پپ گواردیولا؛ منچسترسیتی - نیوکاسل
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی ادعا کرد که قهرمانی مجدد شاگردان او آن اتفاقی نیست که بسیاری از مردم انگلیس برایش لحظه‌شماری می‌کنند.

یک روز پس از توقف لیورپول در بازی خانگی برابر تاتنهام، منچسترسیتی قدر فرصتی که برای بازگشت به صدر جدول و ایجاد حاشیه امنیتی بهتر به دست آورده بود را به بهترین شکل ممکن دانست و حریفش نیوکاسل را با نتیجه ۵-۰ در هم کوبید.

با وجود ورود لیگ برتر انگلیس به هفته سی‌وششم، من‌سیتی و لیورپول هر دو ۳۵ بازی انجام داده‌اند و اکنون من‌سیتی با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین جدول است. این به معنای افزایش شانس پپ گواردیولا و شاگردانش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ جزیره است، البته سرمربی اسپانیایی مدعی شد که قهرمانی تیم او اتفاقی نیست که خوشایند همه مردم انگلیس باشد.

گواردیولا پس از بازی گفت: «در این کشور (انگلیس) همه، از رسانه‌ها گرفته تا مردم و ... حامی لیورپول هستند. خب البته لیورپول تاریخچه‌ای باورنکردنی دارد. چندین بار هم فاتح رقابت‌های اروپایی شده است، البته در لیگ برتر آنها طی ۳۰ سال گذشته فقط یک بار قهرمان شده‌اند اما این اصلاً یک مشکل محسوب نمی‌شود.»

گواردیولا که این روزها روی دور مطرح کردن ادعای‌های عجیب افتاده است، افزود: شرایط اکنون به گونه‌ای است که ما باید ۹ امتیاز دیگر کسب کنیم یا شاید ۶ امتیاز هم کافی باشد. به این بستگی دارد که در دو بازی بعدی تفاضل گل ما و لیورپول چگونه رقم بخورد.

بازی بعدی منچسترسیتی در خانه ولورهمپتونی است که چلسی را روز شنبه در استمفوردبریج با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. در همین حال لیورپول برابر استون‌ویلای تحت هدایت استیون جرارد به میدان خواهد رفت. سرمربی اسپانیایی من‌سیتی درباره بازی بعدی مردانش گفت: «بازی چهارشنبه یک بازی به معنای واقعی حیاتی برای ما خواهد بود و با تمام قوا به میدان می‌رویم تا پیروزی را از آن خود کنیم. سرنوشت منچسترسیتی در دستان خود ماست و به همین دلیل خیلی مهم است که حواس‌مان به کار خودمان باشد نه نتایج سایر تیم‌ها. ما فقط باید این بازی را ببریم و نتیجه دیگری به دردمان نمی‌خورد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    پس ایران بیایی چی میگی پپ جان هنگ میکنی که چطوربین یک تیم وبقیه تیمافرق گذاشته میشه
  • Fhrtih IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    منچسترسیتی فوق العاده است و بهترین تیم جهان است و سرور لیورپول و منچستریونایتد و چلسی و همه تیمای اروپاییه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی