوبیت زیادی داشت.

از اصفهان خبر می‌رسد که سید جلال حسینی محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس در این شهر تاریخی بوده است. درحالی که قرار بود کاروان پرسپولیس با پرواز ساعت ۱۶ به اصفهان سفر کند این پرواز چارتر با ۳۵ دقیقه تأخیر انجام شد.

اعضای تیم پرسپولیس در میان استقبال این جماعت وبرخی هواداران این تیم وارد فرودگاه اصفهان شدند. نکته جالب محبوبیت بازیکنانی مثل سید جلال حسینی، رامین رضاییان و مهدی ترابی بین هواداران بود. یحیی گل‌محمدی نیز مجبور شد بارها با طرفداران و مردم عکس سلفی انداخته و به ابراز احساسات آنها پاسخ مثبت بدهد.

نکته جالب اما محبوبیت وصف نشدنی سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بود. مدافعی که حالا مرز ۴۰ سالگی را پشت سر گذاشته اما کماکان کیفیت بالای خود را حفظ کرده است.

بازگشت کاپیتان به ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با پیکان و رهبری خط دفاع سرخپوشان در حالی که پس از اخراج عالیشاه ۱۰ نفره شده بودند از دلایل استقبال هواداران در فرودگاه اصفهان از سیدجلال حسینی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    عالی شاه اخراج شده بود مجتبی حسینی که نمرده بود تازه بااخراج عالیشاه تیم پیروزی یازده نفره شد ومجتبی حسینی درخط حمله لنگ یک گل دیگه برای لنگیا زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی