شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
۰ |
۵
فروش کولر گازی اقساطی در کرج (بدون شرایط خاص)
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

فروشگاه کولرگازی بهاقلی برای بسیاری از خانواده های ایرانی که تمایل دارند برای داشتن هوای مطبوع در خانه خود، کولر گازی تهیه کنند اما شرایط پرداخت ندارند، زمینه ای را فراهم می کند

تا بتوانند با پرداخت نیمی از هزینه نهایی و مابقی در پنج قسط، هوای مطبوع را به خانه و خانوداه خود هدیه دهند.

آیا شما نیز تمایل دارید برای خانه خود کولر گازی اقساطی تهیه کنید، اما نمی دانید از کدام برند خریداری کنید؟ آیا می دانید فروشگاه ایرانیان در کرج شرایط استثنایی فروش کولر گازی قسطی را برای مشتریان فراهم کرده است؟ در فروشگاه ایرانیان با مدیریت جناب بهاقلی، به منظور جلب رضایت شما مشتریان گرامی، شرایطی فراهم شده است تا ضمن دریافت راهنمایی رایگان، بتوانید از بهترین برند کولر گازی با کیفیت و قیمت بصرفه به صورت اقساطی خرید کنید. در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کولر گازی اقساطی

زندگی در شهرهای بزرگ به خصوص در فصول گرم سال، به دلیل گرما و آلودگی هوا کمی سخت شده است. از این رو بسیاری تمایل دارند با خرید کولر گازی، ضمن اینکه درفصل تابستان به واسطه گرما اذیت نشوند، هوای آلوده نیز تصفیه شده و در نهایت هوای مطبوعی را در محیط خانه تنفس کنند.

با توجه به استقبال شما عزیزان در فروشگاه ایرانیان کرج، تلاش بر این است که ضمن ارائه کولر گازی های باکیفیت از برند های معتبر در جهان، شرایطی نیز فراهم شود تا همه بتوانند خرید کنند. بنابراین اگر تا به امروز به خاطر قیمت بالا اقدام به خرید کولر گازی نکرده اید، می توانید برای خرید کولر گازی اقساطی از فروشگاه ایرانیان کرج اقدام کنید.

در این شرایط استثنایی، شما مشتریان گرامی می توانید تنها نیمی از هزینه فاکتور خرید کولر گازی را بپردازید و متعهد شوید که مابقی را در پنج قسط به فروشگاه پرداخت می کنید. این شرایط شما را از پرداخت یکباره هزینه زیاد کولر گازی رها می کند و می توانید در یک بازه پنج ماهه، هزینه نهایی را تسویه نمایید. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات تکمیلی و همینطور مشاوره رایگان پیرامون کولر گازی های فروشگاه هستید، می توانید با شماره تماس مندرج در انتهای مقاله حاصل بفرمایید.

از امکانات کولر گازی که لازم است بدانید.

به منظور راهنمایی شما عزیزان قصد داریم به ویژگی های کولر گازی اشاره کنیم که شما با اطلاع از آن ها می توانید برای خرید کولر گازی اقساطی، تصمیم گیری بهتری داشته باشید:

· چرخه معکوس : به این معنی که کولر گازی دارای تهویه مطبوع است و دارای قابلیت سرمایش و گرمایش می باشد.

· اینورتر : کولرهای گازی اینورتر برای متعادل نگه داشتن دما و همینطور افزایش بهینه سازی مصرف انرژی، جریان هوای ثابتی را ایجاد می کند.

· کولرهای گازی هوشمند : این نوع از کولر گازی ها قابلیت اتصال به مودم های خانگی را دارند، بنابراین می توان با یک برنامه سازگار در تلفن همراه، عملکرد آن را بررسی کرد.

فروش کولر گازی اقساطی در کرج (بدون شرایط خاص)

کولر گازی اقساطی در کرج دارای چه ویژگی هایی است؟

صدای کولر گازی برای اینکه محیط خانه در آرامش و سکوت باشد بسیار اهمیت دارد که در سطح پایینی قرار داشته باشد.  میزان صدای کولر گازی میتسوبیشی در حد متعادلی است که حتی در زمان خواب کودک نیز هیچ گونه مزاحمتی را ایجاد نمی کند.

1.کولر گازی اقساطی _ اسپلیت

اسپیلت از سیستم های سرمایش و گرمایش است که دو تکه می باشد. قسمتی از آن در داخل خانه و قسمت دیگر در خارج از خانه نصب می گردد. معمولا اسپیلت ها دارای صدای کم تر و قدرت بیشتر نسبت به انواع دیگر هستند و بازدهی بالاتری دارند. اگر فصای بزرگی دارید این گزینه برای شما مناسب است.

اسپیلت ها دارای وای فای داخلی هستند و قابلیت یونیزه کردن هوا را دارند که می توانند کیفیت هوا را ضمن تغییر آن، افزایش دهند. اسپلیت ها نیازمند نصب توسط افراد حرفه ای هستند. فروشگاه ایرانیان کرج ضمن فروش کولر گازی اقساطی، خدمات پس از روش از جمله نصب را نیز به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

2. کولر گازی قسطی سرای ایرانی

کولر گازی پنجره ای برای فضاهای محدود مناسب است و چنانچه از آن به درستی استفاده شود، دارای کارایی بالایی خواهد بود. این نوع از کولر گازی ها توسط افراد غیرحرفه ای نیز قابل نصب است و نیازمند مهارت خاصی نیست. کولر گازی پنجره ای دارای تایمر، کنترل از راه دور، قابلیت یونیزه کردن هوا و ... است.

3. کولر گازی اقساطی از نوع پرتابل و قابل حمل

کولر گازی های اقساطی پرتابل، قابل حمل هستند و مناسب افرادی می باشند که می خواهند دما را بدون نکات تخصصی و در یک اتاق تنظیم کنند. نوع پرتابل قابل حمل است و برای کسانی که تمایل دارند آن را در قسمت های مختلف خانه قرار دهند، گزینه مناسبی است. از سویی دیگر این نوع از کولر گازی ها نیاز به نصب ندارد.

این نوع از کولر گازی دارای قابلتی های مختلفی شامل کنترل از راه دور، تایمر و ... است و می تواند هوای را به صورت یکنواخت در کل اتاق پخش کند. توصیه می شود اگر قصد خرید کولر گازی پرتابل به صورت اقساطی را دارید، حتما از کارشناسان فروشگاه ایرانیان مشاوره لازم را دریافت کنید تا بتوانید ظرفیت متناسب با اندازه فضای مورد نظرتان را تهیه کنید.

در خرید کولر گازی اقساطی چه نکاتی مهم است؟

اگر تصمیم خود را برای خرید کولر گازی قطعی کرده اید، توصیه می شود به چند نکته مهم توجه کنید.

· پیش از اقدام برای خرید کولر گازی، ابتدا فضای مورد نظر خانه تان را اندازه گیری کنید تا بتوانید کولر گازی را تهیه کنید که با فضای شما همخوانی داشته باشد و مانع از هدر رفتن انرژی گردد.

· آیا تمایل دارید محصولی که خریداری می کنید در زمستان محیط را گرم کند و در تابستان هوای سرد تولید کند؛ در چنین شرایطی بهتر است از تهویه مطبوع که ویژگی چرخه معکوس دارد استفاده کنید.

· در صورتی که خانه مسکونی شما استیجاری است، بهتر است از فن و یا کولر گازی های پرتابل خریداری کنید که نیازی به نصب نداشته باشد.

از خرید کولر گازی قسطی، از مدل ها و قیمت ها مطلع گردید، توصیه می شود به سایت فروشگاه ایرانیان مراجعه کنید و پس از وارد شدن به بخش محصولات، نمونه ها را همراه با ویژگی هایشان مشاهده کنید.

چگونه می توانیم نسبت به ثبت سفارش خرید کولر گازی اقساطی اقدام کنید؟

برای خرید کولر گازی اقساطی از فروشگاه ایرانیان، ابتدا برای دریافت راهنمایی های لازم با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. پس از قطعی کردن تصمیم خود برای خرید می توانید نیمی از مبلغ را پرداخت کنید و مابقی را در پنج قسط تسویه کنید.

فروشگاه ایرانیان همینطور در زمینه نصب کولرهای گازی، نصاب حرفه ای که دارای گواهینامه فنی و حرفه ای معتبر از سوی میتسوبیشی است را برای نصب کولر گازی شما معرفی می کند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی یا با شماره تماس 026344426868 یا شماره تلفن همراه 09126717543 تماس حاصل بفرمایید. عزیزانی که مایل به خرید حضوری هستند می توانند به ادرس  کرج ، خیابان شهید بهشتی ، ما بین ملاصدرا و میدان سپاه ، جنب بانک تجارت ، فروشگاه ایرانیان (مدیریت بهاقلی) مراجعه کنند. (coolerbahagholi.com)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی