نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
اریک بانیاما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان جنجالی بازیکن گل گهر که از چند ماه پیش شروع شده این روزها تبدیل به حواشی جدید فوتبال ایران شده است.

اصل داستان هزار بار گفته شده؛ اینکه گل‌گهر سیرجان در سه مسابقه از یک بازیکن غیرمجاز گابنی به نام اریک بانیاما استفاده کرده و بعد از شکایت رقبا، هر سه بازی ۳برصفر به سود حریفان شده است. به این ترتیب هفت امتیاز از تیم سیرجانی کسر و به سپاهان، پیکان و استقلال افزوده شد. استقلال هم در این پرونده دو امتیاز اضافی گرفت که حالا با داغ شدن کورس قهرمانی، حسابی خبرساز شده است.

پرسپولیس به چهار امتیازی استقلال رسیده و هواداران این تیم در توییتر توفان به پا کرده‌اند که باید دو امتیاز اضافه شده به استقلال کسر شود. گل‌گهر یک بار به استیناف شکایت کرد و نتیجه نگرفت، اما حالا اسناد جدیدی رو کرده و با درخواست میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، قرار است این پرونده یک بار دیگر در استیناف مورد بررسی قرار بگیرد. آن‌طور که خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند، تا عصر دیروز هواداران پرسپولیس بیش از ۱۲۵ هزار بار از هشتک «گل‌گهر گیت» استفاده کرده و خواهان بررسی مجدد این پرونده شدند. از اردوگاه سرخ‌ها خبر می‌رسد آنها پیگیری این پرونده از مراجع جهانی مثل دادگاه بین‌المللی ورزش را هم در برنامه دارند. اعضای کمیته استیناف می‌گویند بررسی این پرونده در دستور کار قرار گرفته و ممکن است اعلام حکم نهایی تا اواخر لیگ طول بکشد. به این ترتیب کورس فشرده قهرمانی در لیگ برتر در شرایطی دنبال خواهد شد که پرسپولیس و استقلال دقیقا نمی‌دانند نسبت به هم چند امتیاز اختلاف دارند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    خوبه دیگه اگه کمیته استیناف به نفع استقلال نیست زودتراعلام کندمگه میخوادچیکارکندهفته بعداگه مرده اعلام کندگذاشته گذاشته آخرفصل اگراستقلال به این ۲امتیازاحتیاج داشت برنگردونندواگرنیازنداشت وامتیازاونابیشتربودویاپرسپولیس بیشتربودامتیازبرگردوننداینهاهمه سازماندهی شده بودنه پیکان ونه سپاهان هیچ کاری برای این امتیازهانکردن ولی استقلال خودشوکشت وخواهدکشت که این دوامتیازبگیره چون ضورش به پرسپولیس نمیرسه
  • جعل پو لیس حکومتی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    200هزار تا تویت استقلالی ها با نام #پدیده گیت ترند تویتر بوده حالا چطور 125 هزارتا رو تو بوق و کرنا کردی ولی 200هزارتای استقلالی ها بدجور کورتون کرده اینه اصالت استقلال
  • بهمن IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    طوفان توييتري؟؟؟؟چطور در مورد توييت بالاي 200هزاري استقلاليا خبري كار نميكنيد
  • خالد برهان IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    اختلاف دوتیم بخاطر تیم پدیده ۱۲ امتیازه.از طوفان توئیتری استقلال چرا نمیگی
  • مسلم محمدی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    خبر بدهکاری تیم هوچیگر پیروزی به پدیده و کسر شش امتیاز چی شد
  • آریهان DE ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    من کاری به رنگ ندارم.سوالم اینجاست وقتی فدراسیون فوتبال جواز بازی کردن رو داده,چه جوری این حق رو داره که باشگاه رو متهم و جریمه کنه؟باشگاه گل گهر با مجوز فدراسیون این بازیکن رو در زمین قرار داد. پس مقصر خود فدراسیون هست نه باشگاه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی